سند :«رهیافتگان» و ادعای رجوی (وفا یغمایی و مصداقی در خدمت وزارت اطلاعات؟)

گزارش تحقیقی از: سیامک نادری

نویسنده مقاله« دین مبین اسلام و کاریزمای شوم التقاط  » درسایت رهیافتگان فردی بنام «دکتر ح – تابش»، همچون تمامی عناصر رژیم جمهوری اسلامی  از جمله بنیانگذار آن( خمینی) خُدعه و نیرنگ و دروغ را تقیه می نامند و سرلوحه پیش رویشان چیزی نیست مگر« وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ. ۵۴ آل عمران »

درحالیکه رجوی سخن از چهل سال دروغ و دجالیت جمهوری اسلامی علیه خودش سخن می گوید، اینک همان نوشته های دروغ و دجالیّت در باره منتقدین خود را بعنوان« سند» موثق و قابل اتکا معرفی می کند.

درحالیکه سند راه یافتگان تاکنون در هیچیک از رسانه های رژیم انتشار نیافته است؟، انتشار مقاله این سایت جای ابهام و تردید های بسیاری برجای می گذارد و بر بی اعتباری منبع آن صحّه می گذارد.

درحالیکه گفته های « ح – تابش » نه در دیالوگ با علوی وزیر اطلاعات و بعنوان فرد ذیربط در میان عناصر رژیم، بلکه  بصورت یکطرفه(منالوگ) است، بدون اینکه علوی وزیر اطلاعات براین گفته پاسخی داده باشد و یا بر آن صحّه گذاشته باشد، اساساً فاقد پایه و اساس حقوقی، رسانه ای است.

درحالیکه نامبردگان( بتول سلطانی،‌ خدابنده،‌یاسر عزتی و کریمدادی و « پورحسین ؟») طبق اسناد سازمان مجاهدین خلق نزدیک به ۱۵ سال تا یکربع قرن پیش بخدمت وزارت اطلاعات در آمده اند،‌ و علوی درمرداد سال ۹۲( ۷ سال پیش) به وزرات اطلاعات منصوب شد.؟

درحالیکه سازمان مجاهدین خلق و رجوی از «چهل سال کرنولوژی دروغ‌،‌ دجالیّت، وجنایت و تهمت پراکنی وشیطانسازی رژیم جمهوری اسلامی » یاد می کند،‌ امَا بعنوان همان دروغ و دجالیّت و.. را ( راهیافتگان) سندی موثق و معتبر برعلیه منتقدین بکار میگرد.

درحالیکه اصلی ترین رسانه های های رژیم جمهوری اسلامی، «مخفی کردن سلاح های هسته ای و شیمایی صدام در قرارگاه اشرف( سال ۱۳۷۰)»، «انفجار حرم امام رضا در مشهد»، «قتل کشیش هوسپیان‌» و «مهدی دیباج»، «اسقف میکائیلیان»،‌ «کشتار زائران در عربستان( سال۷۶)» و  « ترور دانشمندان هسته ای»، « قتل فریدون فرخزاد» را به مجاهدین خلق نسبت می دهند،‌ رجوی دروغهای منتشره یک رسانه نامعتبر مسلمان یابی درجه چندم حوزی را( و بقول رجوی حوزه های جهل و جنایت) را مبنای اتهام زنی و سند بخدمت وزارت اطلاعات در آمدن آقایان اسماعیل وفا یغمایی و ایرج مصداقی معرفی می کنند.

حقیقت آنکه کرنولوژی چهار دهه دروغ و دجالیّت، فریب و تهمت زنی و فحاشی، بخشی جدایی ناپذیر از دو نیرویی است که در جنگ برای دستیابی ومیراث دار « خلیفه اسلام » گشتن ( ولایت فقیه و ولی فقیه مسلمین جهان، و رهبری عقیدتی) ، با الهام ازآیه ۴ سوره عمران« وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ. ۵۴ آل عمران » در کنار هم پیش می روند.

درحالیکه:

– نویسنده ای که حتی حاضر نیست نام اصلی خود را عنوان کرده و مسئولیت سخنانش را بپذیرد، در حالیکه او بخشی از این نظام است و تحت تعقیب یا مراقبت رژیم قرار ندارد و دریک سایت حوزوی رژیم مصاحبه کرده است.؟

– دکتر « ح – تابش» جز مقاله فوق، هیچ مقاله دیگری از این فرد در سایت ها و اینترنت در دسترس نیست.؟

– هیچیک از خبرگزاریها و سایت های رژیم مقاله دکتر ر- تابش را انتشار نداده اند، بجزیک سایت حاشیه ای جستجو گر بی اهمیّت« خبرفارسی».؟

لینک سایت خبر فارسی:

https://khabarfarsi.com/u/86619941

این سایت در معرفی خود نوشته است:

« خبر فارسی یک موتور جستجوگر اینترنتی است و هیچ دخالت انسانی در دریافت و چینش اخبار وجود ندارد

از طرفی تمام سایت هایی که این خبر را درج نموده اند، سایت های مختلف تابعه سازمان مجاهدین خلق هستند بعلاوه سایت پژوک ایران( متعلق به آقای  ایرج مصداقی) و وبگاه دریچه زرد ( آقای اسماعیل وفا یغمایی) ؟

در حالیکه رجوی مدعی است لو دادن و دستگیری حمید نوری جنایتکار قتل عام ۶۷، باهمکاری رژیم و  بدلیل رد گم کنی و سفید سازی( مأمور خود) ایرج مصداقی است، و پس از چند ماه بعد مدعی میشود که  رسانه رژیم (راهیافتگان) اعلام کرده است که  وفا یغمایی و ایرج مصداقی بخدمت علوی وزیر اطلاعات در آمده ند؛ و این استدلال و تناقض بین این دو موضعگیری  چنین رنگ می بازد.  واقعیت این است که با صد دروغ مجازین و هزار تهمت و دوز و کلک نیز نمی توان یک حقیقت ساخت.

