«کاوه آل حمود» بسود رجوی:« رضا پهلوی حرام زاده سیاسی، شیاد، دزد و…»؟

 

سیامک نادری

کاوه آل حمود در آخرین پست در فیسبوک خود، بعنوان یکی از امضا کنندن بیانه « نه به جمهوری اسلامی» به همکاری و هماهنگی با خطوط سیاسی رجوی و مجاهدین خلق ادامه می دهد. پیش از این در باره کاوه آل حمود روشنگری کرده بودم(۱) هدف از این روشنگری نیز توطئه های رجوی و نفوذ و ایجاد تشتّت و انشقاق در میان نیرو های اپوزیسیون و شخصیت ها است، و الا با عناصر دوگانه  …. و کبوتران جلد رجوی کاری نیست. پالودن صفوف مبارزه و اپوزیسیون بخشی از مبارزه با رژیم جمهوری اسلامی و « نه به جمهوری اسلامی » است.

پست جدید کاوه آل حمود و نوشته وی در باره رضا پهلوی:

 

تولید و انتشار کنندگان این عکس و فتوشاپ آن… لینک« براندازم» متعلق به مجاهدین خلق است:

 

 

 

آل حمود نیز عضو لینک های مجاهدین خلق است و از جمله براندازم:

 

یاسر مفیدی پسر محمد مفیدی( مجاهدین خلق) مجری برنامه های سیمای آزادی و سمت چپ عکس حمید اسدیان و تراکت « نه به جمهوری اسلامی و آری به حکومت سلطنتی»؟

 

یاسر مفیدی پسر محمد مفیدی( مجاهدین خلق) مجری برنامه های سیمای آزادی و سمت چپ عکس حمید اسدیان و تراکت « نه به جمهوری اسلامی و آری به حکومت سلطنتی»؟

لینک « براندازم» متعلق به مجاهدین خلق است و با دایره قرمز و فلش مشخص شده است.

 

تشابه در دو سیستم  و  دو  رهبری عقیدتی و فقاهتی

 

تشابه علی مطهری برای «خامنه ای»،  و  کاوه آل حمود برای «رجوی»

عناصر رژیم درون نظام به « روحانی» حمله می کنند اما به خامنه ای» نه!

مشابه سخنان مطهری:

« روحانی باید در پی حوادث آبان ۹۸ ساقط می‌شد»( یعنی خامنه ای رهبر قاتل و مسبب گرانی بنزین و صادر کننده فرمان قتل عام، نه!)

کاوه آل حمود:

« وقتی حرکتی شروع می شود و مردم به جان امده همه یک صدا می گویند نه به جمهوری اسلامی و بعد شاهزاده رضا پهلوی میاد فرصت طلبانه این حرکت در می دزدد و به نفع خودش می خواهد مصادره کند این یعنی که طرف حرامزاده سیاسی است و شیاد و دزد است . با چنین کسی نمی شود کار مشترک کرد و همگرایی و اتحاد کرد.»

 

کاوه آل حمود رضا پهلوی را « حرامزاده سیاسی» می نامد.

( بدلیل انتشار یک عکس و بدست گرفتن تراکت نه به جمهوری اسلامی):

مجاهدین خلق با استفاده از فتوشاپ  نوشته های تراکت رضا پهلوی را تغییر داده و همچون گذشته به توهین و تحقیر روی آوردند. به نوشته ها و یقه درانی های کاوه آل حمود در همین کامنت های فوق در باره اخلاق و دمکراسی و … نگاه کنید و سپس با چنین عملکرد های آل رجوی و آل حمود مقایسه کنید.

عکس فتوشاپ رضا پهلوی توسط مجاهدین. در سمت چپ عکس انعکاس «نه به جمهوری اسلامی و آری به حکومت سطلنتی». نوشته های و توصیه های اخلاقی … دمکراتیک و… دایره قرمز  در سمت بالا و چپ را بخوانید، و به دوگانگی این لینک ها پی ببرید.( حرمت مسجد به متولی آن است)

 

کاوه آل حمود با مسعود رجوی که  چهار دهه تا کنون تبلیغ کرده و شعار می دهد« تنها آلترناتیو و یگانه جانشین بی بدیل « ایران رجوی – رجوی ایران و…» و حاکمیّت خامنه ای را به رضا پهلوی ترجیح میدهد و… حرامزاده نمی نامد. کاوه آل حمود نیز می داند که رجوی را « امام زمان» « حجّت زمانه» معرفی کرده اند، و  رهبری عقیدتی کپی برابر اصل ولایت فقیه و با اختیارات فراتر از ولی فقیه است…،‌ این رجوی بود که در سال ۸۸ فرصت طلبانه پیشنهاد رهبری اپوزیسیون را به رضا پهلوی پیش کرد، زیرا در منگنه امریکا در عراق قرار داشت و بعداز عراق رضا پهلوی را دشمن بشریت می دانست.؟ این درحالی است که بسیاری از شخصیت های امضا کننده نیز همین تراکت « نه به جمهوری اسلامی » را بدست گرفتند. و از قضا آل حمود نیز از امضا کنندگان همین بیانیه است؟

 

عضویت کاوه آل حمود در لینک های مجاهدین خلق در فضای مجازی:

 

به نوشته های همین جنبش دادخواهی بر علیه منتقدین رجوی نگاه کنید، آل حمود را بهتر و بیشتر می توانید شناسایی کنید:

 

 

 اشاعه دهندگان فرهنگ لمپنیزیم سیاسی و انشقاق  اپوزیسیون

کاوه آل حمود برخلاف چهار دهه با تشکیلات رجوی و مجاهدین خلق بود، پس از ۸ سال جدا شدن از تشکیلات مجاهدین هنوز همان فرهنگ و گفتار ها را همراه خود دارد. ،از بکار بردن کلمات« گاو گوساله و …» که در این خلاصه بیش از این بدان نمی پردازم.

 

لینک  فیسبوک کاوه آل حمود:

می توانید بیش از این در باره این فرد و نوشته های وی در این باره و در آخرین پست او را ببینید:

https://www.facebook.com/honey.kaveh.9

 

پرسش پیش رو این است که :

۱- حرامزاده سیاسی کیست؟( بنا به واژها و عبارات خودشان)

۲- شیاد کیست؟

۳- دزد کیست؟

۴- فرصت طلب کیست؟

۵- با پاسخ به ۴ سوال فوق ، باید پرسید« به چه کسانی نمی شود اتحاد کرد؟

 

 

 

ضمیمه:

۱)

یک چمدان پُرخالی، و دوگانگی های « کاوه آل حمود» بسود« رجوی» سیامک نادری

 

 

حقیقت مانا