افتضاح دیگری برای مریم رجوی و همکاری جولیانی در فساد و رشوه در استیضاح ترامپ

سیامک نادری   ۱  آذر  ۱۳۹۸

گارد احترام زنان و مردان مجاهد برای روی جولیانی در آلبانی

مکتب فدا و صداقت آآنچنان که مسعود رجوی آنرا سرلوحه مجاهدین خلق می نامید، اینک به مکتب فدیه( رشوه) یک میلیون یورویی به آلخو ویدال کوادراس، و صداقت نیز شامل اجرای ترانه اعضای مجاهدین درآلبانی برای رودی جولیانی است.

همچنانکه مسعود رجوی تحت عنوان «سخنگوی مجاهدین » در باره جولیانی  پیام داد:«او افتخار و وجدان بیدار مردم آمریکاست.»: 

«سخنگوی مجاهدین: رسانه‌های رژیم از قبیل خبرگزاری سپاه و سایت خبر فوری در سال انتخابات آمریکا بوی کباب شنیده‌اند اما سرانجام آخوند داغ می‌شود! تا آنجا که به جولیانی و فاشیسم دینی حاکم بر ایران مربوط می‌شود او افتخار و وجدان بیدار مردم آمریکاست. اگر دفاع از آزادی مردم ایران و خواست تغییر این رژیم جرم است بسا جای افتخار دارد و هر قیمتی را باید برای آن پرداخت.

 

سایت ان.بی.سی: جولیانی به آلبانی رفته و با مریم رجوی دیدار کرده و تأکید کرده است که آمریکا در کنار مردم ایران می‌ایستد و از مبارزه آنها برای آزادی حمایت می‌کند.

 

سخنگوی مجاهدین: تا کور شود هر آن که نتواند دید…!»

اینکه بگفته رجوی: هرکسی نمی تواند ببیند کور شود؛ جولیانی معجزه ای نبود که کار به کوری چشمان ما و مردم بکشید، مردم در مبارز ه، شورش و قیام … نفس خامنه ایی و پاسداران را بریده و خیابانها را جهنمی برای رژیم جمهوری اسلامی ساختند. اعتراف یکی از عناصرسرکوبگر بنام آبنوش گویای همین حقیقت است :

رادیو فردا:

سرتیپ آبنوش: اعتراض‌های اخیر جنگ جهانی تمام عیار بود

سرتیپ سالار آبنوش، فرمانده عملیات سازمان بسیج، روز پنج‌شنبه ۳۰ آبان اعتراض‌های اخیر در ایران را «جنگ جهانی تمام عیار» توصیف کرده که «یک دفعه کل کشور را فرا گرفت»

باید به رجوی و این سخنگوی همیشه غایب فراری از حقیقت و شفافیت و پاسخگویی گفت:

این شما هستید که بور شدید و اندک هواداران  شما از اخبار استیضاح ترامپ و همدستی جولیانی در این رشوه و فساد و پیام  آقای سخنگو(رجوی) سرافکنده شده اند. مردم اصالت را به مبارزه میدهند و نه دخیل بستن به  جولیانی

لینک  پیام سخنگو ی مجاهدین ضمیمه است:

https://www.mojahedin.org/i/%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%D9%85%E2%80%8C%D8%A2%D9%88%D8%B1-%D9%81%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%B3%D9%85-%D8%AF%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%87-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%AE%D9%86%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%86..

 

 

هنوز از افتضاح کمک مالی یک میلیون یوروئی مریم رجوی و  مجاهدین خلق به حزب دست راستی اسپانیا و آلخو ویدال کوادارس( پرچمدار مجاهدین برای بدست آوردن  جا پایی  درپارلمان اروپا) بدون اینکه این حزب حتی یک نماینده در پارلمان داشته باشند، و تحقیقات در باره این کمک مالی  مشکوک توسط مریم رجوی در پارلمان و قضاییه سپانیا …نگذشته است که مسعود رجوی و مدعی رهبری عقیدتی اسلام سیاسی  برای کسب قدرت  و جایگزین شدن با ولایت فقیه خامنه ایی، از طریق زد و بند با بالا( دولت ها و بطور خاص با امریکا)،‌ با افتضاح  رشوه و فساد رودی جولیانی، پرچمدار سیاسی و لابی خود در امریکا  مواجه میشود. این افتضاح تا بدان جا است که حتی جان بولتون نیز  از دخالت این دو نفر( ترامپ و جولیانی) نگران بوده و آن را به قاچاق مواد مخدر تشبیه کرده است.

