عکس واسناد سه تن ازدوستان محمد رجوی که با انجمن نجات وانجمن زنان واطلاعیه های سازمان مجاهدین

سیامک نادری ۲ آبان۹۷

 

عطف به مصاحبه:

«محمد رجوی ازفیسبوک تا طرح شکایت به دادگاه ازرجوی، وحق السکوت، خاشقجی وسکوت مجاهدین»

محمد رجوی  در آخرین پست خود را در فیس بوک خودش گذاشت که : «خطاب به مزدوران وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس که قصد سواستفاده از مرا دارند میگویم که کورخوانده اید و…»…

پس از این آخرین پست وی کلا اکانت فیس بوک خودش را حذف کرد که البته بنا بر ریل کار مدتی این کار طول میکشد تا اکانت فیس بوک حذف شود.

یکی ازدوستان به من گفت:« در این حال من شروع به تحقیق در مورد دوستان او دراین اکانت کردم تا ببینم چه کسانی دوستان او هستند( هر چند که وی در تنظیمات فیس بوکش دیدن لیست دوستانش را برای بقیه مسدود کرده و بسته بود) ولی من با روش هایی که میدانم توانستم لیست دوستان وی را در این اکانت پیدا کنم که جالب بود که دیدم کسانیکه از نظر سازمان به عنوان  مزدور وزارت اطلاعات معرفی شده اند در لیست دوستان او هستند از جمله علی اکرامی ( مسئول انجمن نجات خوزستان ) و انجمن زنان ( در آلمان ) و مهم تر از همه اینها اکانت رسمی یکی از شعب انجمن نجات با آرم و عکس انجمن نجات و جای آن دارد که پرسید که مگر وی تا قبل از این شناختی نسبت به اینها نداشته که آنها را به عنوان دوستان خود قبول کرده است!؟.»

عکس اول ردیف ششم اکانت انجمن نجات در لیست دوستان محمد رجوی:

عکس دوم ردیف آخر اکانت انجمن زنان ( که از طرف سازمان شعبه وزارت اطلاعات در آلمان معرفی شده ) در لیست دوستان محمدرجوی:

 

 

عکس سوم ردیف هفتم اکانت علی اکرامی در لیست دوستان محمد رجوی ( وی در عکس دیگری ازسایت ایران افشاگر سازمان مجاهدین به عنوان مزدور وزارت اطلاعات معرفی شده و مسئول انجمن نجات در خوزستان است):

عکس چهارم عکس چهارم محمد رجوی در حال از بین بردن اکانت خود با نام اصلی خود:

عکس پنجم نیز محمد رجوی در حال از بین بردن اکانت به نام خود:

محمد رجوی قبل از درست کردن آخرین اکانت خود به نام اصلی خودش یک اکانت مجازی دیگر برای خودش درست کرده بود مارتین زاک نام داشت و حاوی عکس های وی در محیط و ملا نروژی ها و احتمالا در یک موسسه آموزشی است … ، ذیلا عکس های وی در این اکانت را هم برایت میفرستم:

اکانت دیگر و قدیمی ترمحمد رجوی بانام جعلی

 

عکس ولینک سایت  ایران افشاگر ازسایت های تابعه سازمان مجاهدین درباره علی اکرامی( ازدوستان فسبوکی محمد رجوی) :

لینک سند فوق درایران افشاگر:

https://www.iran-efshagari.com/category/%D9%85%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%D9%8A%D8%AF/

 

 

سند حمیرا محمد نژاد:

ایران آزاد فردا:

http://iranazadfarda.com/%D8%A7%D9%81%D8%B4%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-1/%D9%85%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%E2%80%8C%D8%B1/

مزدوران وزارت اطلاعات در خارج کشور ‌را بشناسید و آنها را افشا کنید-

شماره۴

FacebookTwitterGoogle+Share

تصاویر فوق متعلق به مزدوران وزارت اطلاعات در خارج کشور است که تحت عناوین مختلف از جمله عضو جدا شده، منتقد، منشعب، فعال حقوق بشر، خانواده و …. در خدمت رژیم و وزارت اطلاعات بوده و علیه مقاومت ایران- مجاهدین و پناهندگان به فعالیت مشغول هستند

این مزدوران را افشا کنید

مزدوران: کریم حقی- عادل اعظمی- حسن عزیزی- سعید ناصری- ادوارد ترمادویان- امیر موثقی- آرش صامتی پور- حمیرا محمدنژاد

 

لینک ایران افشاگر:

https://www.iran-efshagari.com/%DA%A9%D9%85%D9%BE%D9%8A%D9%86-%D8%B3%D8%B1%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%B5%D8%A7%D9%84-%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7/

صفحه اصلیمزدوران را بشناسيدکمپين سرشکستگی و استیصال وزارت اطلاعات داود باقروند ،صاقی جلبی…

