ببینید کی به کی می گوید «فاشیست»؟! پیرامون نظر مجاهدین در باره رضا پهلوی! ف. م. سخن

 

Tuesday, Jun 26, 2018

صفحه نخست »

EE9A1EE0-A1CC-4EF2-BF1B-DA4F7293D0C5.jpegوب سایت «مجاهدینِ خلقِ صدام»، با انتشار یک نوشته به بهانه مصاحبه اخیر رضا پهلوی، با الفاظی جالب به او حمله کرده است.

«مجاهدین خلق صدام»، در این نوشته، رضا پهلوی را جزو «بقایای فاشیسم سلطنتی» خوانده که از فاشیسم دینی دفاع می کند. مجاهدین می فرمایند:
««بچه شاه، طابق النعل بالنعل مانند پاسداران نظام ادعا می‌کند مردم ایران بین رژیم و مجاهدین، همین رژیم را انتخاب می‌کنند، دیگر بی‌حیایی سلطنتی – آخوندی و اهانت رذیلانه به مردم ایران به تعفن و گندیدگی “البته خمینی” راه می‌برد.»

البته شایسته بود که مجاهدین را با کلمات خودشان می نواختم ولی چون در اینجا افراد با فرهنگ حضور دارند مراقب خواهم بود که کلامم به تعفن «مجاهدین صدام» آلوده نشود.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

۱- مجاهدین نامحترم باید بدانند که اگر رضا پهلوی فاشیست سلطنتی هم باشد -که نیست و نخواهد هم بود- دستکم مثل مجاهدین به مثلا رییس دفترش نمی گوید «زن ات را طلاق بده، من با او ازدواج کنم!». یعنی کاری که اگر مجاهدین صدام، خدای نکرده در ایران به قدرت برسند، بعید نیست که المسعود الرجوی، یا روح شیطانی اش، از مردم ایران بخواهد که فردا دختران شان در مقابل مسعود به «رقص رهایی و یگانگی» به صورت عریان دعوت کنند تا خلوص شان را نسبت به «امام زمان واقعا موجود» ثابت نمایند.

۲- رضا پهلوی پسر جوان خاندان پهلوی، که در زمان پدرش نه مسوولیتی داشت، نه وارد در سیاست بود، و در ناز و نعمت هم بزرگ شده بود، و جمهوری اسلامی، او و خانواده اش را در جهان سرگردان و آواره کرده بود، این قدر غیرت و عِرق میهن پرستانه داشت که به جمهوری اسلامی، که می خواست سر به تن رضا و خانواده اش نباشد، اعلام کرد حاضرست در راه ایران، با صدام و عراق بجنگد!

حال مجاهدین عزیز و لطیف، که حافظه شان مثل حافظه ی «دوری» در فیلم «در جست و جوی نمو» فوق العاده کوتاه مدت است و هر کاری قبلا کرده اند را می گویند که نکرده اند، لابد به خاطر ندارند که در زمان جنگ، به صدامِ قاتلِ جوانانِ ایرانی کمک می کردند و با او اتحاد کرده بودند و علیه ایران می جنگیدند!

یا اصلا به خاطر ندارند که از سال ۵۷ تا سال ۶۰ چه حمایت جانانه ای از خمینی و جمهوری اسلامی می کردند طوری که نجات خمینی از عملیات ترور در بیمارستان قلب را مجاهدین و حزب توده افشا کردند و خمینی را نجات دادند!

۳- رضا پهلوی در طول زندگی اش در چهل سال گذشته مردی خانواده دوست بوده و تا کنون کوچکترین اتهامی از نظر ارزش های اخلاقی به او و خانواده اش زده نشده در حالیکه نجات یافتگان از کمپ اشرف داستان هایی از حرمسرای المسعود الرجوی تعریف می کنند که صد رحمت به داستان های حرمسرای ناصرالدین شاه با زنان پشمالو و سیبیلویش!

۴- رضا پهلوی در طول چهل سال گذشته، با وجود عضو خاندان سلطنت بودن، هرگز بر استقرار نظام سلطنتی اصرار نکرده، و همیشه از سکولاریسم و دمکراسی و آزادی مردم و آزادی زنان و آزادی بیان و انتخابات آزاد سخن گفته، حال آن که المجاهدین الصدام، همچنان در حال سر دادن شعار های آدمکشی و قتل عام و حذف فیزیکی، حتی در داخل خودشان هستند و زنان و مردان را از هم تفکیک می کنند و پیرزنان باقی مانده از این گروه هم با لچک های رنگی رنگی، سعی در ایجاد نشاط در میان جمعیت خود دارند، و شب های قدر قرآن بر سر می گیرند و در مراسم عاشورا بر سر و سینه ی خود می کوبند.

آقایان مجاهدین! شما یکی دیگر از فاشیسم و رضا پهلوی حرف نزنید که باعث تهوع انسان می شود!

*****************

توضیح عکس بالا:
المسعود الرجوی در ضیافت خمینی زمانی که رضا پهلوی و خانواده اش در دنیا ویلان و سرگردان بودند!

سایت حقیقت مانا-۶تیر ۹۷ – سیامک نادری