درحالیکه…

 

 نویسنده مقاله رهیافتگان «دکتر ح – تابش» کیست؟

در جستجوی اینترنتی و …هیچ نشان و ردپایی از «دکتر ح – تابش»  نمی توان یافت.؟

در یک جستجوی اینترنتی( نام تابش) در میان عناصر درون نظام تنها می توانید به نام «محمد رضا تابش» دست بیابید. لازم نیست ازسوی اپوزیسیون اتهام دروغگویی به افراد و عناصر این نظام و وزرات اطلاعات و «تابش» زده شود،‌ سایت تابناک یک نمونه  از دروغهای اظهر من الشمس او را چنین معرفی می کند:

سایت تابناک:

« در حالی که امام‌جمعه اردکان یزد، ۸ ماه زودتر از انتخاب آیت الله خامنه ای به رهبری نظام از دنیا رفته بود، تابش ادعا می‌کند پدربزرگش از این انتخاب خیلی خوشحال بوده‌است.
در برنامه تلوزیونی دستخط محمدرضا تابش نماینده اردکان در مجلس مهمان برنامه بود. در میانه‌های گفتگو، «رنجبران» مجری برنامه در یک گاف عجیب از تابش پرسید: «بعد از رحلت امام (ره) با توجه به ارتباط متقابلی که [آیت‌الله خاتمی]با رهبر انقلاب داشتند نسبت به انتخاب آقا برای رهبری چه عکس‌العملی داشتند؟

و تابش جواب داد: «یک آرامشی گرفتند، چون ۴۰-۳۰ سال هم را می‌شناختند و فکر آن‌ها به هم نزدیک بود. ایشان را واجد شرایط و ویژگی‌هایی می‌دانستند که می‌تواند بار کشور را به سرمنزل مقصود برساند.»

نکته، اما این‌جاست که «روح‌الله خاتمی» در آبان ۱۳۶۷، ۸ ماه پیش از ارتحال بینان‌گدار جمهوری اسلامی و پیش از رهبری آیت‌الله خامنه‌ای فوت کرده‌بود و اصلا در قید حیات نبود که «آرامش بگیرد
لینک سایت تابناک:

https://www.tabnak.ir/fa/tags/16319/1/%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%B4

 

تحقیق و بررسی سند رجوی در رهیافتگان  

متن سخنان دکتر ح – دانش در سایت رهیافتگان و استناد رجوی برای بخدمت در آمدن آقایان وفایغمایی و مصداقی به وزرات اطلاعات:

« اینکه مجموعه آقای علوی (وزیر محترم اطلاعات) با کارهای شبانه‌روزی خود برخی توابین منافقین مانند سلطانی، خدابنده، عزتی، حسینی، یغمایی، کریمدادی، مصداقی، پورحسین و… را استخدام کرده، با انرژی‌گذاری کلان و البته تأمین مالی، توابین را به رویارویی روانی با خود منافقین می‌کشاند، بسیار عالیست؛ اما آیا کافیست؟

این‌که آقای اسماعیلی خبر دستگیری دو دانشجوی نخبه منافق صنعتی شریف را اعلام می‌کند

بسیار قابل قدردانی است، اما کافیست؟  (۱۶اردیبهشت۹۹).»

دروغها و تناقضات بسیار آشکار سناریو نویسی سایت راهیافتگان

۱) نمونه اول: بتول سلطانی

 آیا  علوی وزیر اطلاعات، بتول سلطانی را بخدمت گرفت؟

– طبق منابع سازمان مجاهدین خلق، بتول سلطانی در سال ۱۳۸۵ بخدمت رژیم در آمد. علوی وزیر اطلاعات رژیم در مرداد ۹۲ به وزارت رسید.؟ ( یعنی علوی او را به استخدام در نیاورده است، و این کارشناس اطلاعاتی حتی نتوانسته است یک سناریو نویسی ساده و عاری از تناقضی را هم به پیش ببرد:

سایت تابعه مجاهدین خلق( بگونه):

«بتول سلطاني سِدِه» در 15 آذر 85 (5 دسامبر2006) به مبارزه پشت كرد و به تيف تحت كنترل نيروهاي آمريكايي در عراق رفت. در تيف وي در ارتباط با شبكه وزارت اطلاعات در آنجا قرارگرفت و عضو گيري شد.»

لینک:

https://begoonah.com/2013/01/27/%D8%A8%D8%AA%D9%88%D9%84-%D8%B3%D9%84%D8%B7%D8%A7%D9%86%D9%8A-%DA%A9%D9%8A%D8%B3%D8%AA%D8%9F/

 

۲) نمونه دوم: مسعود خدابنده

آیا علوی وزیر اطلاعات «مسعود خدا بنده» را بخدمت گرفت؟

 

– بنا با اعتراف سایت های مجاهدین خلق، مسعود خدابنده کمی بعد از سال ۱۳۷۶ به خدمت وزارت اطلاعات در آمده است، در حالیکه علوی مرداد سال ۹۲  وزیر اطلاعات شده است.؟ و به عبارتی ۱۶ سال پیش از علوی بخدمت رژیم در آمده است.