کمپين سرشکستگی و استیصال وزارت اطلاعات داود باقروند ،صاقی جلبی…

مهر ۲۶, ۱۳۹۶

 

در تاریخ اول اکتبر امسال (۹ مهر ۹۶)، گزارش سال ۲۰۱۶ اداره حراست از قانون اساسی آلمان در ایالت نورد راین وست فالن درباره فعالیت‌های رژیم و وزارت جاسوسی اطلاعات منتشر شد که برخی از اعضای شبکه گشتاپو آخوندی در آلمان ، علی‌اکبر راستگو، غلامرضا صادقی جبلی، داود باقروند، محمدحسین سبحانی، مهدی خوشحال، امیر موثقی، بتول سلطانی، زهرا معینی کربکندی، حمیرا محمدنژاد، ادهم طیبی، مهرداد ساغرچی، علی جهانی، ادوارد ترمادویان، مهدی سجودی، عبدالکریم ابراهیمی، علی قشقاوی و چند گماشته حقیر دیگر

در این گزارش کمپین شیطان سازی وزارت اطلاعات علیه سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران به‌عنوان یک هدف بلندمدت رژیم آخوندی تأکید شده است و نشان می‌دهد که به دنبال پیروزی‌های سیاسی مقاومت ایران و بخصوص درهم شکستن محاصره رژیم و خروج ظفرمند بدنه اصلی آن از عراق در هیئت یک تشکیلات انقلابی یکپارچه و بدون کمترین عدول از مواضع و خط‌مشی سیاسی اعلام‌شده‌اش، چگونه در موقعیت تهدید بالاتر و عاجل حکومت ولایت‌فقیهقرارگرفته و بیشترین توجه دستگاه سرکوب آخوندها به آن معطوف گردیده است طوری که «فعالیت‌های شناسایی وزارت اطلاعات علیه آن تشدید» یافته و «وظیفه محوری وزارت اطلاعات» از میان همه بحران‌هایی که رژیم را در محاصره دارد به آن اختصاص‌یافته است.

بخش‌هایی از این گزارش به فعالیت‌های وزارت ترور و سرکوب اطلاعات آخوندها در آلمان علیه مجاهدین و هواداران مقاومت ایران در این ایالت اختصاص داده‌شده و آمده است:

«در سال ۲۰۱۶ اصلی‌ترین فعالیت‌های سرویس اطلاعاتی رژیم ایران در ایالت نورد راین وست فالن (آلمان) توسط سرویس اطلاعاتی غیرنظامی رژیم ایران در داخل و خارج کشور – یعنی وزارت اطلاعات – صورت گرفت. به‌عنوان یک‌روال، تحت نظر قرار دادن و مقابله با اپوزیسیون ایران در داخل و خارج کشور، وظیفه محوری وزارت اطلاعات است».

بر اساس ارزیابی اداره حراست از قانون اساسی ایالت نورد راین وست فالن، «تشدید فعالیت‌های شناسایی وزارت اطلاعات رژیم ایران علیه جنبش اپوزیسیون ”مجاهدین خلق ایران” و ”شورای ملی مقاومت ایران که در گزارش سال ۲۰۱۵ تشریح شد، همچنان در سال ۲۰۱۶ نیز قابل‌تشخیص بود. سرویس اطلاعاتی رژیم ایران همچنان بر استراتژی خود پایبنداست که سازمان مجاهدین خلق را با تبلیغات هدف‌دار بی‌اعتبار سازد».

یادآوری می‌کنیم که قبل از این در تاریخ ۱۳ تیر ۹۶ (۴ ژوئیه ۲۰۱۷) اداره فدرال نگهبانی از قانون اساسی آلمان یا سازمان امنیت داخلی جمهوری فدرال آلمان که وظیفه جمع‌آوری اطلاعات از خطرهای تهدیدکننده امنیت این کشور را به عهده دارد، گزارش سال ۲۰۱۶ خود را منتشر کرد. قسمتی از این گزارش که به فعالیت‌های جاسوسی رژیم آخوندی در آلمان پرداخته، نشان می‌داد که سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران هدف اصلی فعالیت‌های جاسوسی رژیم و وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس در آلمان هستند. در این گزارش آمده بود:

«فعالیت‌های شناسایی و مقابله با جنبش‌های اپوزیسیون در داخل و خارج ایران، هم چنان وظیفه محوری دستگاه‌های اطلاعاتی رژیم ایران است… عامل اصلی فعالیت‌های [اطلاعاتی] که علیه آلمان صورت می‌گیرند، وزارت اطلاعات است. در کانون فعالیت‌های این سرویس به‌طور خاص ”سازمان مجاهدین خلق ایران” و ”شورای ملی مقاومت ایران” قرار دارند».

