فضاحت موضعگیری مریم رجوی درباره دختران وزنان آزاده بی روسری

مریم رجوی تحت نام « اطلاعیه شورای ملی مقاومت» با همان فرهنگ رژیم ارتجاعی حاکم، ازآن تحت عنوان«:« دستگیری بخاطر نداشتن حجاب»؟ بدون اذعان به اقدام وعمل قهرمانانه دختران و زنان آزاده میهنمان، از برداشتن روسری درخیابان ومیدانهای تهران، دراعتراض به حاکمیّت جهل وجنایت ولایت فقیه، که سوژه تمامی رسانه ها شده است. وحتی وزارت امورخارجه امریکا نیزاصلاعیه صادرکرد. ومریم درپس حادثه و انگشت نما شدن درافکارعمومی وپس امریکا، ناگزیر چنین اطلاعیه مشعشعی صادرمی کند.

حتی تفاوت رویکرد ومتن اطلاعیه امریکا و اطلاعیه مریم رجوی؟، خود نشانگر ضدیّت رهبری عقیدتی و رئیس جمهوربرگزیده اش( مریم رجوی) درباره  این اقدام ستایش انگیز دختران وزنان میهن درزنجیرمان است.

مریم رجوی حتّی چاپ عکس زنان روسری برافراشته برچوب دستی،‌امتناع می ورزد. وهمان عکسی که سالها در تبلیغات سایت ها ی مجاهدین از زنان باتون بدست نهی ازمنکر را، استفاده میکند.  حتّی فشار افکارعمومی، باعث نشده است که رهبری عقیدتی ومریم در انتشار درست اخبار زنان آزاده میهن، دست از منافع ارتجاع مغلوب خود بردارند.

اطلاعیه ها ضمیه است:

اطلاعیه امریکا:

‌ هدر نائرت، سخنگوی وزرات امور خارجه آمریکا روز جمعه ۱۳ بهمن در بیانیه ای تاکید کرده است که ایالات متحده از اعتراض مردم ایران علیه حجاب اجباری حمایت می کند

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه خود تصریح کرده است: «ایالات متحده از زنان و مردانی که علیه حجاب اجباری اعتراض می کنند، حمایت می کند.» ابعاد گسترده تری پیدا کرده است

هدر نائرت در بیانیه خود تاکید کرده است که آمریکا «بازداشت های گزارش شده ۲۹ نفر را بخاطر بکاربردن حقوق بشر و آزادی های اساسی شان از طریق ایستادگی علیه حجاب اجباری محکوم می کند.»

اطلاعیه مریم رجوی:

درسایت مجاهدین:

محکومیت دستگیری زنان به‌خاطر نداشتن حجاب و اقدام فوری برای آزادی بی‌قید و شرط آنان

روز پنجشنبه ۱۲بهمن، خبرگزاری فارس متعلق به سپاه پاسداران اعلام کرد نیروهای سرکوبگر ۲۹تن از زنان را در تهران   «در راستای امنیت اجتماعی» به‌خاطر نداشتن حجاب دستگیر کرده است و «دستگیر شدگان تحویل دستگاه قضایی شده‌اند». بنا‌ به گزارشهای رسیده قضاییه آخوندی با مشخص کردن وثیقه‌های سنگین و غیرقابل پرداخت، از آزادی بازداشت‌شدگان سر باز می‌زند.
کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران، ضمن محکوم کردن دستگیری زنان و دختران میهنمان به بهانه آخوند‌ساخته نداشتن حجاب، همه مراجع و ارگانهای بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر و حقوق زنان را به محکومیت این اقدام ضدانسانی رژیم زن‌ستیز آخوندی و اقدام فوری برای آزادی بی‌قید و شرط و بلادرنگ آنان فرا‌می‌خواند.
خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران در روز ۲۴ژانویه ۲۰۱۸، در اجلاس شورای اروپا در استراسبورگ،   اتحادیه اروپا و شورای اروپا و کشورهای عضو را به اتخاذ تدابیر مؤثر و تصمیمات لازم‌الاجرا به‌منظور وادار کردن فاشیسم دینی حاکم به پایان دادن به سرکوب زنان و لغو حجاب اجباری فراخواند. وی گفت: ۳۹سال خونریزی و جنایت، تبعیض و سرکوب علیه زنان و خفقان و سانسور کافی است و جامعه جهانی باید به سکوت و بی‌عملی خود در این زمینه پایان دهد.
کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران
۱۳بهمن ۱۳۹۶۲فوریه ۲۰۱۸))

سایت حقیقت مانا- سیامک نادری ۱۴دی۹۶