فراخوان به مایک پنس و راستی آزمایی در باره مریم رجوی در برابر دادگاه و رسانه ها

سیامک نادری

آقای مایک پنس

معرفی مریم رجوی بعنوان «الهام بخش جهانیان» عملی بسا شرم آور، ننگین و فضاحت باری است که خشم  مردم و افکار عمومی را برانگیخه و  این اعتراض حتی در رسانه های امریکا نیز بازتاب داشته است. مریم رجوی با ۱۴۲ بازجو، شکنجه گر و زندانبان در شورا تحت مسئولیت مریم رجوی، متهم آدم ربایی، قاچاق انسان و بکار گیری کودکان سرباز که یک نمونه از صدها نمونه آن « داستان امین گل مریمی ۱۵ ساله که هفته گذشته در دیتسات آلمان انتشار یافته، زنی  که محمد رجوی ( فرزند رجوی) را به جرم ایستادگی بر روی شرف خود و تن ندادن به اعتراف گیری … به محاکمه کشانده و تهمت مزدوری میزند، زنی که به گفته مایکل روبین شاخص فساد سنج سیاستمداران امریکایی است و در یک فقره افتضاح کمک مالی به حزب دست راستی اسپانیا و آلخو ویدال کوادراس برملا شده، زنی که  در فساد و جنایت و تبهکاری در تشکیلات فرقه مجاهدین و ده ها نمونه دیگر… شهره عام و خاص است. باید بدانید که مردم ایران از یک نوع حکومت مذهبی دیگر و مشابه ولایت فقیه خمینی تحت عنوان «جمهوری دمکراتیک اسلامی» و متکی به رهبری عقیدتی دوری می جویند. شما می توانید حتی به منافع ملی امریکا پشت کنید و از زنی چون مریم رجوی حمایت کنید که در حمله تروریستی ۱۱ سپتامبر، برای جنایتکاران و تروریست ها بهمراه همسرش بر روی سن سالن نشست در اشرف و عراق کف میزد و شادی می کرد و شیرینی پخش می کرد و  از اینکه « شاخ امریکا شکسته شد»( برج های دو قلو در نیویوک)

 آقای مایک پنس، باد زدن این تحفه ی باد کرده روی دست «رهبری عقیدتی فرقه مجاهدین» و منفور گشته نزد مردم ایران را، می توانید به سینه خودتان سنجاق کنید. مردم ایران و افکار عمومی چنین فضاحت و ننگی را نمی پذیرند!   

مریم رجوی در نشست قرارگاه اشرف در عراق بحث پیرامون رهبری عقیدتی بعنوان کانال وصل خدا. مریم رجوی مدعی است کسی که به رهبری عقیدتی معتقد است مستقیم به بهشت میرود. تئوریزه کردن رهبری عقیدتی و رفتن به بهشت توسط مسعود رجوی صورت گر فته است.

۲ نوامبر ۲۰۲۱ – ۱۱آبان ۱۴۰۰

روز سه ‌شنبه ۴آبان۱۴۰۰ در آغاز سی و سومین جلسه دادگاه در استکهلم قاضی دادگاه اعلام کرد دادگاه به مدت دو هفته برای استماع شهادت مجاهدین ثبت شده به‌عنوان شاکی در اشرف۳ به آلبانی منتقل خواهد شد.

همزمان با « قطعی شدن انتقال دادگاه  حمید نوری از سوئد به آلبانی» در هفته‌های چهل و پنجم و چهل و ششم سال۲۰۲۱ (۱۷ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ) ، مریم رجوی ۱۰ روز پیش از تشکیل دادگاه حمید نوری در آلبانی جهت پروپاگاندای سیاسی  با ترتیب دادن «اجلاس ایران آزاد» در تاریخ ۶ آبان۱۴۰۰ و  به روی صحنه آوردن مایک پنس معاون رئیس جمهور پیشین امریکا تا ژانویه ۲۰۲۱ و تنی چند از سیاستمداران امریکایی درحمایت و توصیفات اغراق آمیز از مجاهدین خلق و مریم رجوی به سخنرانی پرداختند. پرسش های بسیاری از اهداف این نوع پروپاگاندا و بطور مشخص از آقای مایک پنس بوجود می آید. تا جایی که اینروزها رسانه های امریکای سخنان و رویکرد پرسش برانگیز مایک پنس را به چالش کشیده اند(۱)