گزارش اداره حراست از قانون اساسی آلمان در ایالت نورد راین وست فالن اسامی عوامل جاسوس رژیم را اعلام نکرده است ولی این شبکه سال‌هاست که برای پلیس و ارگان‌های اطلاعاتی آلمان، همان‌گونه که برای مقاومت ایران کاملاً شناخته‌شده است. برخی از اعضای شبکه گشتاپو آخوندی در آلمان علی‌اکبر راستگو، غلامرضا صادقی جبلی، داود باقروند، محمدحسین سبحانی، مهدی خوشحال، امیر موثقی، بتول سلطانی، زهرا معینی کربکندی، حمیرا محمدنژاد، ادهم طیبی، مهرداد ساغرچی، علی جهانی، ادوارد ترمادویان، مهدی سجودی، عبدالکریم ابراهیمی، علی قشقاوی و چند گماشتة حقیر دیگر می‌باشند. عمده این مزدوران همان‌هایی هستند که در تیرماه امسال در جریان برگزاری گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس از طرف وزارت اطلاعات به پاریس فرستاده شدند تا در هماهنگی با اکیپ مأموران وزارت اطلاعات آخوندی مستقر در پاریس زیر نظر سفارت رژیم در فرانسه علیه مجاهدین و مقاومت ایران دروغ‌پردازی کرده و نمایش‌های خیابانی برگزار کنند.

برخی از این مزدوران هم‌چنین برای اجرای نمایش‌های خیابانی در شهرهای آلمان و نفوذ در جوامع ایرانیان برای جاسوسی بکار گرفته می‌شوند.

در گزارش تیرماه امسال سازمان امنیت داخلی آلمان زیر عنوان پتانسیل خطر آمده بود: «سرویس‌های اطلاعاتی رژیم ایران یک ابزار محوری رهبری سیاسی برای تضمین حاکمیتشان هستند؛ بنابراین اپوزیسیون ایران کماکان در کانون توجهات وزارت اطلاعات ایران قرار دارد».

مقاومت ایران با استقبال از گزارش اداره حراست از قانون اساسی آلمان در ایالت نورد راین وست فالن و همچنین گزارش سازمان امنیت داخلی آلمان، از دولت این کشور و مسئولان ذی‌ربط می‌خواهد جزییات پرونده جاسوسان وزارت اطلاعات و سایر فعالیت‌های غیرقانونی رژیم آخوندی و مزدورانش در آلمان که در خدمت کمپین شیطان سازی علیه مجاهدین و استراتژی وزارت اطلاعات هستند را فاش کند و در اختیار افکار عمومی قرار بدهد. این‌یک اقدام ضروری برای ممانعت از ادامه این فعالیت‌های جنایت‌کارانه است. مقاومت ایران همچنین نسبت به خطرات حضور مزدوران وزارت اطلاعات در کشورهای اروپایی و به‌خصوص از آلمان و دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا می‌خواهد در اجرای مصوبه شورای اتحادیه اروپا در آوریل ۱۹۹۷ مزدوران و مأموران اطلاعاتی فاشیسم دینی حاکم بر ایران را محاکمه، مجازات و اخراج کند.

 

 

ایران آزاد فردا(ازسایت های تابعه سازمان مجاهدین خلق):

ماموران سپاه قدس در خارج کشور

FacebookTwitterGoogle+Share

ماموران سپاه قدس در خارج کشور

 

لینک ضمیه است:

http://iranazadfarda.com/%D8%A2%D8%B1-%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D8%B3/%D8%B3%D8%AC%D8%A7%D8%AF-%DA%A9%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%85%D9%87%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D9%BE-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D9%86%DB%8C%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C/attachment/%D9%85%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%87-%D9%82%D8%AF%D8%B3-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1/

 

ایران افشاگر:

مهره‌های اصلی شبکه وزارت اطلاعات در آلمان

مرداد ۶, ۱۳۹۵

قسمتی از گزارش سالانه‌ٔ ادارهٔ حراست از قانون اساسی آلمان

ادارة حراست از قانون اساسی آلمان گزارش سالانة خود را در ۲۶۰ صفحه و با مقدمة یی به قلم توماس دمزیر وزیر کشور آلمان، در ژوئیه ۲۰۱۵ منتشر کرد.

بخشی از گزارش سالانة ادارة حراست از قانون اساسی آلمان، که منتشرشده، گوشه‌هایی از فعالیت‌های وزارت اطلاعات و سفارت رژیم آخوندی در سال ۲۰۱۴ را نیز در برمی‌گیرد. این گزارش که توسط وزارت کشور آلمان تنظیم‌شده، تصریح می‌کند که جاسوسی و مبارزه با اپوزیسیون ایران مهم‌ترین کار دستگاه اطلاعاتی رژیم آخوندی است و به‌ویژه مجاهدین و شورای ملی مقاومت و هواداران مقاومت ایران را هدف اقدامات جاسوسی و اطلاعاتی خود قرار می‌دهد.

