نمونه ای از آدم ربایی تبهکارانه و جنایتکارانه مریم رجوی و تقدیم این « گوهران بی بدیل؟» به وزارت پلید اطلاعات

سیامک نادری

مریم رجوی و فرقه مجاهدین رفیق دهقان را ۱۷ سال پیش با فریب و نیریگ  و با وعده «کار در سوئد» به عراق و اشرف کشانده اند و با تهدید و ارعاب  دهقان به اجبار نوشته است « با آگاهی و اختیار» متقاضی پیوستن به ارتش آزادبیخش است؟. این درحالی است که رفیق دهقان اهل سیستان وبلوچستان و داری همسر و دو فرزند اساساً سواد خواندن و نوشتن ندارد، حتی متن و نامه های با محتوای سیاسی در سایت ایران افشاگر متعلق به فرقه مجاهدین با دستخط رفیق دهقان انتشار یافت است که او هرگز محتوای نامه و نوشته را نمی دانست و تنها امضای و اثر انگشت او در ذیل نامه وجود دارد. سه سال پیش طی یک گزارش از این نوع آدم ربایی ها … نام رفیق دهقان و عکسهای او انتشار دادم. کما اینکه با بسیاری از این افراد که آدم بایی شده بوند حضوری و یا تلفنی و …گفتگو کرده ام و می توانم اسناد و مدارک آنرا در اختیار مجامع حقوق بشری و هر دادگاهی قرار دهم.

به طبع نمی توان هرگونه جنگ خانوادگی اسلام  و  جنگ برای تصاحب کرسی خلافت اسلامی  را، جنگ مشروع  و در جهت منافع و مصالح مردم دانست، در اینصورت جنگ داعش و  اختلاف طالبان با رژیم جمهوری اسلامی را نیز باید مشروع و درجهت مبارزه مردم برای آزادی دانست. بکارگیری چنین ابزار تبهکارانه و جنایتکارانه ای نه مشروع است و نه قابل توجیه، ما نمی توانیم از همان ابزار و تذکاری که رژیم پلید حاکم  از آن استفاده می کند بکار بگیریم. مریم رجوی می بایست به این پرسش ها پاسخ دهد که چگونه میتواند با تبهکاری چنین عملکردهایی داشته باشد و خود را اپوزیسیون این نظام بداند؟ این اعمال تبهکارانه اشتباهات سیاسی یا استراتژیک، تشکیلاتی و  غیره…، نیست. بلکه این اعمال جنایت آمیز و تبهکارانه جرم مشخص و قابل پیگرد و کشاندن این تبهکاران و پرونده آدم ربایی و… به دادگاه  های ذیصلاح است

 

سند متقاضی عضویت رفیق دهقان در  کمال آگاهی و اختیار در ارتش آزادیبخش؟

 

سه سال پیش در ۷  و ۹ جولای ۲۰۱۸  دو گزارش نام و عکس رفیق دهقان را نیز ارائه داده بودم:

« رجوی بیش از۱۰۰۰ تن را با نیرنگ و وعده شغل، پول، کیس پناهندگی، زن و خوشگذرانی… به اشرف کشاند»:

رجوی بیش از۱۰۰۰ تن را با نیرنگ و وعده شغل، پول، کیس پناهندگی، زن وخوشگذرانی… به اشرف کشاند

« عکس ۲۰۰ تن ازافرادی که با فریب ونیرنگ زوج رجوی به اشرف کشاندند».:

عکس ۲۰۰ تن ازافرادی که با فریب ونیرنگ زوج رجوی به اشرف کشاندند- سیامک نادری

 

رفیق دهقان درسال ۱۳۸۱با آدم ربایی به اشرف کشانده شد و از سال ۱۳۹۶ تاکنون بعنوان جدا شده در آلبانی  از فرقه مجاهدین خلق هزینه ماهانه برای زندگی دریافت می کرد، زیرا در آن کشور نه دولت و نه کمیساریا هزینه ای برای زندگی پناهندگان و جداشدگان از مجاهدین نمی پردازند. و  اکنون در آلبانی و تیرانا دفتر کمیساریا بسته شده است و فرقه مجاهدین تمام تلاش خود را به انجام رساند تا دست کمیساریا را از مسائل جداشدگان و هزینه مالی آنها کوتاه سازد و در این مورد موفق نیزشد و  مسعود رجوی از آن بعنوان یک  پیروزی بزرگ یاد کرد.   دهقان بنا به دلایلی که عنوان می کند … اینک حاضر نیست از فرقه مجاهدین هزینه مالی دریافت کند و به سمت آن دسته از جداشدگانی رفته است که بیشتر با سایت ایران اینترلینک و انجمن نجات و مسعود خدابند و…ارتباط دارند و همکاری با رژیم جمهوری اسلامی را نامشروع نمی دانند. و از قضا بسیاری از افراد همین طیف فوق از جداشدگان می خواهند به ایران و نزد خانواده هایشان بروند و تاکنون هم تنی چند از همین طیف به ایران رفته اند و تحت هدایت وزارت اطلاعات برعلیه فرقه مجاهدین بکار می گیرند از جمله منوچهر عبدی – قادر ارمکان-  سعدالله سیفی – غلامعلی میرزایی و….