همچنین نفر دوم لیست رهیافتگان ( مسعود خدابنده) را می توان از گزارش کنگره امریکا که اطلاعات آن توسط مجاهدین خلق نوشته شده است مورد برسی قرار داد:

« در سال ۱۹۹۶ مسعود خدابنده تصمیم به ترک این سازمان گرفت. بعد ازآن، او با اَن سینگلتون ازدواج کرد. به فاصله کمی بعد از این ازدواج وزارت اطلاعات با تهدید به اینکه اموال گسترده مادر خدابنده را در تهران ضبط می‌کند، آن‌ها را مجبور به همکاری کرد. سینگلتون و خدابنده بعد موافقت کردند که برای وزارت اطلاعات کار و علیه سازمان مجاهدین خلق جاسوسی کنند. در سال ۲۰۰۲ سینگلتون در تهران با عوامل وزارت اطلاعات که نسبت به سابقه او علاقه‌مند بودند ملاقات کرد. اَن سینگلتون در حین اقامت خود در تهران آموزش‌ها و تعلیمات وزارت اطلاعات را فراگرفت و به دنبال بازگشت به انگلستان در زمستان ۲۰۰۲ او سایت اینترلینک را راه‌اندازی کرد.»

لینک ایران افشاگر:

https://www.iran-efshagari.com/%D9%85%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF-%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D8%A8%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85-%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D8%A8%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A2%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D8%A8/

 

۱) نمونه سوم:‌ یا سر عزتی

آیا  علوی وزیر اطلاعات، بتول سلطانی را بخدمت گرفت؟

– امداد رسانی سایت راهیافتگان و وزارت اطلاعات رژیم جمهوری اسلامی به رجوی مدعی است که یاسرعزتی توسط  علوی وزیراطلاعات ایران بخدمت گرفته شده است، در حالیکه سایت مجاهدین رابطه یاسر عزتی با سفارت رژیم در عراق را پس ازسال ۱۳۸۲ اعلام کرده است:

مجاهد شماره ۷۸۸   / دوشنبه, ۰۱ اسفند ۱۳۸۴ /   حقیقت در بـرابـر دروغ

« طبق شهادت خود عزتی، از آن‌جا که تنها راه‌حل وی رفتن به ایران بود، به مدت هفت سال سازمان را تحمل کرده و انتخاب کرد که نرود. اما به گفته حسن عزتی، پدر یاسر عزتی، که در گزارش دیدبان حقوق‌بشر به‌طور مستقیم از او نام برده شده، یاسر عزتی پس از ترک قرارگاه اشرف مستقیماً به سفارت ایران در بغداد رفت. درک این موضوع برای هیأت دشوار بود چون به هرحال یاسر عزتی بنا به اعتراف خود در کانادا و آلمان زندگی کرده بود. بنابر این، به چه دلیل فردی که با ایران آشنایی ندارد انتخاب کند به سفارت ایران برود، به خصوص با توجه به وحشتی که به گفته خودش از پیامدهای چنین کاری داشته؟ حسن عزتی گفت: «او همیشه خواهان رفتن به بغداد برای مراجعه به سفارت آلمان بود… به او مبلغ ۴۰۰ دلار و ۱۰۰،۰۰۰ دینار عراقی داده شده بود. او حتی خودش می‌گوید که این پول را دریافت کرد»‌(۱۰). هیأت توانست نامه‌هایی که در این رابطه که توسط یاسر عزتی امضا شده بود را بررسی کند.

حسن عزتی می‌گوید که بعد از چند روز، «راننده، که نمی‌دانست او (یاسر) پسر من است، به‌طور تعجب‌آوری گفت “من چند روز پیش این‌جا فردی را سوار کردم اما دنبال سفارت ایران بود”‌»(۱۱). حسن عزتی حرف راننده تاکسی را باور نکرد، تا این‌که از برادر و والدینش در ایران شنید که یاسر در ایران بوده و بعد به آلمان رفته است. بنا به اطلاعاتی که از برادرش دریافت کرد، حسن عزتی دریافت که یاسر به سفارت ایران در بغداد رفته، سپس سه روز در دفتر وزارت اطلاعات ایلام و بعد در هتل لاله تهران گذرانده است.»

هدف از نام بردن از یاسر عزتی که پس ازسال ۹۲ دیگر حضور فعالی در سایت ها …نداشته است تنها ست کردن  او با پسر آقای اسماعیل وفا یغمایی است، زیرا یاسر هم در نوجوانی به اشرف آمد و سپس به تیف( مکان جدا شدگان تحت کنترل ارتش امریکا ) رفت. زیرا تعجب انگیز است که چرا نام بسیاری که در خارج ازکشور به پارلمان اروپا و …راه پیدا کرده اند نیامده است و در این میان نام بردن از یاسر عزتی در اولویت قرارمی گیرد.

لینک ایران افشاگر:

https://www.iran-efshagari.com/%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%BA-%D9%86%D8%B4%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D9%87%D8%AF-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1/

 

۴) نمونه چهارم: علامه حسینی

سناریو نویس راه یافتگان فراموش کرده که علامه حسینی اهل لبنان اساساً یک ایرانی و عضو مجاهدین خلق نیست، و سازمان مجاهدین خلق تا زمانی که در عراق ( اشرف و لیبرتی ) حضور داشتند، می توانستند از علامه حسینی  بمثابه یک کارت استفاده کنند، اما پس از ترک عراق و رفتن به آلبانی، از آن پس مریم رجوی حاضر نشد حقوق ماهیانه علامه حسینی را پرداخت کند ، زیرا غیر از شرایط عراق هیچ مصرفی برای مجاهدین خلق در اروپا نداشت. از آنجا که علامه حسینی پولی دریافت نمی کرد و بدلیل فعالیت برای مجاهدین خلق منبع درآمدی نیز نداشت، بسوی رژیم جمهوری اسلامی رفت.

