۲۲بهمن با مریم رجوی« جالب ، گریه دار ، تأسف انگیز ، و خنده دار»

سایت مجاهدین خلق امروز ۲۲ بهمن ۹۸ سخنرانی مریم رجوی در آلبانی- اشرف ۳ تحت عنوان« مریم رجوی: نه شاه، نه شیخ – زنده باد انقلاب دموکراتیک مردم ایران» را انعکاس داد.

مریم رجوی در باره نکبت ۲۲ بهمن گفت:

سر تعظیم فرود می‌آوریم در برابر اراده جبرشکن خلق قهرمان ایران که در ۲۲بهمن یک دیکتاتوری با برخورداری از ۷۰۰هزار نیروی مسلح را واژگون کرد

چند نکته جالب ، گریه دار ، تأسف انگیز ، و خنده دار  در عکس های انتشار یافته در سایت مجاهدین خلق وجود دارد:

ا) در میان عکس ها مثل همیشه تنها  عکس و چهره مریم در تصاویر مشخص است:

 

۲) درمیان پرچم هایی که اعضا دردست گرفته اند طبق معمول هیچ یک از اعضا مشخص نیستند باز این رئیس جمهور مشخص است. این خانم همشه دوست دارند « ستاره »باشند. و اگر لازم باشد یک میلیون یورو هم به حزب دست راستی اسپانیا و حقوق ماهیانه رهبر و معاون همین حزب را هم می دهد، به نیت شرکت در پارلما اروپا و مطرح کردن خود.

۳) طبق معمول همیشه عکس ها اعضا از پشت سر آنها گرفته شده است. زیرا به هیچیک از اعضا اعتمادی ندارند که فردا از سازمان جدا شوند و همین عکس ها سندی سرشکستگی خانم رئیس جمهور و فرماندهی کل ارتش آزادیبخش ملی ایران با هزار کانون شورشی شود.

۳) عکسهای زنان که از پشت سر آنها گرفته اند البته بسیار مناسب است چون سن و سال آنها را  مشخص نمی کند( با عرض پوزش از مردم ، زنان به تعبیر مریم رجوی و مسعود رجوی در تشکیلات مجاهدین خلق همان « مادینه های مفعول و مهر طلب»  و با کد اختصاری کشف خانم رئیس جمهور« ماد»( مادینه) نامیده میشوند).

 

۴) امان از دست این مردان مجاهد که بدبختانه نمی توانند روسری سرکنند و سر ۹۸ درصد آنان طاس، یا موهای سفید گشته است و این نشان خوبی برای یک رزمنده،  ارتش آزادیبخش، کانون شورشی نیست که رزمندگان آن بالای ۶۰ و ۷۰ سال سن داشته باشند. 

 

سفیدی مو یا طاس بودن و یا روسری داشتن و نداشتن بهیچوجه مورد نظر من نیست، خود من هم موهایم سفید است ۲۱ سال پیش درخرداد ۱۳۷۷ از دست رذالت های همین خانم ، می بخشید «خانم رئیس جمهور برگزیده مقاومت مردم ایران»و آقای فرماندهی کل ارتش آزادیبخش ملی ایران، در عرض یکی دو روز یکباره سفید شد. سخن من بر سر دروغ  و دغل و ارزش قائل نشدن برای انسانها و اعضای خود است

 

۵) برای اینکه مراسم رئیس جمهور از ابهت، شکوه و جلال  خیره کننده ای باشد. باید طاق ۱۶ متری ساخته شود.  مهم نیست که بگویند نه شاه و نه شیخ. مهم این است که خودشان هردو را باهم دارند« هم شکوه وجلای شاهی،  هم رهبری عقیدتی مترادف با ولایت فقیه »

 

۶) من یک امتیاز به مریم رجوی میدهم که در بالای این این برج اشرف سه در روستای مانز آلبانی،  حد اقل  اینبار زنان را بر بالایبرج نفرستاده تا درمراسم چهار ساعته ازشروع اعلام برنام تا سخنرانی های طولانی بی دنده و ترمز بدون وبدون نقطه پایان ، این اعضای بربالای برج با وزش باد و سرما باید ۴ ساعت خبردار بأیستند و یا درنیمی از این برنامه سلام نظامی داده و خشک و خبردار بأیستند. در مجاهدین رسم است که بعدپایان مراسم می گویند فیلمبرداری خوب نشده مراسم را تکرار می کنیم و بازاین افراد باید بالای همین برج بروند و خبردار بأیستند تا نمایش شکوه برنامه رئیس جمهور برگزیده مقاومت مردم ایران در شأن «خواهر مریم» باشد. گور بابای همه اعضای مجاهدین که باید ۸ ساعت در مراسم باشند، مراسم باید در شأن خواهر مریم باشد!.

شعار و حرف دل مریم رجوی، می بخشید «خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت مردم ایران» برمنکرش هزار لعنت خدایی که خدای ولایت فقیه و ولایت عقیدتی است، این است.

آنها به صد زبان آشکار جار می زنند:

 «نه شاه باشه، نه رهبر» چون  خودمون « هم شاه داریم ، هم رهبر

و شعار اصلی چنین است:

مرگ  بر  ستمگر           چه شاه باشه چه رهبر

مریم، رئیس، جمهور     رجوی هم  باشه  رهبر

 

ومن بارها نوشته، گفته و محترمانه عرض کرده ام:

چه روی دارد این رهبر، سرسگ را سلامت باد

 

حقیقت مانا