هدف مریم رجوی این است که آب رفته را به جوی بازگرداند.اعتماد و اعتباری ۴۰ سال پیش نصیب این گروه و رهبر آن شد. کما اینکه سخنگوی مطبوعاتی مجاهدین در ۱۰ آبان ۱۴۰۰ طی پیامی به همین مناسبت گفته است[ آنچنان که مسعود رجوی در میان بیش از ۳ هزار اعضا گفته بود:«  هرکجا لازم باشد بعنوان سخنگوی مطبوعاتی ظاهر می شوم وموضعگیری می کنم.]:

« سخنگوی مجاهدین: منفعت رژیم و همدستان و همریشان در برابر سخنرانی تاریخی مایک پنس، سکوت و سانسور و خفقان گرفتن بود. اما فضای سیاسی و اجتماعی فراتر از تاب و توان رژیم بود و باید زوزهٔ فرو خورده را به‌ نحوی بیرون می‌ریخت. به‌ویژه که مایک پنس از جانب دهها میلیون مردم آمریکا درباره آلترناتیو آماده برای رژیم آخوندی که روزهایش به شمارش افتاده است و برپایی یک جمهوری دمکراتیک در ایران و نقش کانون‌های شورشی سخن گفت.»

https://news.mojahedin.org/i/%D8%B3%D8%AE%D9%86%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%86%D9%81%D8%B9%D8%AA-%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%D9%87%D9%85%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%87%D9%85%D8%B1%DB%8C%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE%DB%8C-%D9%85%D8%A7%DB%8C%DA%A9-%D9%BE%D9%86%D8%B3-%D8%B3%DA%A9%D9%88%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B1-%D8%AE%D9%81%D9%82%D8%A7%D9%86-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%86-%D8%A8%D9%88%D8%AF

 

 قسمتی از سخنان مایک پنس در اجلاس ایران آزاد:

« رئیسی از مسئولان هیأت مرگ بود و اکنون رئیس‌جمهور حکومت است یک قاتل کشتار جمعی وحشی که از مسئولان قتل‌عام ۳۰۰۰۰ زندانی سیاسی در سال۶۷ است»

« امروز همه علایم نشان می‌دهند که جنبش مقاومت در ایران به این قدرتمندی نبوده است و کانون‌های شورشی در داخل ایران مرکز امید مردم ایران هستند. آنها حین قیامهایی و اعتراضات ادامه داری که در ایران شاهدش هستیم نیروی تغییر از داخل کشور هستند»

« بگذارید به ‌روشنی بگویم و من می‌دانم که از قول دهها میلیون آمریکایی دارم صحبت می‌کنم از هر دو حزب و هر فلسفه سیاسی، مردم آمریکا قاطعانه در کنار مردم ایران و مقاومت آنها ایستاده‌اند. یکی از دروغهای بزرگی که رژیم به خورد جهان داده این است که باید همین وضعیت کنونی را پذیرفت در حالی‌که رژیم می‌گوید آلترناتیو وجود ندارد در حالی‌که آلترناتیو وجود دارد و به‌خوبی آماده است و از همه صلاحیتها و حمایت مردم برخوردار است که نامش ام ای کی یعنی سازمان مجاهدین خلق ایران است، سازمان مجاهدین به آزادی و حقوق‌بشر همه مردم ایران متعهد هست و یک زن بزرگ آنرا رهبری می‌کند. خانم رجوی الهامبخش جهانیان است. برنامه ده ماده‌ای او برای آینده ایران آزادی بیان را تضمین خواهد کرد و هم‌چنین آزادی تجمعات و آزادی برای هر ایرانی …»

چند حقیقت ساده

۱) در سال ۱۳۸۲ این جمهوری خواهان و حزب و دولت متبوع مایک پنس بود که قرارگاه ها مجاهدین خلق در عراق را بمباران، محاصره و خلع سلاح و سپس  خلع  یونیفورم نظامی  و برخلاف خواست رهبران مجاهدین  از اشرف و عراق اخراج کرده و به آلبانی اعزام کردند؟.