مجموعه از سه خبر از بی بی سی در باره استیضاح ترامپ، عطف به رودی جولیانی:

تحقیقات استیضاح ترامپ؛ سفیر آمریکا علیه ترامپ شهادت داد

گوردون ساندلند، سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا، می گوید که به دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، کارزار فشار بر اوکراین برای آغاز تحقیقات علیه پسر جو بایدن را به پیش برده است
آقای ساندلند همچنین گفت که او و مقامات ارشد دیگر “از دستورهای رئیس جمهوری اطاعت کردند” و با رودی جولیانی هماهنگی داشتند..
قای ساندلند چهارشنبه (۲۰ نوامبر) در جلسه علنی کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان گفت که دستور در این زمینه را رودی جولیانی، وکیل شخصی آقای ترامپ، مستقیما به او داده بود.
او گفت علاوه بر دونالد ترامپ مایک پومپئو، وزیر امور خارجه، و مایک پنس، معان رئیس جمهوری، نیز از فعالیت های او و رودی جولیانی آگاه بوده‌اند.
.
دونالد ترامپ و رودی جولیانی همواره هرگونه “بده بستان” سیاسی با اوکراین را رد کرده‌اند اما گوردون ساندلند به طور صریح گفت که چنین بده بستانی وجود داشت زیرا برگزاری دیداری رسمی بین ترامپ و زلنسکی در کاخ سفید، مشروط به آغاز علنی تحقیقات در اوکراین بوده است.
آقای ساندلند همچنین گفت که او و مقامات ارشد دیگر “از دستورهای رئیس جمهوری اطاعت کردند” و با رودی جولیانی هماهنگی داشتند.

جلسات علنی تحقیقات استیضاح ترامپ آغاز شد

 

بیل تیلور، سرپرست سفارت آمریکا در اوکراین و جورج کنت، یکی از مقام‌های ارشد دیپلماتیک آمریکا در امور اروپا و اوراسیا، اولین افرادی هستند که در جریان رسیدگی علنی به تخلف ادعایی دونالد ترامپ در گفتگو با همتای اوکراینی‌اش، در مجلس نمایندگان آمریکا شهادت می‌دهند
جورج کنت در این جلسه گفت رودی جولیانی، وکیل شخصی آقای ترامپ، “کارزار بدنام‌سازی” دیپلمات‌های آمریکایی به راه انداخته است.
بیل تیلور هم گفت رابطه دیپلماتیک آمریکا و اوکراین دو مسیر داشته است، یک مسیر رسمی و معمول، و یکی دیگر مسیر
نامعمول و غیررسمی تصمیم‌ سازی که از جمله توسط رودی جولیانی هدایت می‌شده است.

تحقیقات استیضاح: بولتون نگران فعالیت‌های وکیل ترامپ بوده

فیونا هیل، کارشناس ارشد روسیه در شورای امنیت ملی کاخ سفید،َ در سخنان روز پنجشنبه خود به جمهوری‌خواهانی که مثل رئیس جمهوری آمریکا اوکراین را شریک روسیه در دخالت در انتخابات ریاست جمهوری پیشین کشور می‌بینند، گفت که این خواسته روسیه است که با این «روایت‌های داستانی» می‌خواهند بین آمریکایی‌ها اختلاف بیاندازند.
 
خانم هیل همچنین شاهد دخالت رئیس دفتر موقت آقای ترامپ و سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا در سیاست‌گذاری‌های مربوط به اوکراین بوده است. او گفت که چطور رئیس پیشین او، جان بولتون، از دخالت این دو نفر نگران بوده و آن را به قاچاق مواد مخدر تشبیه کرده است.
 