هدف رژیم جمهوری اسلام و وزرات اطلاعات این است که این دسته از جداشدگان در آلبانی که خواهان بازگشت به ایران هستند ابتدا باید در آلبانی حضور داشته باشند  و بر علیه فرقه مجاهدین فعالیت کنند و از این افراد بعنوان جدشدگان از مجاهدین در جهت پیشبرد سیاست های خود استفاده می کند. کما اینکه بسیاری از این افراد که بالغ بر ۱۵ تن هستند خواهان برگشت به ایران و نزد خانواده های خود هستند. این افراد شامل اسیران جنگی دوران صدام حسین  هستند که سال ۱۳۶۸ به مجاهدین پیوسته اند و یا اسیران جنگی در عملیات مجاهدین  پیش از جنگ ایران و عراق هستند که به اسارت فرقه مجاهدین در آمده اند و یا بعضی از آنها کسانی هستند که با فریب و نیرنگ و وعده کار و پول و پناهندگی در اروپا و…با شیوه آدم ربایی تبهکارانه به عراق کشانده شده و اکنون در آلبانی بسر می برند. آلبانی جزء کشورهای اتحادیه اروپا نیست و به همین دلیل آنها فاقد مدرک شنایی بوده و در آلبانی نیز اجازه کار ندارند و در موقعیت بغرنجی بسر می برند.

رفیق دهقان  همراه ۵۰ نفر دیگر را به شیوه آدم ربایی و با فریب و نیرنگ  بعنوان کار در سوئد به عراق می کشانند و در عراق و اشرف به او می گویند اینجا از کار وسوئد خبری نیست اینجا ارتش آزادیبخش و سازمان مجاهدین خلق است.

در طی دو سال گذشته  مجاهدین خلق در سایت ایران افشاگر نامه هایی از رفیق دهقان انتشار میداد این درحالی بود که رفیق دهقان اساسا سواد خواندن و نوشتن نداشت اما نامه ای منتسب به او با دست خط رفیق دهقان انتشار می یافت که خاستگاه فرقه رجوی را برای جعل حقایق بازتاب میداد

کمیسیون امنیّت و ضد تروریسم شورا که بخش اطلاعات و ضد اطلاعات فرقه مجاهدین خلق هستند.  در سایت ایران افشاگر این نامه را انتشار داده اند اما بدلیل اینکه دستخط رفیق دهقان که جعلی است مشخص نباشد نامه نوشته شده را بصورت تار و کاملا محو شده  انتشار داده اند، زیرا خود بخوبی میدانند که رفیق دهقان سواد ندارد و فقط امضا زیر نامه و اثر انگشت متعلق به او است.

در باره کمیسیون امنیّت و ضد تروریسم شورا تحت هدایت مریم رجوی در جولای ۲۰۲۱  گزارش تحلیلی – تحقیقی ارائه داده بودم. این گزارش حاصل ۳۶ سال حضور در تشکیلات مجاهدین و بیش از ۷ سال کار تحقیقاتی  و مصاحبه و گفتگو با بیش از ۷۰۰ تن از جداشدگان از تشکیلات فرقه مجاهدین است. حتی در اجلاسیه اخیر شورا هنگامی که از مریم رجوی سوال شده است که چرا پاسخ گزارش… سیامک نادری را نمی دهید؟،‌ این با سکوت و توجیه مریم رجوی مواجه شده است زیرا در همین گزارش رهبری  مجاهدین  و مریم رجوی را به دادگاه فراخواند ام:

۱۴۲ بازجو، شکنجه گر و زندانبان در شورای ملی مقاومت

رفیق دهقان حتی از متن نوشته شده در سایت ایران افشاگر اطلاعی ندارد زیرا سواد خواندن و نوشتن را ندارد و این مسئولین فرقه مجاهدین ( جواد خراسان یکی از شکنجه گران فرقه مجاهدین) بودند که متن را نوشته و از وی امضا می گرفتند.

رفیق دهقان حتی از بکار بردن بعضی کلمات  با مشکل مواجه است بطور مثال « ربطی» را بصورت « رفتی  » تلفظ  می کند و میگوید: رفتی[ ربطی] به سازمان نداره» . ویدئو روی فیسبوک موجود است و در این گزارش نیز میتوانید ملاحظه کنید.

رفیق دهقان دارای همسر و دو فرزنده بود و با آدم ربایی انجام شده توسط مریم رجوی زندگی خود، همسر وکودکانش نابود شده است.

رفیق دهقان حتی در طی این ۱۷ سال هیچگونه رشد و ارتقایی در تشکیلات این فرقه نداشته  و حتی خواندن و نوشتن ابتدایی را نیز به او آموزش نداده اند و آنچنان که خود می گوید در این ۱۷ سال مثل برده از او استفاده کرده اند.