دیدار و استقبال پرشکوه مریم رجوی ازعلامه حسینی

مراسم استقبال پرشور کادرها و مسئولین بالای مجاهدین و سخنان مریم رجوی در باره علامه حسینی:

مریم رجوی بدقت از روی متن نوشته شده از قبل، در حضور علامه حسینی چنین می گوید:

« جناب علامه شجاعانه پرچم تشیع علوی و حسینی را در مقابل ولایت فقیه برافراشت علی رغم همه خطرات و همه اذیت و آزارها درمقابل حزب الشیطان( حزب الله لبنان) که چیزی جز بخشی از رژیم ولایت فقیه نیست و چیزی جز بخشی از سپاه پاسداران نیست، با تمام قوا ایستاد. جناب علامه در دوران اسارت هم، برای موضعگیری علیه مجاهدین، تحت شدید ترین فشارها بود، اما او شجاعانه این فشارها را تحمل کرد و درمقابل دشمن ایستاد و برمواضع شرافتمندانه  و سرفرازانه خود ایستادگی کرد. از جمله شنیدم که در صحن دادگاه ایستاد و با صدای بلند گفت که:« من با مجاهدین خلق هستم، چون آنها برحق هستند و با آنها باقی خواهم ماند(کف زدن مجاهدین در جلسه و مریم بمدت نیم دقیقه) و من شنیدم که علامه حسینی در موضعگیری هایش تأکید کرد که :« ولایت فقیه و داعش دو روی یک سکه هستند، هر دو برای رسیدن به اهدافشان از نام مذهب استفاده می کنند» درود برشما با این دیدگاه درست و صحیح ، که بخصوص برای بردران لبنانی ما، کما اینکه برای برادران عرب و مسلمان ما، بسیار بسیار روشنگر و آموزنده است( کف زدن ممتد).

لینک در یوتیوپ: ( ویدئو بیاید روی سایت )

https://www.youtube.com/watch?v=u4bVP9RQHrU

 

نظر مجاهدین در باره علامه محمدعلی حسینی قبل از اعلام جدایی ایشان از شورای ملی مقاومت

 

اطلاعیه جدا شدن علامه حسینی از شورای ملی مقاومت و مجاهدین خلق

 

مریم رجوی و علامه حسینی در اروپا

۵) نمونه  پنجم: مهران کریمدادی

 برخلاف سناریو نویسی راهیافتگان، باید گفت مهران کریمدادی پس از سرنگونی صدام  درسال ۱۳۸۲ هنگامی که چند روزی بود به فیلق ۲ سپاه عراق در شهر امام ویس که در اختیار مجاهدین خلق بود از کوه های دراوشکه درسمت خانقین از تشکیلات مجاهدین خلق فرار کرد. به عبارتی ۱۰ سال پیش از روی کار آمدن علوی وزیر اطلاعات در سال ۱۳۹۲ او بسمت رژیم رفته بود. و کسانی که از نزدیک جداشدگانی که بخدمت رژیم و وزرات اطلاعات در آمده اند بخوبی واقف هستند مهران کریمدادی اساسا در این ۶-۵ سال اخیر و روی کار آمدن علوی  فعالیتی نداشته است.  و افراد  دیگری از جداشدگان از مجاهدین خلق که به همکاری با رژیم پراخته اند …اکنون درصحنه فعالیت برعلیه مجاهدین خلق حضور دارند و این تعداد از جدا شدگان  بسا بیشتر از تعداد انگشت شماری است که این سناریو نویس از آنها نام برده و تلاش کرده به این صورت  نام وفا یغمایی و مصداقی را نیز در میان آنها بگنجاند.

پدر و خواهر مهران کریمدادی( غلام رسول کریم دادی، مه لقا کریم دادی)، کماکان در تشکیلات مجاهدین خلق حضور دارند.

سایت سازمان مجاهدین خلق :
توطئه خانواده عليه اشرف

دو مجاهد اشرفی دیگر سیرک رسوای خامنه‌ای ـ مالکی را افشاء می‌کنند

لینک:

https://news.mojahedin.org/i/news/76988

 

۶) نمونه ششم: « پور حسین»؟

می گویند دروغگو کم حافظه است زیرا ما فردی بنام «پورحسین» نداریم. شاید منظور این سناریو نویس « قربانعلی  پوراحمد» باشد.

سناریو نویس از فردی بنام « پور حسین» نام برده است. من بمدت ۳۶سال درتشکیلات مجاهدین بوده ام و علاوه برآن بیش از ۵سال در حال تحقیق و بررسی درباره سازمان مجاهدین خلق هرگز به چنین نامی برنخورده ام. هرکسی بسهولت می تواند نام «پورحسین» را در اینترنت جستجو کند ( پور حسین ایران اینترلینک – پور حسین انجمن نجات، ویا …، حتی برای اینکه هیچ شائبه ای نباشد می توان بجای پور حسین، «حسین پور» ویا… بنویسد جستجو کنید، اما بی فایده است و اساساً چنین شخصی یاد شده ای وجود خارجی ندارد. شاید سناریو نویس گمنام حتی تلاش نکرده است زحمتی به خود بدهد و از نام جدا شدگانی که بخدمت رژیم در‌آمده است که در این چند سال اخیر بیشترین فعالیت را برعلیه مجاهدین خلق داشته اند، بکار بگیرد. شاید منظور این سناریو نویس فردی بنام « پور احمدی‌»( قربانعلی پور احمد یکی از جداشدگانی که اکنون مسئول انجمن نجات گیلان است.

بنا به گزارش مجاهدین خلق ایران پور احمدی ۹ سال پیش از اینکه علوی وزیر اطلاعات شود بخدمت رژیم در آمده و مدیر انجمن نجات گیلان شده است.

