جاسوس رجوی در آلبانی، جاسوس وزارت اطلاعات رژیم از کار درآمد

 

 

سیامک نادری

اطلاعیه سازمان مجاهدین خلق در۱۶ خرداد۱۴۰۰ در سایت ایران افشاگر « افشای مزدوری شهرام نصیری» تحت عنوان« ابلاغیه قطع رابطه و کمک مالی به شهرام نصیری»  نوشته است:

« شهرام نصیری در ۳۰مهر۹۴ بر روی خون مجاهدان اشرفی و مجاهدان شهید در اشرف و لیبرتی با هزینه زیاد به آلبانی فرستاده شد و کلیه مخارج او را سازمان عهده‌دار گردید. شهرام نصیری بعد از زیرپاگذاشتن تعهداتش در بهمن۱۳۹۴ اعلام بریدگی کرد. وی بیش از ۵سال از کمک‌های مالی مجاهدین برخوردار بوده و تاکنون ۲۶۹۰۰۰۰ لک از سازمان مجاهدین خلق ایران کمک مالی دریافت کرده است.

دلیل ارتباطات مشکوک شهرام نصیری با مزدورانی که به فعالیتهای جاسوسی و زمینه‌سازی برای فعالیتهای تروریستی مشغول هستند، در تاریخ ۱۶ آبان ۱۳۹۸ با شهرام نصیری اتمام حجت شد و ابلاغیه قطع ارتباط به‌ وی داده شد. او ضمن عذرخواهی از مجاهدین، تعهد داد که به مرزبندی با مزدوران رژیم پایبند بماند و تقاضا کرد ارتباط اش با سازمان  قطع  نشود

اما علیرغم تعهدی که داده بود به آن پایبند نماند و به ارتباط با مزدوران وزارت بدنام اطلاعات در آلبانی که برخلاف درخواست قبلی و تعهدات مکتوب خود اوست، ادامه داد. لذا از این تاریخ هرگونه ارتباط و کمک مالی مجاهدین با شهرام نصیری بالکل قطع می‌شود.

نماینده ساکنان اشرف۳ در آلبانی ـ حسن نایب آقا»( ضمیمه ۱ و ۲)

 

 

فضاحت جدید جاسوس پیشین رجوی در آلبانی

واقعیت این است که رجوی و مجاهدین خلق در آلبانی همه جداشدگان از تشکیلات را ناگزیر به جاسوسی و خبرچینی می کنند زیرا هزینه ماهانه زندگی آنها در آلبانی توسط مجاهدین خلق تأمین می شود و کمیساریا با اقداماتی که مجاهدین خلق انجام داد، خود را از این ماجرا کنار کشیده است. به همین دلیل اعضای جدا شده از تشکیلات همچنان اسیر و در بند رجوی هستند. شهرام نصیری یکی از همین جدا شدگان و البته جاسوسان شناخته شده رجوی در آلبانی بود.

دو سال پیش در بهمن ماه ۹۸- ۲۸فوریه۲۰۲۰ در مقاله« نفوذ و جاسوسی رجوی در میان شخصیت ها و گروه های خارج ازکشور» از شهرام نصیری بعنوان جاسوس مجاهدین خلق نام برده و در باره او نوشتم:

« شهرام نصیری که خود از یکی از دستگیرشدن در سال ۱۳۷۳ به اتهام واهی نفوذی و جاسوس رژیم در پروژه رفع ابهام بود که یک چهارم اعضا در درون تشکیلات دستگیر و زندانی و شکنجه و درحضور رجوی دادگاهی شدند. از هنگام جدا شدن بلافاصله جاسوس سازمان مجاهدین خلق شد.

وی در سال ۱۳۹۵دو نوبت از من(نگارنده ) با تلفن موبایل فیلمبرداری می کرد تا به مجاهدین خلق تحویل دهد.

او همچنین به یکی ازجداشدگان گفته بود:

«خواهر( نام و نام فامیل  یکی از زنان شورای رهبری را می برد ومن حذف کرده ام) من را کشید داخل اتاق و بغل کرد و از من می خواست با او… و من را ول نمی کرد، من نپذیرفتم و خارج شدم. شهرام ۲ نفر دیگر از زنان را گفت که می خواستند با او چنین کاری بکنند نام یکی از آنها  در یادم نمانده.( ۲۷ آبان ۹۵- همه گفته ها و اخبار و…با روز و تاریخ و منبع آن ثبت شده است. من هر مطلبی را با دقت ثبت میکردم، تا بتوانم حقایق را مستند کنم.)