آقای بولتون همچنین در تشبیهی دیگر وکیل شخصی دونالد ترامپ را به «نارنجک دستی» شبیه دانسته که هر آن ممکن است منفجر شده و همه را بفرستد روی هوا.
 
خانم هیل شهادت داد که در جلسه‌ای با اوکراینی‌ها، سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا خیلی بی‌پرده از آنها خواسته تا برای گرفتن کمک نظامی و دیداری در کاخ سفید اعلام کنند که قصد شروع تحقیقات درباره بایدن‌ها و دخالت اوکراین در انتخابات را دارند. این صحبت‌های بی‌پروا آقای بولتون را که در آن زمان مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا بوده به خشم می‌آورد و جلسه را خاتمه می‌دهد. خانم هیل گفت که آقای بولتون پیش از خروج از اتاق از او خواسته که در آنجا بماند و شاهد گفت‌وگوها باشد.
 
بعد از جلسه که خانم هیل گزارش آنچه که شاهدش بوده را به آقای بولتون می‌دهد، رئیسش به او می‌گوید که همان زمان برود به دیدار وکیل شورای امنیت ملی و به او بگوید که آنها هیچ کاری با این ماجراها ندارند. این طور که خانم هیل ماجرا را شرح می‌دهد آقای بولتون نگران بوده که این خواسته‌های غیرمعمول برای همه بد تمام شود.
 
دموکرات‌ها که حالا به دنبال استیضاح رئیس جمهوری آمریکا هستند می‌گویند که آقای ترامپ با فشار به همتای اوکراینی خود می‌خواسته به موقعیت برتری در انتخابات سال آینده آمریکا برسد. در دید آنها، این کار سواستفاده از قدرت است و کاری که رئیس جمهوری آمریکا انجام داده «رشوه‌گیری» است.
نیاز رئیس جمهوری اوکراین به دوستی با ترامپ
 
اما یکی از شاهدان روز پنجشنبه گفت که صحبت‌های آقای ترامپ را شنیده که از سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا در مورد تحقیقات مربوط به پسر جو بایدن پرسیده است.
 
دیوید هولمز، یکی از دیپلمات‌های آمریکا در سفارت این کشور در اوکراین، شاهد دیگر این جلسه بود.
 
آقای هولمز در معرفی خود سعی کرد خود را به دور از کل معادلات سیاسی واشنگتن نشان دهد. او گفت که شغل او بررسی اوضاع سیاسی اوکراین است و هیچ مسئولیتی در تعیین سیاست‌های آمریکا در قبال اوکراین ندارد.
 
آقای هولمز شنونده گفت‌وگوی تلفنی گوردن ساندلند، سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا، با رئیس جمهوری آمریکا بوده است. آقای هولمز گفت که در آن تماس، آقای ترامپ از آقای ساندلند درباره تحقیقات درباره هانتر بایدن پرسیده است.
آقای هولمز گفت که در رستورانی در شهر کی‌یف، پایتخت اوکراین، او روبه‌روی آقای ساندلند نشسته بود. او با بیان جزییاتی از آن روز، به سراغ مکالمه تلفنی آقای ساندلند با رئیس جمهوری آمریکا رفت. او گفت که آقای ساندلند به دونالد ترامپ گفته که رئیس جمهوری اوکراین حاضر است هر کاری برایت بکند. البته آقای هولمز در شهادتش گفت که آقای ساندلند همین منظور را با جملات خیابانی بیان کرده است.
 
رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ پرسیده: «پس این کار را می‌کند؟» و پاسخ شنیده: «هر کاری که بگویی.» بعد از پایان تماس تلفنی آقای هولمز از آقای ساندلند درباره گفت‌وگویش پرسیده و پاسخ شنیده که آقای ترامپ «فقط به چیزهایی که به خودش سود برساند توجه دارد. مثلا تحقیقات درباره بایدن‌ها».
لینک خبر بی بی سی ضمیمه است:
۱) https://www.bbc.com/persian/world-50511753
۲) https://www.bbc.com/persian/world-50483918
۳) https://www.bbc.com/persian/iran-50406720