شبکه وزارت اطلاعات در آلمان متشکل از چه کسانی است؟ اگرچه گزارش حراست آلمان اسامی را اعلام نکرده ولی این شبکه سال‌هاست که برای پلیس و ارگان‌های اطلاعاتی آلمان، کما اینکه برای مقاومت ایران کاملاً شناخته‌شده است.

گزارش سالانه اداره حراست از قانونی اساسی آلمان زیر عنوان، «سرویس‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران»، می نویسد:

«جاسوسی و مبارزه با جنبش‌های اپوزیسیون در ایران و خارج از ایران، همچنان یکی از نقاط اصلی تمرکز کار دستگاه اطلاعاتی رژیم ایران را تشکیل می‌دهد. به همین خاطر این سیستم‌های اطلاعاتی در کشورهای غربی، اطلاعاتی در زمینة سیاسی، اقتصادی و علوم را کسب می‌کنند. عامل اصلی فعالیت‌ها علیه آلمان، همچنان وزارت اطلاعات و امنیت (رژیم ایران) است. تمرکز آن به‌طور خاص بر سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت ایران است. در کنار آن فعالیت‌های اطلاعاتی و شناسایی علیه سیستم‌ها و تجهیزات آلمان در داخل و خارج از کشور را به عهده دارد. منافع ادامه‌دار اهداف آلمان، قبل از هر چیز در محدودة سیاست خارجی و امنیتی، قرار دارد».

این گزارش زیر عنوان «روش کار»، می‌افزاید:

«کنترل فعالیت‌های اطلاعاتی برای کسب اطلاعات، در اولین قدم، به‌وسیله مقر اصلی وزارت اطلاعات و امنیت در تهران، صورت می‌گیرد. برای محقق کردن آن، وزارت اطلاعات، به‌خصوص از سفرهای خانوادگی و یا کاری افرادی به ایران که از اهداف این وزارت هستند، استفاده می‌کند. چراکه در آنجا امکان کمتری دارند که خودشان را از دست وزارت اطلاعات بیرون بکشند، این‌یک پیش‌فرض ایده آل برای شرایط و کارهای سیستم‌های اطلاعاتی است».

در گزارش اداره حراست آلمان آمده است که: «هم‌زمان، مقر مرکزی و قانونی وزارت اطلاعات و امنیت سفارت (رژیم) ایران در برلین، هستش و فعالیت‌ها و کارهای مهمی در رابطه با فعالیت‌های اطلاعاتی انجام می‌دهد. ازجمله وظایف سفارت حمایت و پیشبرد عملیات اطلاعاتی که وزارت اطلاعات از تهران میده؛ نمایندگی‌های کنسولی (رژیم) ایران در آلمان، وظیفه‌دارند این دستورات رو اجرا کنند».

دستگاه‌های اطلاعاتی (رژیم) ایران، از ابزار اصلی سردمداران (رژیم) برای تضمین هژمونی آن‌هاست؛ بر این اساس، مقاومت ایران در کانون توجه وزارت اطلاعات و امنیت قرار داره. ببینیم وزارت اطلاعات از چه کسانی در این رابطه استفاده می‌کند.

برخی از اعضای شبکه گشتاپو آخوندی در آلمان را علی قشقاوی، راستگو، سبحانی، مهدی خوشحال، ادهم طیبی، امیر موثقی، عباس صادقی نژاد، علی جهانی، علیرضا میرعسگری، ادوارد ترمادویان، مهرداد ساغرچی، بتول سلطانی، زهرا معینی کربکندی، حمیرا محمدنژاد، مهدی سجودی، عبدالکریم ابراهیمی و چند تا گماشتة حقیر دیگر تشکیل می‌دهند.

لازم است ابتدا به فعالیت‌های شبکه مأموران و مزدوران وزارت اطلاعات در آلمان در طی سال ۹۴ نگاهی داشته باشیم. سالی که سال توطئه‌ها و تقلاهای جنون‌آمیز وزارت اطلاعات در برابر پیشرفت‌های مجاهدین و شورای ملی مقاومت و درعین‌حال، سال شکست و رسوایی کامل دستگاه جاسوسی و توطئه‌چینی آخوندها بود.

وظایف شبکه وزارت اطلاعات در آلمان جدا از مأموریت‌های این شبکه در کل اروپا نیست و همه آن‌ها در کادر جنگ کثیف روانی آخوندها علیه، سازمان مجاهدین خلق و مقاومت ایران است.