 

قربانعلی پور احمدی مدیر انجمن نجات گیلان

 

لینک سایت ایران افشاگر:

قربانعلی پوراحمدی؛ خدمت‌گذاری برای شیطان

https://www.iran-efshagari.com/%D9%82%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%9B-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA%E2%80%8C%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B4/

بنابر این تحقیق و بررسی ها، مشخص است که اطلاعات داده شده توسط فرد گمنام « دکتر ح – تابش » اساساً دروغ و عاری ازشناخت سوابق این افراد است که از آنها بعنوان کسانی نام برده است که  از توسط  علوی بخدمت  وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در آمده اند.

 

علت ورود سایت «رهیافتگان» به این موضع زیر سوال است

سایت رهیافتگان در معرفی خود برای حمایت مالی در باره خود نوشته است:

«انجمن شهید ادواردو آنیلی سالهاست بدون حمایت هیچ نهاد سازمان ارگان و مجموعه های دولتی یا نیمه دولتی بصورت کاملا خودجوش و دانشجویی فعالیت داشته و با وجود ثمرات و تولیدات پر خیر  و برکت خود از حمایت سازمانهای مدعی فعالیت فرهنگی بخاطر عدم ورود به سیاست زدگی و حفظ حریت مجموعه در مقابل خواسته های غیر منطقی ارگانها و حتی برخی خیرین مستقل عمل کرده است. اما با گسترش فعالیتها و تاثیر گذاری های این مجموعه آتش به اختیار نیازمند حمایت های مالی مردمی است.»

https://rahyafteha.ir/70549/%d9%86%d8%b0%d8%b1-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af%db%8c/

هرچه در این ماجرای سناریو نویسی پیش میرویم، همچون سایرنمونه های دیگر … بیشتر منجلاب گندیدگی فاضلاب …. بالا می آید….

اشکال کار تحقیقی من این است که حاضر نمی شوم به سایت رهیافتگان ایمیل ارسال کرده و خواهان اطلاعاتی بیشتری از نویسنده مقاله(دکتر ر. تابش) بشوم زیرا این از تفاوت ها من با رهبری عقیدتی مجاهدین خلق است که او در سال ۱۳۷۷در یک میثاق ملی، همه ایرانیان را از هرگونه ارتباط و تماس و دیالوگ با عناصر رژیم جمهوری اسلامی، فارغ از تمام دسته بندی های درونی آن منع کرده و آنرا خیانت می نامد،‌ اما خود رهبر عقیدتی هرکجا که لازم باشد برای خامنه ای و رفسنجانی و یا مجلس خبرگان نامه می نویسد و ضمن شروع نامه با «سلام»،‌ در انتهای نامه خود را «حقیر» می نامد. فارغ از نامه های چاپلوسانه به گورباچف در سال ۱۳۸۴ و یا درخواست وام ۳۰۰میلیونی و یا اگر امکانپذیر نگشت، وام درخواست را به ۱۰۰میلیون کاهش می دهد.

ای کاش در این تحقیق، یکی پیدا شود تا به سایت راه یافتگان که هدف آنها،‌ تنها در پی مسلمان شدن افراد در سرتاسر این جهان است، نامه ای بنویسد تا بیش از آنچیزی که من تحقیق کرده ام از درون این فاضلاب سناریو نویسی مشترک المنافع( خامنه ای و رجوی) بیرون بزند… و شاید هم النهایه در این پرسش و جستار برسیم به دستپخت خود شخص رهبری عقیدتی مجاهدین خلق « رجوی».

معرفی سایت راهیافتگان

سایت راه یافتگان به چهار زبان فارسی، انگلیسی، عربی و اسپانیایی مطالبش را جهت «تبلیغ مسلمان شدن» ارائه میدهد.

 

عکس های سایت راه یافتگان بخوبی نشانگر ماهیّت و اهداف آن است:

 

اسپانسر کنندگان مقاله

درج چنین مقاله ای در سایتی که اساساً در پی خط وخطوی مسائل سیاسی و امنیّتی نیست نقطه ابهام این مقاله و نویسنده ناشناسی که نامش در اینترنت یافت نمی شود، بی آنکه حتی بخواهیم آنرا مشکوک بدانیم بر ابهام و پرسش ها دامن می زند.

رهیافتگان به مجاهدین خلق و مریم رجوی

از سایت راه یافتگان بیرون می رویم و به راه یافتگان به سازمان مجاهدین خلق سری میزنیم تا بتوان از سیستم لابی و اسپانسر گشتن برای سازمان مجاهدین خلق آشنا شویم

آلخو ویدال کوادراس

در یک طنز باید گفت: شاید اگر اسپانسر چنین مقاله ای( رهیافتگان) ازسوی آقای آلخوویدال کوادراس اسپانیایی باشد که در یک نمونه بمیزان یک میلیون یورو ناقابل از مریم رجوی کمک مالی دریافت کرده باشد تا اینکه باور کنیم سایت راه یافتگان مقاله بسیار مهم دکتر « ر- تابش» را با این هدف انتشار داده تا  جهت جلوگیری و مقابله با« اعجاز تفسیرقرآن توسط رجوی در بین جوانان  و مردم مسلمان جهان»؟ را بگیرند.

شاهدین تفسیر قرآن رجوی در اشرف و لیبرتی و آلبانی

بیاد می آورم که درطی ۳۶ سالی که با تشکیلات مجاهدین بودم و بمدت  ۲۶ سال در نشست های طولانی رجوی بودم که گاه سه روز اول نشست را قرآن می خواند و تفسیر می کرد، بنا به ۳۰۰۰ تا۴۰۰۰ شاهد  از اعضای تشکیلات و جداشدگان ازتشکیلات مجاهدین خلق، رجوی بلا استثنا همواره در تفسیر قرآن یک تا سه روز اول نشست ها با خنده و تمسخر می گفت:

« می دانم که هرموقع قرآن می خوانم و کاربه تفسیر قرآن می کشد همه شما مجاهدین خواب هستید ویا بخواب میروید.» اعضا تشکیلات مجاهدین خلق،‌ پیرو قرآن و این ایدئوژی بودند وهستند، نمی دانم چرا این اعجاز مانع از چرت زدن و بتصریح رجوی خوابیدن اعضا نمی شود. شاید اصلی ترین اعجاز قرآن همانا به خواب بردن انسان و آدمی است.