۲)  در همان برهه ای  که مایک پنس معاون رئیس جمهور در دولت ترامپ بود، از قضا سخنگوی « فارسی زبان» وزارت امور خارجه دولت امریکا بر علیه مجاهدین خلق و برخلاف سخنان فعلی مایک پنس  موضعگیری کرد:

سخنگوی فارسی‌زبان وزارت خارجه آمریکا :سازمان مجاهدین خلق ایران جایگاهی در میان مردم ایران ندارد

سپتامبر 26, 2018

 

دویچه وله فارسی ایران

گفت‌وگوی اختصاصی دویچه‌وله فارسی با سخنگوی فارسی‌زبان وزارت خارجه آمریکا

الیزابت استیکنی، سخنگوی فارسی‌زبان وزارت خارجه آمریکا در گفت‌وگوی اختصاصی با دویچه‌وله فارسی به سوالات ما پیرامون سیاست آمریکا در قبال حکومت جمهوری اسلامی پاسخ داد. او از جمله گفت فعالیت‌ها و سخنان برخی سیاست‌مداران آمریکا سیاست رسمی این کشور نیست و سازمان مجاهدین خلق ایران جایگاهی در میان مردم ایران ندارد.

 

https://haghighatemana.com/%D8%B3%D8%AE%D9%86%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C%E2%80%8C%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%D9%87-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7/

یوتیوپ:

https://www.youtube.com/watch?v=-gpmsXT-LLY

 

۳) واشنگتن اگزمینر: حضور در گردهمایی سازمان مجاهدین فسادسنج مقامات واشنگتن است

کیهان لندن شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ برابر با ۱۷ ژوئیه۲۰۲۱ در گزارشی می نویسد:

مایکل روبین پژوهشگر و تحلیلگر مسائل خاورمیانه در مؤسسه «آمریکن اینترپرایز

مایکل روبین پژوهشگر و تحلیلگر مسائل خاورمیانه در مؤسسه «آمریکن اینترپرایز» در مقاله‌ای که ۱۵ ژوئیه (۲۴ تیرماه) در «واشنگتن اگزمینر» منتشر شد در مورد حضور مقامات ارشد آمریکایی در نشست مجاهدین نوشته است: «مثل پرواز مگس‌ها به دور شیرینی، هر سال شماری سیاستمداران ارشد از هر دو حزب آمریکا و تعدادی از مقامات سابق آمریکا به فرانسه و آلبانی می‌روند تا در کنفرانس سازمان مجاهدین خلق صحبت کنند.

 

مایکل روبین تحلیلگر مسائل خاورمیانه در مقاله‌ای می‌نویسد مثل مگس دور شیرینی هر سال شماری از سیاستمداران ارشد دو حزب آمریکا و تعدادی از مقامات سابق ایالات متحده در کنفرانس سازمان مجاهدین خلق صحبت کنند و متنی را که آنها برایشان نوشته‌اند روخوانی می‌کنند.
برای مقاماتی که اغلب‌ شان بازنشسته یا ازکارافتاده‌اند در شرایط کرونا سخنرانی سه یا چهار دقیقه‌ای از طریق آنلاین کار و کاسبی بدی نیست. دریافت دستمزدهای پنج شش رقمی معامله‌ی پر سودی است.»
«مردم ایران از سازمان مجاهدین نفرت دارند… برای شهروندان عادی ایران در بهترین حالت، جنگ بین رژیم ایران و سازمان مجاهدین خلق شبیه جنگ بین القاعده و داعش است. »
احتمالاُ آنها [مریم و مسعود رجوی] مانند بسیاری از رهبران گروه‌های فرقه‌‌ای، در دنیای تخیلی زندگی می‌کنند، یا شاید معتقدند موقعیت و مشروعیتی که از ایستادن در کنار مقامات ارشد [خارجی] به دست می‌آید ارزش بریز و بپاش را دارد.»

روبین در این مقاله ادعاهای سازمان مجاهدین در مورد اینکه حامیان زیادی در ایران دارد را زیر سؤال برده و می‌گوید ایرانی‌ها همانقدر که از رژیم ملاها نفرت دارند از تروریسم سازمان مجاهدین هم نفرت دارند زیرا آنها نیز به اندازه حکومت مردم بی‌گناه را کشته‌اند… مردم به خاطر حمایت مجاهدین از صدام در جریان جنگ هشت ساله ایران و عراق نفرت دارند… برای شهروندان عادی ایران در بهترین حالت، جنگ بین رژیم ایران و سازمان مجاهدین خلق شبیه جنگ بین القاعده و داعش است.»