برخی از فعالیت‌های شبکه وزارت اطلاعات در آلمان را می‌توان به‌این‌ترتیب برشمرد:

۱٫ درج مطلب در سایت‌های پوششی وزارت اطلاعات

۲٫ برگزاری نمایش‌های خیابانی مأموران و گماشته‌های بدنام وزارت اطلاعات

۳٫ ارسال نامه و تومار و مدارک جعلی برای مسموم کردن فضای مقاومت و پشتیبانان خارجی مقاومت و دور کردن آنان از مجاهدین و مقاومت.

۴٫ پمپاژ اطلاعات دروغ به دوایر و ادارات و مقامات کشورهای خارجی به‌منظور ایجاد محدودیت و زمینه‌سازی تروریستی علیه مجاهدین و مشروعیت بخشیدن به زد و بندهای فاشیسم مذهبی علیه سازمان و شورای ملی مقاومت

در گزارش حراست آلمان آمده است که «مقر مرکزی و قانونی وزارت اطلاعات و امنیت سفارت (رژیم) ایران در برلین، فعالیت‌ها و کارهای مهمی در رابطه با فعالیت‌های اطلاعاتی انجام می‌دهد. ازجمله وظایف آن حمایت و پیشبرد عملیات اطلاعاتی است که از مرکز وزارت اطلاعات داده می‌شود؛ (این عملیات) عمدتاً علیه اهدافی در آلمان است، اما در مواردی نیز علیه افراد یا تأسیساتی در کشورهای اروپایی است».

بنابراین ضروری است که به این‌گونه فعالیت‌های شبکه مأموران وزارت اطلاعات در آلمان نگاهی داشته باشیم.

نقش سر شبکه‌های وزارت اطلاعات در آلمان محدود به جغرافیای آلمان نیست بلکه وظایف دیگری به شرح زیر را بر عهده‌شان گذاشته شده است.

۱٫ اعزام به سایر کشورها بخصوص فرانسه برای برگزاری نمایش‌های خیابانی که در خردادماه ۹۴ شاهد آن بودیم و رژیم همة گماشته‌هایش را به پاریس فرستاد؛ و بعد خبر آن را از تلویزیون رسمی خودش هم پخش کرد.

۲٫ اعزام دسته‌های چماق‌دار به سایر کشورها ازجمله فرانسه علیه پناهندگان ایرانی که نمونه آن را در فیاپ پاریس دیدیم.

۳٫ اعزام به عراق برای حضور در سیرک ولایت در اطراف اشرف برای زمینه‌سازی کشتار اشرفی‌ها. که در همین رابطه رژیم سبحانی، قشقاوی، راست‌گو، خوشحال و… را اعزام کرد.

لینک ضمیمه است:

https://www.iran-efshagari.com/%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%B1

…………………………………………………..

مهره‌ها و گماشته‌های شبکه وزارت اطلاعات در آلمان

یکی از سر شبکه‌های وزارت اطلاعات در آلمان محمدحسین سبحانی، گرداننده سایتی به اسم «ایران قلم» است. مأموریت‌های محوله وزارت اطلاعات به سبحانی فقط محدود به آلمان نیست بلکه او را برای انجام مأموریت‌های دیگری به سایر کشورها می فرستد. برای مثال توسط کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت فاش شد که جیره و مواجب برخی دیگر از مأموران اطلاعات آخوندی ازجمله قربانعلی حسین نژاد که در فرانسه مستقر هستند، توسط محمدحسین سبحانی به آنها داده می‌شود. یکی دیگر از کسانی که به سبحانی وصل است، مزدوری به نام علی جهانی فرد می‌باشد.

نقش شبکه وزارت اطلاعات در آلمان در پیشبرد خطوط خلیفة ارتجاع علیه مقاومت ایران

کمسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت ایران در ۲۲ تیر ۱۳۹۴ طی اطلاعیه‌یی اعلام کرد: «اطلاعات آخوندی و سفارت رژیم در پاریس مزدوران قربانعلی حسین نژاد و مصطفی محمدی را برای ایجاد درگیری و زمینه‌سازی اقدامات تروریستی به محل اقامت رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت فرستاد. ساعت ۴ بعدازظهر دوشنبه ۲۲ تیر سرپل اطلاعات آخوندها در سفارت رژیم در پاریس مزدوران مصطفی محمدی و دخترش و قربانعلی حسین نژاد را به همین منظور به اورسور اواز فرستاد. ژاندارمری قربانعلی حسین نژاد را دستگیر و برای بازجویی به مقر خود منتقل کرد. کمی بعد مصطفی محمدی و دخترش نیز در حال فرار دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفتند.