یک دیگر ازلابی و اسپانسر کنندگان رجوی

سایت  سازمان مجاهدین خلق

1399/03/31

رابرت توریسلی در کنفرانس بین‌المللی اینترنتی:

تاریخ از آن شماست. شما در دادگاه تاریخ قضاوت خواهید شد… من در ۳۰سال گذشته در مبارزه با آخوندها شرکت داشته‌ام. ما سختیهایی را عبور کردیم خانم رجوی تصمیمهای سختی گرفت وقتی که اشرف در عراق زیر ضرب بود و از آنجا به آلبانی به‌طوری‌که در موضع تهاجمی قرار بگیرید منتقل شدید. من در جریان این این تصمیم‌گیریها بودم این‌که چطوری تصمیمهای سختی برای پیشروی گرفته شد

من همیشه از خانم رجوی متشکرم که فرصت شرکت در این مبارزه را به من داد همواره مفتخرم که بخشی از این جنبش بودم. . . قطعا جشن را در تهران برگزار خواهیم کرد…من به کوچکترین کمکی که به این مقاومت کرده‌ام بسیار افتخار می‌کنم. زمان، زمان شماست

کنفرانس بین‌المللی با حضور رئیس جمهور برگزیده مقاومت در آغاز چهلمین سال مقاومت انقلابی – ارتباط زنده با ۲۰۰۰نقطه

  •  1399/03/31

لینک:

https://news.mojahedin.org/i/

سخنان رابرت توریسلی از فداکاری و کمک به مجاهدین و مفتخر بودن به فرصت مبارزه اش که خانم مریم رجوی به او داده است را با حقیقتی دیگر که بیش از ۳۰۰۰ شاهد دارد ارائه میدهم :

 هنگامی که سناتور توریسلی بعنوان سفرسیاسی تبلیغاتی می خواست به عراق ولیبرتی بیاید، امّا از ورود او به لیبرتی توسط بعمل آمد و از پیش هم مشخص بود که دولت عراق و نوری مالکی او را به لیبرتی راه نخواهند داد برغم این اورا دعوت کردند و رجوی درنشست عمومی در حضور بیش از ۳۰۰۰تن از اعضا، گفت:‌«برای اینکه سناتورتوریسلی حاضر شود دراوّل سال نو میلادی۲۰۱۲  درامریکا ونزدخانواده اش نباشد و به عراق ولیبرتی بیاید، ما ۲۵۰هزاردلاربه اوپرداخت کردیم!.»( لازم به توضیح است که بیش از ۵۰۰ تن از اعضا در آلبانی از تشکیلات مجاهدین جدا شده و در اروپا و… ازشاهدین سخنان رجوی هستند.)

همچنانکه رادیوفردا ۱۷بهمن ۱۳۹۵به نقل ازخبرگزاری آسوشیتدپرس نوشته است:« خانم الین چاو وزیر پیشنهادی رییس‌جمهوری آمریکا، این هفته تایید کرد که سال ۲۰۱۵ به خاطر پنج دقیقه سخنرانی در برابر شاخه سیاسی مجاهدین خلق مبلغ پنجاه هزار دلار دریافت کرد.

وینستون چرچیل: از کنار مقبره‌یی می‌گذشتم که روی آن نوشته بود: «این‌جا آرامگاه مردی راستگو و سیاستمداری بزرگ است». این اولین بار بود که می‌دیدم دو نفر را در یک قبر دفن کرده‌اند!.

این تحقیق و بررسی همچنان ادامه خواهد داشت. شاید در گور سند « راه یافتگان» دو نفر خوابیده « رجوی و کمیسیون امنیّت و ضد تروریسم و خامنه ای و وزارت اطلاعات»

سازمان مجاهدین خلق درحالی با اتکا به سند راهیافتگان چنین ادعایی را پیش می برد که سایت های تابعه رژیم جمهوری اسلامی و وزارت اطلاعات و ایران اینترلینک و انجمن نجات و … و جداشدگانی از تشکیلات مجاهدین که با رژیم جمهوری اسلامی مرزی ندارند و تنها  مجاهدین خلق را هدف قرار می دهند، برعلیه آقای وفا یغمایی و ایرج مصداقی و همچنین نگارنده را مورد تهاجم قرار میدهند که هنوز دربند رجوی هستیم و از مجاهدین خلق جدا نشده ایم  و برخلاف منافع ایران( جمهوری اسلامی) موضعیگری می کنیم.

به رسمیّت شناختن رسانه ای رژیم جمهوری اسلامی

به رسمیّت شناختن رسانه های رژیم و اعطای اعتبار و موثق دانستن آنها، که سایت مجاهدین خلق از آنها همواره بعنوان « رسانه های حکومتی» یاد می کند، موضعی برخلاف خواست مردم و مبارزین است که دروغهای این رسانه ها در کشتار آبان ۹۸ را شاهد بودیم.