مایک روبین در ادامه می‌نویسد «من با شماری از شخصیت‌ها ومقاماتی که در نشست مجاهدین شرکت کردند صحبت کردم. رویکردشان شک‌برانگیز است. یکی از آنها می‌گفت اگر رژیم سقوط کند، مردم ایران خودشان مسائل را رتق و فتق می‌کنند، آنوقت چه کسی اهمیت می‌دهد که ما چقدر دستمزد برای شرکت در نشست گرفتیم؟‍!»

روبین می‌پرسد «قطعاً رجوی‌‌ها می‌دانند که هر سخنران چقدر پول گرفته است، بنابراین یک مسئله وجود دارد: چرا آنقدر اصرار دارند که چنین دستمزدهای سنگینی پرداخت کنند و چه سودی برایشان دارد؟» و پاسخ می‌دهد: «احتمالا آنها [مریم و مسعود رجوی] مانند بسیاری از رهبران گروه‌های فرقه‌ای در دنیای تخیلی زندگی می‌کنند، یا شاید معتقدند موقعیت و مشروعیتی که از ایستادن در کنار مقامات ارشد [خارجی] به دست می‌آید ارزش بریز و بپاش را دارد… فاجعه این است که حمایت از گروهی که ایرانیان از آن متنفرند به نفع رژیم تمام می‌شود و رژیم روی آن مانور می‌دهد آنها را به عنوان مخالف معرفی می‌کند.»

در ادامه این مقاله روبین حضور مقامات ارشد آمریکا در نشست سازمان مجاهدین را «فسادسنج مقامات واشنگتن» دانسته و می‌نویسد ایرانی‌ها دیگر این رژیم را نمی‌خواهند اما برای رسیدن به آزادی، متحد می‌خواهند نه دخالت مستقیم قدرت‌های خارجی… همراهی با مخالفان آزادی و دموکراسی در ازای یک چک چهل‌هزار دلاری، نماد بدترین جنبه‌های فرهنگی واشنگتن است.»

https://kayhan.london/fa/1400/04/26/%D9%88%D8%A7%D8%B4%D9%86%DA%AF%D8%AA%D9%86-%D8%A7%DA%AF%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%B1-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D9%87%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85

۴) رادیو زمانه ۹اردیبهشت۱۳۹۸:

کمک سازمان مجاهدین خلق به حزب راست افراطی « وُکس»

می‌دانستیم که مجاهدین خلق برای باقی ماندن در عرصه سیاست بین‌المللی و معرفی خود به عنوان بدیلی برای رژیم تهران قادر است بر سر چیزهای بی‌شماری مصالحه کند، اما نه تا حد حمایت مالی از حزبی متعلق به راست افراطی اسپانیا که در آن واحد هم اسلام و هم سوسیالیسم را نفی و تحقیر می‌کند، یعنی چیزهایی که مجاهدین خود را با آن تعریف می‌کنند.

فاکتورهایی از ۶۰ تا ۳۵۵۶۰ یورو

براساس تحقیقات روزنامه اسپانیایی ال پاییس، شورای ملی مقاومت ایران، که سازمان مجاهدین خلق شاخه نظامی آن است، نه تنها ۸۰ درصد از مخارج کارزار انتخاباتی وکس در انتخابات سال ۲۰۱۴ پارلمان اروپا را، بلکه مخارج روزمره این حزب راست افراطی، نظیر مخارج حفظ و نگهداری مقر این حزب در مادرید، حقوق کارکنان، هزینه درمان سانتیاگو اباسکال، رئیس حزب در آن زمان، خرید مبلمان دفتر، کامپیوترها و …. را تأمین کرده است.