مزدور قربانعلی حسین نژاد که بسیار ترسیده بود بلادرنگ در ژاندارمری اعتراف کرد که شخصاً تقصیری نداشته و سفارت رژیم ایران در فرانسه، او را با مصطفی محمدی و دخترش به این مأموریت فرستاده است. وی در اظهاراتش که بر روی نوار با صدای خودش ضبط‌شده گفت: «… محمدحسین سبحانی از سرپل اطلاعات در آلمان هرماه به پاریس می‌آید و از طرف وزارت اطلاعات به شماری از مزدوران ازجمله خود او (قربانعلی حسین نژاد) ماهیانه ۵۰۰ یورو می‌پردازد».

پیش‌ازاین علی پاک طی نامه‌یی به دبیر کل عفو بین‌الملل فاش کرده بود که رژیم جیره و مواجب یک سری از مأموران وزارت اطلاعات در فرانسه و آلمان را از طریق علی قشقاوی که از سر شبکه‌های وزارت اطلاعات در آلمان است می‌دهد و این تقسیم‌کار بین گماشته‌های وزارت اطلاعات در آلمان و اروپا را نشان میدهد.

«علی‌اکبر راستگو»

مأمور برون‌مرزی وزارت اطلاعات آخوندی در آلمان

علی‌اکبر راستگو، یکی از مأمورین گشتاپوی آخوندی در آلمان است که به همراه دیگر مأموران وزارت اطلاعات از آلمان تا امریکا و از فرانسه تا عراق برای اجرای مأموریت اعزام می‌شود. وی به‌جز چند ماه در سال ۱۳۶۵، هیچ‌گاه نزد مجاهدین نبوده است. نامبرده از سال ۱۳۷۳ در ارتباط با سفارت رژیم در آلمان قرارگرفته و به استخدام وزارت اطلاعات درآمد. راستگو کار چرخان انجمن و سایت آوا از انجمن‌های پوششی وزارت اطلاعات است. وی همچنین کار چرخان تلویزیون اجاره‌یی وزارت اطلاعات موسوم به «تلویزیون مردم» یا همان «مردم فروش» علیه مجاهدین و مقاومت ایران است.

لازم به یادآوری است که یاوه‌های ساخته وپرداختة وزارت اطلاعات علیه مجاهدین تحت عنوان «مجاهدین درآیینه تاریخ» به اسم این گماشته و توسط مرکز جعل و جنایت آخوندها موسوم به «مرکز اسناد انقلاب اسلامی» روی سایت این مرکز منتشر و تبلیغ شد تا بعدها توسط شکنجه‌گران دستگاه جهنمی ساواک در نمایش آیت‌الله بی‌بی‌سی علیه مجاهدین نشخوار شود.

این مزدور به همراه مشتی گماشته خلیفة ارتجاع بعد از قتل‌عام ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ در اشرف به شستن دست‌های جلاد و پاک کردن خنجر او پرداختند. آنان در نامه خطاب به مالکی تحت عنوان عالی‌جناب آقای نوری مالکی رئیس‌الوزرای عراق، «نهایت سپاسگزاری و تشکر عمیق» را به عمل آوردند.

مأموریت محوری راستگو، شرکت در توطئه‌های مختلف رژیم علیه مجاهدین می‌باشد که به‌منظور تدارک و آماده‌سازی توطئه و کشتار ساکنان اشرف بفرمودة وزارت اطلاعات و در هماهنگی با نیروی تروریستی قدس از هیچ رذالتی کوتاهی نمی‌کند.

خبر دستگیری پادوی اطلاعاتی راستگو توسط ضد جاسوسی آلمان، در ۲۴ تیر ۱۳۸۷ توسط مجله آلمانی اشپیگل فاش شد، که نامبرده برای جاسوسی علیه مجاهدین به بغداد رفته بود.

عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی وزارت اطلاعات در آلمان

زهرا معینی و حمیرا محمدنژاد دو گماشتة دیگر از شبکه وزارت اطلاعات در آلمان هستند که پس از دو دهه درنامة تقدیر وزارت اطلاعات از مالکی جنایتکار به خاطر قتل‌عام ۵۲ مجاهد در اشرف در ۱۰ شهریور ۹۲ نبش قبر شدند و ازآن‌پس در هرگونه توطئه به‌منظور زمینه‌سازی اقدامات تروریستی علیه مجاهدین و بخصوص اشرفی‌ها به صحنه فرستاده می‌شوند.

آن‌ها به همراه بتول سلطانی از دیگر گماشته‌های وزارت اطلاعات در آلمان در نمایش‌های گشتاپوی آخوندی به کشورهای مختلف فرستاده می‌شوند و برای گرفتن جیره و مواجب خود عکس و فیلم می‌گیرند. عکس و فیلم‌هایی که در رسانه‌های آخوندها منتشر می‌شود.

بتول سلطانی همان مزدوری است که در آذرماه ۸۵ تسلیم و به تیف تحت کنترل نیروهای آمریکایی در عراق رفت. وی در تیف در ارتباط با شبکه وزارت اطلاعات قرار گرفت و عضوگیری شد.