پشت پرده خبر دیگری از مریم رجوی از زبان مسعود رجوی:

دیدار ژنرال جیمز جونز با مریم رجوی و بازدید از اشرف۳

مریم رجوی - ژنرال جیمز جونز

مریم رجوی – ژنرال جیمز جونز

روز یکشنبه، ۲۶آبان ۹۸، همزمان با اوج‌گیری قیام سراسری مردم ایران، ژنرال جیمز جونز، اولین مشاور امنیت ملی پرزیدنت باراک اوباما و فرمانده عالی پیشین نیروهای متفقین در اروپا (ناتو)، از اشرف۳بازدید و با مریم رجوی دیدار کرد.»

مسعود رجوی در اشرف و لیبرتی در حضور تمام اعضای مجاهدین درنشست عمومی در باره حضور ژنرال های امریکای در مراسم مجاهدین میگفت:

« این ژنرال های امریکایی که به مراسم ما می آیند فکر نکنید به این راحتی است،‌ اینها با کمتر از ۴۰۰۰۰یورو از تختخوابشان پایین نمی آیند! »

سخنان رجوی بی هیچ نیازی به توضیح و تفسیر …گویای ارزش و ارج و قرب این ژنرال های بازنشسته ؟ و قیمت دیدار  چنین شخصیت هایی با  مریم رجوی است،. آنگاه امداد پزشکی مجاهدین اطلاعیه میدهند که برای بیمارانمان پول نداریم و از مردم و هواداران تقاضا می کنیم به ما وام قرض بدهند؟،  و ازطرفی حقوق هر عضو مجاهد در ماه کمتر از ۶یورو است.

این هم لباس یک زن مجاهد خلق در اروپا است ( آلبانی جای خود دارد):

مسابقه و نمایش صندلی در اسلام سیاسی
به حالت عکس گرفتن جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری و نمایش و نیازمندی او به این صندلی نگاه کنید.

بنا به ۳۶ سال حضور

این شعر آئینه تمام نمایی از مریم رجوی است که در لیبرتی(عراق ) و بهنگامی که  دردرون تشکیلات مجاهدین حضور داشتم  در باره مریم رجوی سروده شده است:

“زیر برق تکنولوژی “                ۵/۶/۱۳۹۱

 

زیرچترتکنولوژی

نورباران پروژکتورها

با سُس های ایدئولوژیکی

خویشتن را آراست

به زرق و برق

در کشاکش این قوس و قزح رنگین

رخ تاب می دهد

شکوهِ سلطنتی چُونین

واقعیت سرکش جاهی پنهان

وکمندی – سوی نگاهها

 

آه – فرو می ریزد به دل

وخونابی چشم ها

و”حقیقت” مبهوت !

لب اش را دندان گرفت و چید

ته مانده بُزاق را

“حنظلِ حقیقت” را

فرو میداد !

از چُنین فردیتی سُترگ-

شیفتۀ خود –

 

اینسان – آبی ایمان شکست !

آبیهای دیده

در شکست نور

سیاه گشت !

از باژانه هایی چُونین .

نور باید

از درون حقیقت خویش ببارد

نه از برون.

ازکتاب:«‌من آبی سرا و،‌ سراب؟!» سیامک نادری

در حالی که این روز ها مردم  در سراسر ایران به میدان آمده و  ازجان مایه میگذارند و خون میدهند، رجوی  با پول دادن  و  زد و بند با بالا( دولت ها و عوامل کارچاق کنی همچون جولیانی و…) برای کسب قدرت و حاکمیّت یک اسلام سیاسی دیگر از نوع رهبری عقیدتی مشغول هستند. کدام راه به نتیجه می رسد؟ ، و اصول و شرافت مبارزه و رسیدن به آزادی و دمکراسی در چه سمتی تحقق می یابد؟،

آیا اتکا به مردم، برخلاف ادعا و شعار همیشگی رجوی« کس نخارد پشت من – جز ناخن انگشت من» با آنچه که درسطور فوق آمد است، سنخیّتی دارد؟.

 

حقیقت مانا