نا به تأیید آلخو ویدال کوادراس روکو، بنیان‌گذار و اولین رئیس این حزب، «کمک‌های مالی تبعیدیان ایرانی نه تنها به تأمین مخارج کارزار انتخاباتی سال ۲۰۱۴ بلکه به راه‌اندازی وکس نیز کمک کرده‌ است». ۱۷ دسامبر ۲۰۱۳ همان روزی که وکس در میان احزاب سیاسی وزارت کشور اسپانیا نام‌نویسی کرد، این حزب از شورای ملی مقاومت ایران ۱۱۵۶,۲۲ یورو دریافت نمود. حدفاصل دسامبر ۲۰۱۳ و آوریل ۲۰۱۴ مبالغ منتقل‌شده به حساب بانکی وکس افزایش یافت و به نزدیکی ۱ میلیون یورو رسید. به‌طور دقیق: ۹۷۱۸۹۰,۵۶  یورو.

https://www.radiozamaneh.com/444067/

دویچه وله:

مجاهدین خلق؛ دوستان پرسش‌برانگیز واشنگتن» «

اپوزیسیون یا “فرقه‌ای” سیاسی؟ 

مجاهدین خلق پس از شکست در جبهه نبرد با ایران به اردوگاه اشرف در عراق عقب‌نشینی کرد و مسعود رجوی دستور “انقلابی ایدئولوژیک” را صادر کرد که در پی آن تمام اعضای “مجاهدین خلق” به تجرد متعهد شدند.

فرزندان اعضای این گروه به اروپا فرستاده و اعضای متأهل از همسران خود جدا شدند تا زندگی‌شان را وقف مبارزه کنند. عشق همه آنها می‌بایست معطوف به مسعود و مریم رجوی می‌شد که مجاهدین خلق در سال ۱۹۹۳ او را به عنوان رئیس‌جمهوری خود انتخاب کردند. مسعود رجوی از سال ۲۰۰۳ تا کنون ناپدید است و اطلاع دقیقی از سرنوشت او در دست نیست.

منتقدان “مجاهدین خلق” معتقدند که این گروه در انزوا، رفته‌رفته به یک فرقه سیاسی تبدیل شده است. کسانی که موفق شده‌اند از این گروه خارج شوند، گفته‌اند که در جلسات عمومی مجبور به اعتراف در مورد رویاها و افکار جنسی خود بوده‌اند.»

https://www.dw.com/fa-ir/%D9%85%D8%AC%D8%A7%D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%84%D9%82-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%B4%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B2-%D9%88%D8%A7%D8%B4%D9%86%DA%AF%D8%AA%D9%86/a-47074606

 

۵) هنگامی که سناتور رابرت توریسلی بعنوان سفرسیاسی تبلیغاتی می خواست به عراق ولیبرتی بیاید، امّا از ورود او به لیبرتی توسط دولت عراق جلو گیری بعمل آمد و از پیش هم مشخص بود که او رابه لیبرتی راه نخواهند داد برغم این او را به لیبرتی دعوت کردند و مسعود رجوی گفت:‌«برای اینکه سناتورتوریسلی حاضر شود در اوّل سال نو میلادی۲۰۱۲  در امریکا و نزد خانواده اش نباشد و به عراق ولیبرتی بیاید، ما ۲۵۰هزاردلاربه او پرداخت کردیم!.( رجوی این سخنان را با کنایه و تمسخر نسبت به رابرت توریسلی می گفت و بیش از ۳۰۰۰ تن از اعضا در لیبرتی و ازجمله من شاهد هستند.)»

عکس رابرت توریسلی و نمونه جعل خاستگاه سیاسی   فرقه مجاهدین « نه شاه نه شیخ»

 

۶) پروپاگاندی تشکیل  موسسان پنجم ارتش آزادیبخش در ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ در آلبانی توسط مسعود رجوی که خود در غیبت ۱۸ ساله بسر می برد نه پرسش برانگیز، بلکه طبل توخالی توهمات و این دست پروپاگاندا و بهاء ندادن به درک و شعور افکار عمومی در عصر دیجیتال است.

کارکرد کانون های شورشی چیزی جز ابزار تبلیغاتی جهت معرفی« تنها آلترناتیو رژیم» و تبلیغ نام رجوی نبوده و نیست. اگر آقای مایک پنس اعتقادی به کانون های شورشی دارد باید گفت:

رجوی اسب را در عراق گم کرده و اینک در آلبانی پی نعل اش می گردد؟
از ۲۰۰۰ تن اعضای حاضر در آلبانی که ۹۰ درصد آنان در سنین بالای ۶۰ و ۷۰ سالگی قرار دارند و بنا به اطلاعیه پزشکی مجاهدین بیش از ۱۰۰۰ تن بیماری های حاد و نیازمند جراحی و رسیدگی پزشکی فوری هستند، بخوبی می توان گفت:«‌ چیزی که عیان است، چه حاجت به بیان است» چنین اطلاعاتی چیزی نیست که از دسترس و آگاهی آقای مایک پنس به دور باشد.
هدف مجاهدین خلق و مریم رجوی از ارائه آمار۳۰ هزار زندانی قتل عام شده در ۶۷، چیزی جز خونخواهی فرقه ای و تحت عنون « حق مقاومت» در تحولات ایران و سهم خواهی مطلق و دستیابی به «قدرت» نبوده و نیست.