او در دی‌ماه همان سال از طریق صلیب سرخ بین‌المللی به ایران تحت حاکمیت آخوندها رفت و توسط وزارت اطلاعات برای اجرای مأموریت‌های محوله در عراق و اروپا علیه مقاومت و به‌خصوص علیه مجاهدان اشرف، توجیه گردید و آموزش‌های لازم را دریافت نمود. در عرض ۳ هفته از تاریخ ورودش به ایران، وزارت اطلاعات در تاریخ ۴ فوریه ۲۰۰۸ در اصفهان پاسپورتی برایش صادر کرد و در اختیارش قرارداد.

مزدور بتول سلطانی ۶ روز بعد از صدور پاسپورت، یعنی در ۲۱ بهمن ۸۶ برای اجرای مأموریتش به ورودی اشرف فرستاده شد. وی پس از انجام مأموریت‌های محوله در عراق برای ادامة مأموریت، به اروپا فرستاده شد.

تا اینجا نگاهی سریع به بخش‌هایی از گزارش حراست آلمان در مورد فعالیت وزارت اطلاعات علیه مجاهدین و مقاومت ایران و بخشی از افشاگری‌های مقاومت ایران درباره شبکه وزارت اطلاعات در آلمان داشتیم. حالا به گزارش‌هایی از منابع سایر کشورها در ارتباط با همین موضوع می‌پردازیم:

«در اروپا، وزارت اطلاعات (رژیم ایران) دارای یک شبکه قابل‌توجه در آلمان می‌باشد. در ژانویه ۲۰۱۱ وزیر داخله آلمان و هاینز فروم رئیس دفتر فدرال برای حفاظت از قانون اساسی، گزارش کردند که مسئولیت اصلی وزارت اطلاعات رصد کردن گروه‌های اپوزیسیون در داخل و خارج ایران و مقابله با آن‌هاست». (گزارش مشترک وزارت دفاع و کنگرة آمریکا)

آقای ایوبونه رئیس سابق سازمان ضد جاسوسی فرانسه در کتاب ارزشمند خودش به نام «واواک در خدمت آیت‌الله‌ها» روشنگری‌های جالبی در مورد کارکرد مأموران وزارت اطلاعات در آلمان در شبکه وزارت اطلاعات در اروپا ذکر کرده و نوشته است: «واواک ابتکارات را برای مح

کم کردن مواضع رسمی و دسترسی به این هدف نهایی که از دور خارج کردن سازمان مجاهدین است تشدید می‌کند. به این منظور… ازیک‌طرف انجمن‌های پوششی ایجاد می‌کند، از طرف دیگر، تظاهرات علیه مجاهدین سازمان‌دهی و ترتیب می‌دهد…

محمدحسین سبحانی یک مأمور واواک در کادر مأموریتی جدید، در چند تظاهرات در آور سور اواز در حومه پاریس شرکت کرده است. سپس آن‌ها علیه اعضای شورای ملی مقاومت ایران که در پی عملیات ۱۷ ژوئن ۲۰۰۳ تحت پیگرد قانونی قرارگرفته‌اند شهادت می‌دهند…»

آقای ایوبونه در قسمتی از کتاب خودش تحت عنوان «واواک» نوشته است: «وزارت اطلاعات سیستم فرماندهی‌اش را در داخل ایران متمرکز کرده. افسران و مأموران وزارت اطلاعات که در اروپا مستقر هستند به تهران فراخوانده می‌شوند و دستورالعمل‌ها را مستقیماً در آنجا دریافت می‌کنند. به‌منظور راه انداختن مجدد فعالیت‌های وزارت اطلاعات، در ژوئن ۲۰۰۸ احسان نراقی از فرانسه، مسعود خدابنده از انگلستان و راستگو از آلمان به ایران احضار شدند».

در مورد فعالیت شبکة اطلاعات آخوندی در آلمان کمیته پارلمانی بریتانیا برای ایران آزاد هم در کتابی تحت عنوان «جاسوسی برای ملایان» به این موضوع پرداخته و نوشته است:

«وین گریفیث، عضو سابق پارلمان انگلستان که تجارب ارزشمندی درباره ایران دارد، تجربه خودش و همکاران پارلمانیش را تدوین نموده است. آقای گریفیث توضیح داد که هر زمان یک عضو پارلمان حمایتش را از اهداف شورای ملی مقاومت ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران که آزادی و دمکراسی سکولار برای ایران است، ابراز می‌دارد، با سیلی از اکاذیب علیه مقاومت اصلی ایران بمباران می‌شود… سازمان‌هایی که مدعی هستند سازمان‌های حقوق بشری یا سازمان‌های غیردولتی (یا ان جی او NGO) هستند با نمایندگان پارلمان تماس می‌گیرند. این سازمان‌های علنی که رژیم ایران را نمایندگی می‌کنند شامل انجمن نجات و انجمن‌های آوا و پیوند می‌باشند. وی همچنین فاش ساخت که آ امکانات سایت‌های اینترنتی بشماری توسط رژیم ایران استفاده می‌شود تا اکاذیب علیه سازمان مجاهدین خلق ایران را اشاعه دهد».

