پاسخ به یک درخواست انسانی. اسماعیل وفا یغمائی

امیر یغمائی فززند من که اینک مردی است پس از شانزده سال فقط و فقط میخواهد صدای مادرش را بشنود. در پاسخ این درخواست. سازمان محترمه  منتسب و متعلقه به رهبر عقیدتی طبق معمول اطلاعیه ای داده که مثل همیشه  خواندنی است..عجالتا بخوانید خود این اطلاعیه پاسخ بسا نکات است.

یک نفر میخواهد ننه خودش را ببینید یا صدایش را بشنود همین و بس.

ربط دادن آسمان به ریسمان  فقط و فقط برای جواب ندادن به یک پاسخ ساده است . اما بدک نیست من باب مزاح  سند شماره نه این مجموعه را بخوانید.

بر اساس سند منتشره شماره نه  وفقط برای لبخندی بر لبان خواننده که تاکید میکند اقا زاده بنده به دلیل شرایط مشکل مبارزه بریده میخواهم یاد آور کنم که حدو دو سه  سال قیل از تولد آقا زاده بنده ، بر اساس نوشته ایشان راس دوم یغمائی!! رهبر بزرگوار به دلیل وحشت تمام عیار  و نکشیدن فلنگ مبارک را بست و از مبارزه در رفت که هنوز هم با پشتکار تمام در رفتن است  و تمام این عکس العملها نیز حاصل آن بریدگی تاریخسوز آغازین است..

بقیه چرندیات هم  تکرار مکررات است و ایشان میتوانند از طرف  دو راس یغمائی،مطالب را برای عمه خود  که احتمالا در ایام کودکی ایشان را، دودول طلای من خطاب میکرده اند و به این ظن دامن زده اند که ایشان پس از خمینی و خامنه ای خون آشام و ایران بر باد ده رهبر خواهند شد بفرستند تا در شرایط کرونا عمه خانم لبخندی بزنند و بدانند دودول طلا سرحال و قبراق است.

در ضمن از یک ادم کاملا بریده و مریض  چه انتظاری برای رعایت کوچکترین پرنسیبهای سیاسی و انسانی  در یک پاسخ ساده و جوابی آدم وار میتوان داشت.  این بزرگوار  از خودش شروع میشود و به خودش هم ختم خواهد شد   چنانکه سال 64 اعلام شد میلیونها سال نوری از امثال بنده فاصله دارد بقیه را اینده قضاوت خواهد کرد.

از جناب رهبر عقیدتی کمال سپاسگزاری را دارم که با هر عکس العمل و پاسخ خود عمق این چاه  عقیدتی عمیقی را که در اعماق وجود او و عیال جاریست و در پاسخها از دهانشان بر صفحات کاغذ و اطلاعیه ها جاری میشود و جدا بوی دلنواز عطر گل محمدی و روغن بنفشه از آن استشمام میشود  را در برابر من به تماشا گذاشت. خدمت ایشان عرض میکنم برای شناخت ماهیت آئین و شخصیت پلید خمینی و خامنه ای سی سال تمام تحقیق کردم ولی با یک استنشاق این  چاه عطر آگین براستی دانستم ماهیت شما دو تن   کم نظیر و منحصر به دو فرد است و به احتمال

زیادتکرار نخواهد شد

جدا باید گفت

صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را

تا دوباره به شبی  مادر گیتی رو بگاید

همچنین مادر گیتی صبر بسیار بباید

تا یکی تحفه نایاب چنان چون تو بزاید

. مبارزه من تا آخرین نفس برای برکندن رسم و راه و آئین و مرام خمینی پلید و خامنه ای ادامه خواهد داشت.ایران ازادی را بدون این کثافات قرون و اعصار و استفراغهای خشکیده و نگهبانان زهوار در رفته و الدنگ این مرام تجربه خواهد کرد برای ایشان و عیال توفیق الهی در ماه رمضان و قبول طاعات و عبادات را آرزو دارم

اسماعیل وفا یغمائی

تلاش اطلاعات‌آخوندی برای بازگشایی سیرک‌مزدوران‌ ارتجاع در اشرف۳ تحت‌عنوان خانواده‌مجاهدین

منبع:‌ دریچه  زرد

حقیقت مانا