 

سخن و پیام اصلی خطاب به آقای مایک پنس

و فراخوان برای شرکت در یک دادگاه صالحه  به همراه مریم رجوی 

مریم رجوی و همسر وی ( مسعود رجوی) که به مدت ۱۸ سال از انظار عمومی غایب است در طی این سالیان نه تنها به توصیف شما  «… الهام بخش جهانیان» نبوده و نیست بلکه بدلیل زندان، شکنجه، قتل و سربه نیست کردن اعضا،  آدم ربایی، قاچاق انسان و بکارگیری کودکان سرباز و… می بایست دریک دادگاه بصورت کاملاً عادلانه تحت محاکمه قرار بگیرد.

آقای مایک پنس! با ۱۴۲بازجو، شکنجه گر و زندانبان مریم رجوی

 و خیل اتهامات… می توانیم در  دادگاه حضور بهم رسانیم

بیش از اینکه نیاز باشد در این زمینه نیز به پاسخگویی باشد بخشی از حقایق در باره مجاهدین خلق که در مصاحبه ها و گزارش ها و مقالات را ارائه میدهم. همچنانکه پیش از این نیز به مریم رجوی برای شرکت در دادگاه فراخوان داده ام، اینک شما نیز می توانید ادعاهای خود در باره مریم رجوی را در یک دادگاه صالحه همراه با اسناد و مدارک و ویدئو ها و خیل شاهدین حاضر در دادگاه  که چند دهه از اعضای پیشین مجاهدین خلق بودند به محک بگذارید.

آقای مایک پنس

شما بعنوان معاون رئیس جمهور امریکا در موضع و مقامی قرار داشتید که می توانستید به تمامی اسناد و مدارک دولت و بخش اطلاعات و امنیّت امریکا و ازجمله پرونده ها و اطلاعات بسیار مهم در رابطه با «مجاهدین خلق» را بدست بیاورید. شما چگونه مریم رجوی را الهام بخش جهانیان می نامید که در عملیات تروریسیت ۱۱ سپتامبر برعلیه امریکا، مسعود رجوی و مریم رجوی خبر و ویدئو حمله را به برجهای دوقلو را در نشست عمومی اعضا  از طریق ویا وایداسکرین ها پخش کردند و بر روی سن سال دست میزدند و جشن می گرفته و شیرینی پخش میکردند و مسعود رجوی می گفت:«‌ با این عملیات شاخ امریکا شکست تازه این اسلام ارتجاعی است، وای بحال اینکه اسلام انقلابی و اعضای انقلاب کرده  بخواهد کاری انجام دهد( انقلاب ایدئولوژیک مریم رجوی)»، آقای مایک پنس حداقل به منافع کشورتان امریکا و مردم آن پشت نکنید. دانسته است که تفاوت بسیاری است میان مبالغه گویی  تا  وارانه گویی، و شما مسئول سخنان خود هستید.

شمار کشته‌های این حمله‌ها به ۲٬۹۹۳ تن می‌رسد. بیشتر کشته شدگان این حمله‌ها مردم عادی و شهروندانی بودند که ملیت ۹۰ کشور گوناگون جهان را داشتند.

 

من به مدت ۳۶ سال در این تشکیلات حضور داشتم  و سپس نزدیک به ۸ سال  در یک کار تحقیقاتی و دیدار، گفتگو و مصاحبه  با ۷۰۰ تن از اعضای جداشده از تشکیلات مجاهدین خلق، یکی از منابعی هستم که تاکنون حجم وسیعی از اطلاعات را ارائه داده ام. بنابر این شما بسهولت می توانید از ادعای خود در دفاع نموده و در یک دادگاه صالحه و با حضور مریم رجوی، و یا حتی می توان در حضور رسانه ها « حقیقت » و «ضد حقیقت» راستی آزمایی کنیم.