اگر رسانه های گفتار و نوشته های رسانه های رژیم بعنوان یک سند و مدرک مورد وثوق سازمان مجاهدین خلق و رجوی است، بید از آنها بایک پرسش مواجه هستند که انتساب این همه قتل وجنایت و…توسط مجاهدین خلق در رسانه های رژیم نیز مورد بعنوان مدرک و سند «حقوقی»، «سیاسی» و« مطبوعاتی» محسوب می شوند یا خیر؟:

۱) نمونه اول

سازمان مجاهدین خلق:

انفجار حرم امام رضا (ع) منتهای شقاوت و دجالیت یک رژیم ضدبشر

خرداد ۲۹, ۱۳۹۸

https://www.iran-efshagari.com/%D8%AC%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D9%81%D8%AC%D8%A7%D8%B1-%D8%AD%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%B9-%D9%88-%D9%86%D8%B3%D8%A8%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86/

خبرگزاری مهر

۳۰خرداد ۱۳۹۸

ماجرای قتل‌عام خونین در حرم علی ابن موسی الرضا(ع) توسط منافقین

https://www.mehrnews.com/news/4646266/%D9%85%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%82%D8%AA%D9%84-%D8%B9%D8%A7%D9%85-%D8%AE%D9%88%D9%86%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AD%D8%B1%D9%85-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%A8%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D9%84%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%B9-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%D9%85%D9%86%D8%A7%D9%81%D9%82%DB%8C%D9%86

۲) نمونه دوم

سایت سازمان مجاهدین خلق ایران:

۲۹ دی سالروز قتل کشیش آزادیخواه اسقف هائیک هوسپیان مهر

1393/11/15

رجوی:‌« رژیم پس از ارتکاب این جنایت، صحنه‌سازیهایی را برای متهم کردن مجاهدین خلق به کشتار فجیع کشیشان مسیحی به مرحله اجرا گذاشت.»

بر اساس اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران به‌تاریخ ۱۵ آذر ۱۳۷۸، یکی از فرماندهان سابق سپاه پاسداران و عوامل اطلاعاتی رژیم، طی مصاحبه‌یی با روزنامه آریا فاش ساخت که انفجار بمب در حرم امام رضا و ترور جنایتکارانه کشیشان مسیحی توسط وزارت اطلاعات صورت گرفته است. این فرد که اکبر گنجی نام دارد در این مصاحبه گفت وزارت اطلاعات، کشیشان مسیحی که نظام سیاسی ما را قبول نداشتند، به‌قتل رساند و به گردن مجاهدین انداخت و این کار هم ما را از روحانیان مسیحی خلاص می‌کرد و در ضمن سازمان منافقین را بی‌آبروتر می‌کرد.».

لینک:

https://event.mojahedin.org/i/events/4622

۳) نمونه سوم

سازمان مجاهدین خلق:«‌رژیم آخوندی با یک صحنه‌سازی مبتذل سعی کرد این جنایت فجیع را به‌گردن مجاهدین بیندازد.»

۱۱تیر ۱۳۷۳ ـ شهادت اسقف میکائیلیان توسط آدمکشان وزارت اطلاعات آخوندی

لینک:

https://event.mojahedin.org/i/events/4984

۴) نمونه چهارم

سایت سازمان مجاهدین خلق:

شهادت کشیش مهدی دیباج به‌ دست وزارت بدنام اطلاعات نظام آخوندی

1393/04/30

روز ۱۳ آذر سال ۱۳۷۷ اکبر گنجی طی مقاله‌یی در روزنامه ‌آریا نوشت:

وزارت اطلاعات، کشیشان مسیحی که ”نظام سیاسی ما” را قبول نداشتند، به‌قتل رساند و به ”گردن مجاهدین”، انداخت. استدلال وزارت اطلاعات این بود که این‌کار، ”ما را از روحانیون مسیحی خلاص می‌کرد و در ضمن سازمان مجاهدین را بی‌آبروترمی‌کرد”.

لینک :

https://event.mojahedin.org/i/events/5004

۵) نمونه پنجم

مركز اسناد انقلاب اسلامي منتشر كرد

نقش منافقين در كشتار خونين مكه در سال 66

https://www.irna.ir/news/82170254/%D9%86%D9%82%D8%B4-%D9%85%D9%86%D8%A7%D9%81%D9%82%D9%8A%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%83%D8%B4%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D9%86%D9%8A%D9%86-%D9%85%D9%83%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-66

سایت سازمان مجاهدین خلق:

مفهوم شیطان‌سازی: «خودشان» کردند! «خودشان……»

نگاهی به تاریخچه ۴۰سال دروغ و دجالیت حکومت آخوندی علیه مقاومت ایران

1397/04/19

« نامه منتظری به خمینی، از کتاب خاطرات منتظری، جلد دوم، صفحه ۲۱۵۹: «بسیاری از افراد مورد اطمینان که خود ناظر جریان و در خط مقدم راهپیمایی بوده‌اند، می‌گویند همه گناه گردن سعودی‌ها نیست و ممکن بود راهپیمایی آبرومندانه انجام شود و به این‌جا هم منجر نشود؛ ولی در اثر تندی بچه‌ها و بی‌برنامگی، اجمالاً هجوم و حمله از طرف بچه‌های نپخته ما شروع شد و سوژه به دست دشمن داد. دشمن در سال قبل از آن در موضوع جاسازی و قرار دادن مواد منفجره در ساک‌های حجاج، با ما عاقلانه برخورد کرد و تا اندازه‌یی اغماض کرد و ما موضوع را رسیدگی نکردیم، بلکه مغرور شدیم و در سال بعد چنین مصیبت بزرگی برای عالم اسلام رخ داد».

یک ماجرای دیگر هم از آدرس دادنهای وزارت اطلاعات آخوندی برای رد گم کنی هست که در اسناد بالا آورده شد. فقط اشاره‌یی می‌کنیم و می‌گذریم. ماجرای انفجار حرم امام رضا در مشهد که آن را هم به مجاهدین خلق نسبت دادند. بعدها بهزاد نبوی و مهدی خزعلی و تلویزیون صدای آمریکا افشا کردند که انفجار حرم امام رضا کار وزارت اطلاعات و زیر نظر فلاحیان انجام شده است. این‌جا هم برای «استحکام پایه‌های نظام» آدرس مجاهدین خلق داده شد!.