رفیق دهقان و بیش از۱۰۰۰ تن دیگر که با وعده و فریب « کار ، پول، انتقال به اروپا و حل کیس پناهندگی، آموزش، زن و خوشگذرانی و…» از ایران و کشورهای همسایه به عراق و اشرف کشانده شدند مورد تهدید قرار گرفتند که اگر در تشکیلات مجاهدین نمانید شما را ابتدا دو سال زندان و سپس به وزارت اطلاعات عراق و زندان ابوغریب تحویل میدهیم… و این افراد بدلیل وحشتی که داشتند ناگزیر به خواسته های مجاهدین تن دادند.

از رفیق دهقان ویدئویی در فیسبوک انتشار یافته است که می توان دریافت افرادی که با شیوه های تبهکارانه آدم ربایی شده و به عراق و اشرف و آلبانی کشانده شده اند پس از ۱۷ سال هنوز در چه وضعیت دردناکی قرار دارند:

https://www.facebook.com/reza.islami.5895/videos/613174179687007/

بدنبال این ویدئو رفیق دهقان با تلویزیون مردم تی وی که با جداشدگانی از مجاهدین مصاحبه می کند که در طیف ایران اینترلینک و انجمن نجات  تحت مسئولیت ابراهیم خدابنده که با وزارت اطلاعات رژیم همکاری می کند قرار دارد.

آقای رفیق دهقان در برنامه زنده کانون آوا درتلویزیون مردم

https://www.youtube.com/watch?v=eeL7YFxTlL8&t=1178s

 

سایت ایران افشاگر  متعلق به فرقه مجاهدین و مریم رجوی در ۱۴ مهر ۱۴۰۰ در باره رفیق دهقان چنین نوشته است:

ابراز شرمندگی برای رفتن زیرقبای وزارت و ملا بعد از تماس از ایران!

https://iran-efshagari.com/%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d8%b2-%d8%b4%d8%b1%d9%85%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%86-%d8%b2%db%8c%d8%b1%d9%82%d8%a8%d8%a7%db%8c-%d9%88%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%aa/

نامه ای از رفیق دهقان با دستخط و امضا وی انتشار یافته است اما این نامه بصورت محو شده و تار در سایت ایران افشاگر انشتار یافته است زیرا انتشار دهندگان نامه بخوبی میدانند که رفیق دهقان سواد خواندن و نوشتن ندارد چه رسد به اینکه بتواند متن سیاسی بنویسد؟

 

متن نوشته شده بنام رفیق دهقان را محو و تارکرده اند تا دستخط مشخص نشود

 

به طبع هرگونه مراوده و همکاری با رژیم جمهوری اسلامی و وزارت اطلاعات پلید آن امری نامشروع و برخلاف منافع و مصالح مردم ایران است. اما آنچه در این میان از عملکرد های فرقه مجاهدین و مریم رجوی و نمونه فوق در باره افرادی همچون رفیق دهقان که با آدم ربایی و نیرنگ و تبهکاری درجهت منافع و مصالح و خاستگاه سیاسی خود صورت گرفته است، هیچ تفاوتی با عملکرد رژیم جمهوری اسلامی و وزرات اطلاعات  نداشته و ندارد. با چنین اندیشه ای که  اصالت و اولویت  با ایدئولوژی و منافع حاکم و رهبر و حزب و سازمان است و بسادگی می توان انسان ها را بعنوان ابزار در پیشبرد اهدف ایدئولوژیک و برای کسب قدرت به هر شکل ممکن بکار گرفت امری بغایت تبهکارانه و جنایتکارانه است. کما اینکه بودند چنین افرادی که با آدم ربایی توسط  فرقه مجاهدین و مریم رجوی به عراق کشانده شدند و در  سیاهچاله ناگزیز دست به خودکشی و خود سوزی زدند و یا در زندان و یا تشکیلات و… بدست فرقه مجاهدین خلق کشته شدند. در مقالات و مصاحبه ها به این خودکشی و قتل ها اشاره کرده ام:

فراخوان تحقیقات به مریم رجوی، بیش از۱۰۰ خودکشی و قتل درمجاهدین

 

هدف فرقه مجاهدین و مسعود رجوی و مریم رجوی از آدم ربای و کشاندن بیش از ۱۰۰۰ تن از جوانانی که در وضعیت نامناسب معیشتی در ایران و کشورهای همسایه حضور داشتند این بود که به صدام حسین و وزارت اطلاعات عراق نشان دهد که ما هنوز در ایران پایگاه اجتماعی داریم و جوانان خواهان پیوستن به ما هستند. تا از این طریق بهتر و بیشتر بتوانند صدام و دولت عراق را به پرداخت هرچه بیشتر کمک های میلیون دلاری در هر ماه و کمک های لجستیکی و تسلیحاتی ترغیب کنند. کما اینکه در متن مذاکرات مسعود رجوی و حبوش و صابر الدوری … در این باره بخوبی گویای همین حقایق است.

 

حقیقت مانا