درسال ۱۳۹۴ هنگامی که در تیرانا با مسئولین و هیأت امریکایی  از وزارت خارجه و امنیّت ملی و شخص آقای دیگو( مسئول اصلی پرونده مجاهدین خلق) در سه نوبت مصاحبه داشتم، حجم اطلاعاتی که آقای دیگو در جزئیات روابط و مناسبات درونی و بیرونی و عملکرد مجاهدین خلق… داشت برای من بسا شگفت انگیز بود. اینک من در حیرت و شگفتی قرار گرفته ام، چگونه ممکن است شما با در دست داشتن چنین اطلاعاتی از سوابق سوء مجاهدین خلق، در اجلاس ایران آزاد در ۶ آبان۱۴۰۰ چنین توصیفات معکوسی از مریم رجوی و مجاهدین خلق و دارا بودن صلاحیت و پایگاه اجتماعی آنها و کانون های شورشی و ادعای سی هزار قتل عام شدگان ۶۷ که تنها مجاهدین خلق و مریم رجوی چنین ادعایی دارند را تبلیغ کنید.

نمونه های از حقایق برای شناخت آقای مایک پنس از مریم رجوی و مجاهدین خلق

نمونه هایی از گزارش و مصاحبه ها  از ماهیّت و عملکرد رهبران این گروه با ایدئولوژی اسلامی را ذیلاً می آورم جنگ میان رژیم جمهوری اسلامی و مجاهدین خلق، یک جنگ  خانوادگی درون اسلام بر خلافت اسلامی است، جنگ میان حاکمان متکی بر « ولایت فقهه » و « رهبر ی عقیدتی». همچنانکه رجوی، علی خامنه ای را «خلیفه ارتجاع» می نامد، خود را نوع اسلام انقلابی و « خلیفه انقلابی » معرفی می کند. این جنگ و رقابتی است که نه تنها در ایران، بلکه در منطقه و خاورمیانه بین گروه های مختلف اسلام درجریان است.

 

حقایقی هولناکی که می بایست پیش روی مایک پنس قرار بگیرد

با بررسی نمونه های ذیل بخوبی می توان از اندیشه و عمل این گروه و رهبران آن را باز شناخت. برغم آنکه جمع آوری اطلاعات و اسناد و مدارک و…  از یک توتالیتاریسم مخوف ایدئولوژیک بغایت سخت و دشوار است. زیرا که این نوع توتالیتاریسم  و فرقه ای تنها در حصار چهار دهه «قطع رابطه مطلق اعضا با جهان» و کنترل هولناک شبانه روزی روح و روان اعضا …امکان دوام و بقا یافته و با تبلیغاتی که صرفا بواسطه امکانات مالی وسیع و قدرت تشکیلاتی و تجارب سالیان در چنته دارد در تلاش است با بکارگیری سیاستمداران از امریکا و اروپا و کشور های عربی نمایشی از حضور قدرتمند و چشمگیر بعنوان یک نیروی سیاسی در عرصه بین المللی بجا گذاشته و به  ثبت برساند. بکارگیری سیاستمدران و لابی بین المللی ابزاری جهت پوشاندن انزاوای مردمی و اجتماعی است. به میزانی که در این تلاشهای بین المللی برای کسب چهره و مطرح کردن خود الوده و غرق میشود به همان میزان از منافع و مصالح مردم و میهن دور میشود. و این همان رابطه دیالکتیکی است که باعث گشته است تا فرقه مجاهدین خلق بدل به منفورترین گروه سیاسی موجود در نزد ایرانیان شاخته میشود.۱۲  گزارش و مصاحبه که ذیلاً می آید  مشت نمونه خرواراست:

 

۱) ۱۴۲بازجو، شکنجه گر و زندانبان در شورای ملی مقاومت

https://haghighatemana.com/%db%b1%db%b4%db%b2-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%ac%d9%88%d8%8c-%d8%b4%da%a9%d9%86%d8%ac%d9%87-%da%af%d8%b1-%d9%88-%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%b4%d9%88%d8%b1%d8%a7%db%8c/?fbclid=IwAR1dwmOdKTsKT0ijLVoGyF1DHDfXJb5SY-2YwAPdaIPx-Xhk-8J1M2XfIS0

