عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی رجوی مختار شلالوند

تلویزیون سیمای «آزادی» مجاهدین اخیراً تعدای از زندانیان سیاسی دهه شصت را تحت عنوان «همیاری ۲۴» دعوت کرده تا همگی و «احتملاً » تصادفی حول سه محور مشخص یعنی
۱-مطرح کردن «حمید نوری» و مسئله بازداشت این جنایت کار.
۲-نفی ایرج مصداقی، دقیقاً به خاطر به دام انداختن «حمید نوری»، دژخیم و دادیار زندان گوهر دشت
۳-برجسته کردن نام رجوی، رهبر «عقیدتی و خاص الخاص» و البته خرج کردن از خون پاک شهدای مجاهدین در دهه شصت و قبل از انقلاب ایدئو لوژیک، سخن بگویند.
این عده در همیاری ۲۴، مقابل دوربین قرار گرفته تا به فرموده مرشد خود علیه ایرج مصداقی، دنائت را به اوج برسانند. در حالی که خود بهتر از هر کس می دانند که چگونه به دروغ های آخوند پسندانه متوسل شده اند.
سخنان مشمئز کننده شان از این جهت حیرت بر انگیز است که برخی از آنان از خدمات بی‌حدو حصر ایرج مصداقی مصداقی برخورد بوده‌اند و هرچه دارند از اوست و یا تا دیروز سفارشِ مواظبت از ایرج را به همسر ایشان گوشزد می کردند، اینکه خلاصه «… مواظب سلامت ایرج جان باشید، ما یه ایرج بیشتر نداریم ها…».
جای زنده یاد عباس رحیمی خالی که با خشم به شما ها بنگرد و با همان تکیه کلامش بگوید «ای بی وجود ها»
نگاه بکنید به بخشی از افاضات حضرات
–         محسن زادشیر: می گوید، من از بازماندگان کشتار شصت و هفت هستم. ایرج مصداقی تلاش می کند دستگیری حمید نوری را در انحصار خودش نگه دارد، من شخصاً و به حق از همین الان لقب «خیانت کار» به او می دهم …
–         محسن زادشیر چنان می نماید که گوئی ایشان حمید نوری را به دام انداخته.
زادشیر درحالی که بی‌واسطه‌ی مصداقی آماده‌ی شهادت دادن علیه نوری بود به دستور رجوی از ماجرا کنار کشید. او کسی است که در هفته‌های پیش در مکالمات تلفنی گفته بود «دم ایرج مصداقی گرم این جانی را به تور انداخت».
اتهام زاد‌شیر علیه مصداقی در حالی است که مسعود رجوی مدعی شده است ایرج مصداقی و دیگر دست‌اندرکاران دستگیری نوری را کنار گذاشته از آن‌ها خلع ید کنید تا ما قدم رنجه کرده و شهادت دهیم.
–         نصرالله مرندی: می گوید، این مصداقی «مزدور» در تلویزیون وزارت اطلاعات به نام «میهن تی وی» هدفی جز خدمت به آخوند ها ندارد و چاقوی دژخیم را تیز می کند. من حمید نوری را می شناسم و حاضرم شهادت بدهم ولی نه روی میز مصداقی.
کیست که نداند، مرندی هنگامی که به مصداقی نیاز داشت نه تنها به او التماس و تمنا می‌‌کرد و مجیزش را می‌گفت بلکه روی میز او حاضر به رقاصی هم بود.
–         رضا فلاح می گوید: ایرج مصداقیِ مزدور در چمنزار رژیم می چرد، تواب تشنه به خون خانواده مجاهدین، بچه خمینی و…
          رضا فلاحی همان است که به همسر ایرج می گفت : «… مواظب سلامت ایرج باشید ، یه ایرج بیشتر نداریم ها…»
–         رضا شمیرانی: با القاب، خائن، دریده، اشغال، کسی که بعنوان عنصر وزارت اطلاعات فعالیت می کند برای سفید سازی نعل وارونه می زند بریده،  صد تا به مجاهدین می زند و یکی هم به رژیم نمی زند، کباده می کشید.
باید از رضا شمیرانی پرسید که این چگونه مزدوری است که تنها یک مجموعه ی کتاب چهار جلدی اش در جهت شناسائی تمام چهره های اطلاعاتی رژیم با مشخصات کامل آنها، نوع مسئولیت هایشان و تبه کاری هایشان به چاپ رسانده است و همچنین مجموعه چهارجلدی کتاب دیگرش افشای جنایات و عوامل کشتار زندانیان سیاسی و از جمله افشای همین حمید نوری است که اکنون در بازداشتگاه سوئد می باشد این کتاب (نه زیستن نه مرگ)  بیش از ۱۵ سال از انتشارش می‌گذرد و اتفاقاً آشکارترین و محکم ترین سندِ اثبات هویت و دستگیری حمید نوری، به خاطر شرکت در کشتار ۶۷ شده است.
رضا شمیرانی معلوم نیست چرا شخصاً کتاب‌های ایرج مصداقی را می فروخته و به توصیه ایرج مصداقی در فیلم‌های مستند و پروژه‌ی بنیاد برومند و …. شرکت می‌‌کرده است.
باید گفت افشای جانیان جمهوری اسلامی و معرفی آنان با اسم و هویت واقعی، معرفتی است که توسط مصداقی صورت گرفته ‌آن‌هم هنگامی که شما درخواب بودند، البته اگر نگوئید از ۱۵ سال پیش مصداقی در همکاری با وزارت اطلاعات پیش بینی بازداشت حمیدنوری، را در استکهلم کرده بودند.
باری هم اکنون حمید نوری به ظن (بخوان شرکت فعال) در کشتار سال شصت و هفت در بازداشتگاه کشور سوئد به انتظار محاکمه به سر می برد. داغدارانِ گشتار ۶۷ بی صبرانه و با نگرانی تمام منتظر نتیجه نهائی این دادخواهی هستند که آن را چون مرحمی بر زخم های بیشمار خویش می دانند و بیشک هیچ گونه کارشکنی و مخدوش کردن این پرونده را به عاملین آن نمی بخشند. بی عملی و کم کاری خود را با پرگوئی های بیهوده نمی توانید پنهان کنید.
 مختار شلالوند ۳۰ دسامبر ۲۰۱۹

منبع:پژواک ایران

حقیقت مانا