لینک:

https://article.mojahedin.org/i/%D9%85%D9%81%D9%87%D9%88%D9%85-%D8%B4%DB%8C%D8%B7%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B4%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B4%D8%A7%D9%86

۶) نمونه ششم

دویچه وله:

مجاهدین و موساد متهم به ترور دانشمندان اتمی ایران

« شبکه «ان‌بی‌سی» به نقل از مقامات دولتی آمریکا مدعی شد که ترور برخی کارشناسان برنامه هسته‌ای و موشکی ایران با همکاری اسراییل و سازمان مجاهدین خلق صورت گرفته است. سازمان مجاهدین خلق این اتهام را رد کرده است.»

خبرگزاری دفاع مقدس

سایت هابیلیان:

محمدجواد هاشمی نژاد

نقش منافقین در همکاری با موصاد جهت ترور دانشمندان هسته ای

« در سال 2009 دو مقام “سازمان سیا” به طور رسمی اعلام کردند که کشتن دانشمندان هسته ای در رابطه تنگاتنگ منافقین و “موصاد اسرائیل” تحقق پیدا کرد شهید علیمحمدی چند روز قبل از شهادت تمام مشخصاتش در سایت منافقین آمده بود.

از آشکار بودن جنایات منافقین بالاتر از این نداریم که گزارش وزارت خارجه آمریکا در سال 1997 درباره این گروهک بخوانید به مواردی اشاره میکند که برآوردی دقیق از این گروهک باشد، در این گروهک به صراحت بیان کرده که ترورها توسط این گروهک انجام شده و حزب جمهوری توسط آنها ترور شده و این امر بیسابقه است به وضوح درباره ترور سیاستمداران کشوری اذعان شود و در کنار کاخ سفید دفتر در اختیار آنها قرار دهند.»

لینک:

https://defapress.ir/fa/news/48610/%D9%BE%D8%A7%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%84%DB%8C%D8%A8%D8%B1%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%88%D8%B6%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D8%AC%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%DA%AF%D8%B1-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B1%D8%A6%D9%88%D9%81%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%85-%D9%86%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D8%AB%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D9%86%D8%A7%D9%81%D9%82%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D9%82%DB%8C-%D9%86%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF

سایت سازمان مجاهدین خلق:

جنایت و فریب-پرده‌ها هر چه بیشتر کنار می‌رود!

1398/05/30

سخن روز

« روز دوشنبه ۲۸مرداد علی ربیعی، سخنگوی دولت آخوند روحانی و از سرکردگان پیشین وزارت جرم و جنایت اطلاعات آخوندها، اعتراف کرد اعترافاتی که درباره کشتن دانشمندان هسته‌ای رژیم از افرادی گرفته شده، زیر شکنجه بوده است. این موضوع واکنشی در رسانه‌های بین‌المللی به وجود آورد و بار دیگر درهم‌تنیدگی آدمکشی و دروغ و فریب‌کاری وزارت اطلاعات آخوندها را روی میز قرار داد.آیا این جنایت یک تک نموده یا با یک جریان روبه‌رو هستیم؟

یک جریان یا روش در حکومت

« اکنون با روشن‌ترین بیان و با واضح‌ترین سند روشن شده است که اعتراف‌گیری زیر شکنجه و دست زدن به جنایت و انداختن جنایت‌های خود به گردن دشمن نظام و به‌خصوص مجاهدین، یک شیوه روتین و یک جریان طراحی شده در این رژیم است. از روز اول حاکمیت خمینی چنین بوده و اکنون نیز چنین است.»

لینک:

https://article.mojahedin.org/i/%D8%AC%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%A8-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D8%A7%D8%B1-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B1%D9%88%D8%AF

۷) نمونه هفتم

مجاهدین خلق در سایت خود مقاله می نویسند:

«کرنولوژی دروغ برای سرپوش گذاشتن بر جنایت»

اما مجاهدین خلق و رجوی از همین « کرنولوژی دروغ» بعنوان سند( راهیافتگان) برعلیه منتقدین بکار میگیرند. نمونه هایی از این سند سازی وزارت اطلاعات بسیار است ازجمله تبلیغات رژیم جمهوری اسلامی  مبنی بر وجود سلاح های هسته ایی صدام حسین در قرارگاه اشرف در سال ۱۳۷۰ که منجر به بازدید سازمان انرژی اتمی از قرارگاه اشرف شد.

لینک:

https://article.mojahedin.org/i/%DA%A9%D8%B1%D9%86%D9%88%D9%84%D9%88%DA%98%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%BA-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%D9%BE%D9%88%D8%B4-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%86-%D8%AC%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%AA

۸) نمونه هشتم: قتل «فریدون فرخزاد» توسط مجاهدین خلق

Monday, Jun 15, 2020 سایت گویا نیوز

عباس سلیمی‌نمین: قتل فریدون فرخزاد کار مجاهدین بود

https://news.gooya.com/2020/06/post-39801.php

و در این چهل سال این کرنولوژی… هر روز با هر رنگ و بویی فضای سیاسی و اپوزیسیون را آلوده کرده است.

مطالب در این زمینه:

بیانیه: آزادی بیان منتقدین و مخالفین، ضرورت یک مبارزه دمکراتیک است

حنیف حیدر نژاد

http://www.hanifhidarnejad.com/Hidarnejad/index.php?option=com_content&task=view&id=11936&Itemid=1

 

حقیقت مانا