حالا این سؤال پیش می‌آید که علت این میزان تلاش رژیم و به‌کارگیری این‌همه مأموران اطلاعاتی برای چیست؟

ارگان وزارت اطلاعات که عنوان «موسسه راهبردی دیده‌بان» را روی خودش گذاشته است، مطلبی منتشر کرده و ضمن آه و ناله از موقعیت بین‌المللی مجاهدین و همین‌طور اقبال روزافزون اجتماعی به مجاهدین، به جمع‌بندی پرداخته و راه‌کارهای وزارت اطلاعات برای مقابله با این موقعیت مجاهدین و مقاومت را طرح کرده که بخصوص در مرحله زهر خوران خلیفة ارتجاع بیانگر ترس و هراس رژیم است. در این جمع‌بندی، وزارت اطلاعات آشکارا به عقب‌ماندگی خودش اعتراف کرده و نوشته است:

«…ترسیم سازوکاری تبلیغاتی برای هجمه مناسب به [مجاهدین] و مهندسی چهره ایشان برای مردم اروپا لازم به نظر می‌رسد…».

ارگان وزارت اطلاعات در ادامة همین مطلب به‌صراحت به شکستش اعتراف می‌کند و می‌نویسد: «…طی سال‌های اخیر ازجمله تنها اقدامات قابل‌توجهی که برای مقابله با سازمان (مجاهدین) در اروپا صورت پذیرفته، فعالیت‌های…برخی جداشده‌های این [گروه] بوده است…که متأسفانه بازخورد فراگیر و چندان مؤثری در افکار عمومی و فضای سیاسی اروپا نداشته است…»

دیده‌بان در این رابطه ادامه می‌دهد که: «…ظرفیت خانواده اعضای فریب‌خورده حاضر در سازمان در اروپا نیز مغفول مانده است که می‌تواند برگ برنده‌یی برای تبیین چهره واقعی [مجاهدین] باشد…»

مقاومت ایران با یادآوری مصوبه آوریل ۱۹۹۷ شورای وزیران اتحادیه اروپا که ورود و حضور عوامل اطلاعات رژیم ایران را در کشورهای اروپایی ممنوع کرده، خواستار دستگیری، محاکمه و اخراج مزدوران اطلاعات آخوندها در کشورهای عضو اتحادیه اروپاست. چراکه مأموران گشتاپو آخوندها نه‌تنها علیه اعضا و هواداران مجاهدین و مقاومت ایران و علیه پناهندگان و پناه‌جویان ایرانی، توطئه و جاسوسی می‌کنند، بلکه علیه امنیت و آرامش کشورهای اروپایی هم عمل می‌کنند و فاشیسم دینی در شرایط نیاز آن‌ها را مورداستفاده تروریستی قرار می‌دهد.

 

محمد رجوی قبل از درست کردن آخرین اکانت خود به نام اصلی خودش یک اکانت مجازی دیگر برای خودش درست کرده بود مارتین زاک نام داشت و حاوی عکس های وی در محیط و ملا نروژی ها و احتمالا در یک موسسه آموزشی است … ، ذیلا عکس های وی در این اکانت را هم برایت میفرستم:

اکانت دیگروقدیمی ترمحمد رجوی بانام جعلی

محمد رجوی بایکی دیگرازدوستان خود (میلیشیا ها) در سازمان مجاهدین درپاریس

محمد رجوی با اکانت مجازی خود نفرششم ازسمت چپ می باشد

سایت حقیقت مانا

1 Comment

  1. آقا سیامک عزیز هم سرنوشت سالیان شما چرا این قدر مبلغ و مروج ترهات رجوی شده اید از شما بعید است که بردارید چرندیات سایتهای رجوی را عینا کپی چسبان کرده و بازنشر بدهید. چه نیازی به کپی کردن آنها داشتید مگر لینگ دادن کافی نیست خوب هر کس خواست می رود به لینگش مراجعه می کند. وانگهی هیچ جدا شده ای در خدمت وزارت اطلاعات در خارجه نیست. تنه کاری که این دوستان در آلمان می کنند افشای فرقۀ رجوی است مگر مشابهت حرف با حرفهای رژیم فرد را در خدمت رژیم در می آورد؟ کلی از حرفهایی که شما هم می زنید رژیم هم زده و می زند پس مگر شما خادم وزارت اطلاعات رژیم هستید؟ کسی آن

Comments are closed.