Untitled

« جنایت و مکافات» یک رهبر قاتل سیامک نادری

همه فلش ها بسوی خامنه ای ( عمود خیمه نظام) ! 

انبوه جنایات هولناک، مکافات بسا سخت و سهمگینی برای رهبر قاتل را در پی خواهد داشت و جامه ی پوسیده اهریمن ریشدامنان را از هم خواهد درید. به همین دلیل رژیم با تمام قوا سعی می کند خامنه ای قاتل و فرمانده کل قوا را از تیررس مردم و افکار عمومی  از این جنایات دور سازد. به همین دلیل می بایست دریک مونیزم یکسویه، خامنه ای (عمود خیمه نظام جنایت ) را نشانه رفت. تمام وحشت خامنه ای و این نظام از نوک فلش اعتراضات بسوی خامنه ای است.

جنایت سرنگون کردن هواپیمای مسافربری و کشته شدن ۱۷۶ تن و کشتار آبان ۹۸ با فرمان خامنه ای و جنایات و فساد حاکم بر نظام ولایت فقیه را اجتناب ناپزیر است و پیش از همه شخص خامنه ای و عمود خیمه نظام بدین امر واقف است:

شبنه ۲۱ دی ماه خبرگزاری فارس برای  بدر بردن رهبر قاتل از این جنایت ادعا کرد:

« خامنه‌ای با دو روز تأخیر از علت سقوط هواپیما باخبر شد.» رادیو فردا

این درحالی است که امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران و مسئول مستقیم پدافند این نیرو بدون کوچکترین نشانه ای از تاثر در ‌چهره اش،  سه روز پیش( چهارشنبه) اعتراف می کند که تردید داشته و می گوید:

« صبح چهارشنبه بلافاصله پس از مطلع شدن از خبر «زدن یک هدف در تهران»، این موضوع و همچنین تردید خود در این باره را به اطلاع «مسئولین» رساند و آنها نیز بلافاصله کسانی را که در این زمینه دخیل بودند قرنطینه کردند.»  راديو فردا

خامنه ای بعنوان فرمانده کل قوا از همان صبح چهار شنبه در جریان هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری بوده است.

هدف  از این دروغهای آشکار از تیررس دور کردن مسئول شماره یک این جنایت و رهبر قاتل است.

تلاش براى پاك كردن نقش آيت الله خامنه اى از فاجعه شروع شد!

منبع: گویا نیوز- لینک  :   https://news.gooya.com/2020/01/post-34054.php

سفید سازی کردن خامنه ای از کشتار آبان ۹۸

کما اینکه کشتار ابان ۹۸ با فرمان خامنه ای صورت گرفت و پس از کشتار این خامنه ای بود کشته شدگان را شهید می نامید و یا با  ارسال « تیم های اشک تمساح » از مسئولین بسوی خانوداه های  جانباختگان جهت دلجویی؟ و پرداخت دیه را برای سفید سازی خامنه ای و رهبر قاتل را به نمایش گذاشت.

بدلیل فروریزش خاکریزهای رژیم در لبنان و عراق و …،  قیام آبان ۹۸ و ادامه آن تا تظاهرات اینک و امروز، نشان میدهد که  خامنه ای و نظام ظرفیت پذیرش جنایات بدلیل مکافات سهمگینی که باید با خشم مردم در خیابان مواجه شود را ندارد، و مسئولین رژیم سعی می کنند خامنه ای را از تیررس مردم  بجان  آمده ازجنایت و تمرکز روی خیمه نظام  دور سازند.

فرض بگیریم که رژیم از هراس بمباران مراکز فرهنگی( قبر خمینی و بیت خامنه ای و …) ناگزیر به هر جنبنده ای در آسمان شلیک کرده و سقوط هواپیما امری سهوی  است. اما:

آیا کشتار بیش از ۱۵۰۰تن در آبان ۹۸ و دستگیری ۸ تا ۱۰ هزارتن و شکنجه آنان و پیدا شدن اجساد در نهرو دریاچه و بیابان و وسط جاده های شهری نیز امری سهوی است؟

آیا سرکوب زنان در خیابان و زندانی ساختن آنان و نامه تکان دهنده کیمیا علیزاده و شکلیک به قلب و مغز ندا آقا سلطان و نیکیتا اسفندانی دختر ۱۴ساله  امری سهوی است.؟

آیا سرکوب و کشتار در قیام های ۷۸ و ۸۸ و۹۶ امری سهوی است.؟

آیا قتل عام ۶۷ و حمایت خامنه ای از این قتل عام درسال ۹۵( می خواهد تا جای شهید و جلاد عوض نشود)؟ امری سهوی است.؟

انفجار حرم امام رضا در مشهد درسال ۱۳۷۳  و انداختن مسئولیت این انفجار به  سازمان مجاهدین خلق امری سهوی است.؟

همچنین صدها نمونه دیگر از جنایت این چهار دهه و قتل های زنجیره ای و … امری سهوی بوده است.؟

همچنانکه مردم بپا خاسته امروز این جنایت و رهبرش رانشانه رفته اند:

تنها امری که سهو بوده و تاوان آنرا مردم داده اند، به حاکمیّت رسیدن خمینی درسال ۵۷ بود. همان اشتباه عظیمی چند نسل ازمردم ایران، زندگی و آرزوهای آنان را نیست و نابود کرد.

شعارهای تظاهرات مردم در همین اینک و امروز نیز نشانگر همین است که می بایست براین سالیان جنایت نقطه پایانی گذاشت و فلش ها بسوی خامنه ای است:

برای اولین بار شعار «جمهوری اسلامی نابود باید گردد» در تهران طنین انداز شد

 

شعار در برابر پلی‌تکنیک: مرگ بر این ولایت، این همه سال جنایت

«این همه سال جنایت مرگ بر این ولایت»، «کشته ندادیم که سازش کنیم رهبر قاتل را ستایش کنیم»، «مرگ بر دیکتاتور»

گروه دیگری از معترضان نیز با تجمع در مقابل دانشگاه شریف شعارهایی چون «فرمانده کل قوا، استعفا» و «مایه ننگ ملت، سپاه بی‌کفایت» سر دادند.

به من نگو فتنه‌گر – فتنه تویی ستمگر

بی بی سی:

عصر شنبه ۲۱ دی صدها نفر در مقابل دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه صنعتی شریف تجمع‌ کردند … معترضان علیه رهبر و سپاه شعار دادندو

یک شاهد عینی درباره برخورد ماموران به بی‌بی‌سی فارسی گفت: “تا وقتی شعارها خیلی تند نبود هیچی نگفتند، ولی وقتی اسم خامنه‌ای آمد اشک‌آور زدند

 

به همین دلیل می بایست دریک مونیزم یکسویه خامنه ای (عمود خیمه نظام جنایت ) را نشانه رفت. تمام وحشت خامنه ای و این نظام از نوک فلش اعتراضات بسوی خامنه ای است.

 

حقیقت مانا