 

۳) پدیده مافیایی قاچاق انسان توسط مریم ومسعود رجوی اسامی ۳۵۰تن افراد قاچاق شده– همراه با۱۵۰عکس

 

https://haghighatemana.com/%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D9%85%D8%A7%D9%81%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%82%D8%A7%DA%86%D8%A7%D9%82-%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%D9%85%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D9%88%D9%85/

 

– عکس ۲۰۰ تن ازافرادی که با فریب ونیرنگ زوج رجوی به اشرف کشاندند- سیامک نادری

https://haghighatemana.com/%d8%b9%da%a9%d8%b3-%db%b2%db%b0%db%b0-%d8%aa%d9%86-%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%af%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%a8-%d9%88%d9%86%db%8c%d8%b1%d9%86%da%af-%d8%b2%d9%88/

 

۴) لیست و عکس بازجویان وشکنجه گران زندانهای سال۷۳، تحت عنوان پروژه رفع ابهام

https://haghighatemana.com/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AC%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%88%D8%B4%DA%A9%D9%86%D8%AC%D9%87-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87/

۵) چرخه مرگ و پدیده های کسب وکار مافیایی زوج رجوی- سیامک نادری

 

https://haghighatemana.com/%DA%86%D8%B1%D8%AE%D9%87-%D9%85%D8%B1%DA%AF-%D9%88-%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D9%81%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B2/

 

۶) فراخوان تحقیقات به مریم رجوی، بیش از۱۰۰ خودکشی و قتل درمجاهدین

 

https://haghighatemana.com/%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D8%B1%D8%AC%D9%88%DB%8C%D8%8C-%D8%A8%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2%DB%B1%DB%B0/

 

۷) پادزهر اپوزیسیون، شاهد خانه‌های تیمی فرماندهان مجاهدین   خلق در شکنجه سه پاسدار در سال ۶۱

https://www.youtube.com/watch?v=FA8GRjsLNTQ

مصاحبه سیامک نادری با حمید رضا ابراهیم پور، عضو پیشین سازمان مجاهدین خلق که پس از ۳۸ سال سکوت حقایق هولناک شکنجه توسط مجاهدین خلق در خانه‌های تیمی را بازگو می کند. آیا می‌توان با شکنجه به مبارزه با شکنجه پرداخت؟

 

۸) حقایق زندان، شکنجه و قتل توسط دستگاه رجوی از زبان کوروش شریف زاده و سیامک نادری

https://www.youtube.com/watch?v=Wus3ZZPN8fQ

 

۹) سه سال انفرادی، شکنجه، قتل، جذب نیرو با فریب آدم ربایی، دیدار با رجوی، بگارگیری« پرستو»

https://www.youtube.com/watch?v=oANHGyKA280

 

۱۰) امیر وفا یغمائی از سرگذشت تلخ خودش و هزاران کودک وابسته به مجاهدین خلق سخن میگوید بخش ۱

https://www.youtube.com/watch?v=p7z-2c1J_Pc

 – امیر وفا یغمائی از سرگذشت تلخ خودش و هزاران نوجوان وابسته به مجاهدین از اشرف تا پایگاه تیف بخش۲

https://www.youtube.com/watch?v=9JajXgGIpvg

 

گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی (۱) – ۳۲ ۱۱)  سال در مناسبات و تشکیلات

https://www.youtube.com/watch?v=-BNPEiB2W2U

 

Amin Golmaryami: Endlich frei ۱۲)

  امین گل مریمی: بلاخره آزاد شد

https://haghighatemana.com/amin-golmaryami-endlich-frei-%d8%a7%d9%85%db%8c%d9%86-%da%af%d9%84-%d9%85%d8%b1%db%8c%d9%85%db%8c-%d8%a8%d9%84%d8%a7%d8%ae%d8%b1%d9%87-%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%af/?fbclid=IwAR1yFV3eQZWRY5qh0-H-WM6l5RyQ4FO9TNaPbEK9fpXmhg8xhSRjQoAp02Q

 

پانویس:

۱)

https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=wm#inbox/FMfcgzGlkjThJKJrJTwnpTqBxmLNNsGh?projector=1&messagePartId=0.1