در مقاله «سمفونی جدایی هنرمندان از تشکیلات رجوی در آلبانی» ، از شهرام نصیری  همراه با عکس  نیز نام برده بودم. متأسفانه او از  پست ترین جداشدگان جاسوس تشکیلات رجوی بود. پستی این آدمها این است که تمامی حقایق را می دانند اما بازپ س از جداشدن بخدمت رجوی در آمدند:

 

http://pezhvakeiran.com/pfiles/samfoni-jodaee-honarmandan-sn.pdf

 

وضعیت چنین جداشدگانی که آلوده به جاسوسی برای مجاهدین خلق هستند،‌ چنین است. کما اینکه شهرام نصیری به یک فردی که چند روزی  جداشده است، گفته بود:

« اینجا «زن»( برای روابط  جنسی)  است  و ۲۰ هزار لک …( ۱۶۰ دلار)پول می خواهد و من می توانم…». این فضاحت جداشدگان جاسوس است،‌ هنگامی که جاسوسی و خبرچینی از دوستان و جدا شدگان در آلبانی برای او قُبحی نداشته و خیانت محسوب نمیشود. حتی به فرد تازه جداشده که پس از سی سال ازهمه چیز بی خبر است، می خواهد از این جدا شده  ۱۷ هزارلک(‌۱۳۶ دلار) کلاهبرداری کرده و به جیب خود بزند.(یعنی نیمی از هزینه ای که کمیساریا ماهیانه به او می پردازد). این مرام و مسلک جداشدگان جاسوس و خبرچین رجوی است. این فسادی است که مریم رجوی و مسعود رجوی و تشکیلات و جواد خراسان مسئول دفتر مجاهدین در آلبانی درمنطقه کشار، به جداشدگان خود تحمیل میکند، و درصورت تن ندادن جداشدگان به خواست رجوی، در آلبانی به دستور مجاهدین و جواد خراسان مورد بایکوت و طرد و انزوا قرارمی گیرد، و در صورتی که از خط قرمز( روشنگری حقایق فساد، جنایت و خیانت درون تشکیلات) عبور کنند و حقایق را در رسانه انتشار دهند مورد تهمت و افترا قرار گرفته و آنها را به رژیم و وزارت اطلاعات منسوب کرده  و پرداختی های هزینه های زندگی در آلبانی توسط مجاهدین خلق و تعهدات داده شده در این زمینه را نیز ضمیمه می کنند. توضیح اینکه معدود جداشدگانی در آلبانی و یا اروپا هستند که با رژیم و وزارت اطلاعات همکاری می کنند و سازمان  مجاهدین خلق از وجود چنین عناصری میان جداشدگان، برعلیه جدا شدگان از مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت که با شرافت تمام هم درمقابل رژیم پلید جمهوری اسلامی ایستاده اند و هم  فساد و جنایت و خیانت رجوی را روشنگری می کنند، بکار می گیرد و با چنین سوء استفاده ای حتی کسانی که برعلیه رژیم هستند را به رژیم جمهوری اسلامی منتسب می کند.

ازسال ۱۳۹۵ پس از انتقال تمام اعضای مجاهدین به عراق، وظیفه این جاسوسان، تنها به جاسوسی از جدا شدگان ازمجاهدین خلاصه نمی شد، بلکه اعضای تشکیلات که بعضی مواقع به خیابان می آمدند درصورتی که کارخلافی انجام دهند، این جاسوسان حتی در باره اعضای تشکیلاتی نیز گزاش ارسال می کردند. اعضایی وجود داشتند که مخفیانه تلفن ارزان می خریدند تا بتوانند با خانواده خود تماس بگیرند و من چند مورد را دیده بودم. وجود چنین جاسوسانی، زندگی و آزادی جداشدگان  را در آلبانی محدود میکرد.‌ زیرا جداشدگان هزینه ماهیانه را از دفتر مجاهدین می گرفتند و درصورت هرخطایی، سرموعد پول پرداخت نمی شد.»

نفوذ و جاسوسی رجوی در میان شخصیت ها و گروه های خارج ازکشور سیامک نادری

 

هشدار به هم میهنان و مبارزین

هر جدا شده از تشکیلات مجاهدین خلق در آلبانی و یا اروپا و … که پس از جداشدن از تشکیلات همچنان با مجاهدین خلق ارتباط داشته یا از آنها به هر نحوی حمایت می کند…، باید به احتمال بسیار قوی دانست که برای مجاهدین خلق و رجوی نیز جاسوسی می کند. حتی بسیاری از این افراد عملا جاسوس ها و نفوذی های مجاهدین خلق در میان احزاب و گروه ها وشخصیت ها هستند و در این باره چندین مقاله و روشنگری نوشته ام .( ۳)

ضمیمه :

 

۱) ابلاغیه قطع رابطه و کمک مالی به شهرام نصیری

https://iran-efshagari.com/%d8%a7%d8%a8%d9%84%d8%a7%d8%ba%db%8c%d9%87-%d9%82%d8%b7%d8%b9-%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d9%88-%d9%83%d9%85%d9%83-%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%b4%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d9%86%d8%b5/

۲) نامه دریافتی از شهرام نصیری

آذر ۲۰, ۱۳۹۹

https://iran-efshagari.com/%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D9%86%D8%B5%DB%8C%D8%B1%DB%8C/

۳)

یک چمدان پُرخالی، و دوگانگی های « کاوه آل حمود» بسود« رجوی» سیامک نادری

 

 

 

 

 

 

 

حقیقت مانا