مرگ و میر اعضای مجاهدین( بر اثر کرونا)، بیش از دو برابر آمار رژیم؟ و چند پرسش

آمار درگذشت اعضای مجاهدین خلق در آلبانی در یکماهه اخیر به نسبت جمعیت بیش از ۲ برابر آمار رژیم جمهوری اسلامی است. برغم همه پنهانکاری و لاپوشانی تاکنون ۱۰ تن از اعضای مجاهدین براثر کرونا درگذشته اند. بنا به اخبار سایت مجاهدین خلق در یکساله اخیر تاکنون ۳۰۰، ۱۸۹ تن بر اثر بیماری کرونا درگذشتند. یعنی با توجه به ۸۰میلیون جمعیت، به نسبت هر ۱۰۰۰ نفر رقمی کمتر از ۴/ ۲ نفر، در سازمان مجاهدین با ۲۰۰۰ نفر در آلبانی بیش از ۱۰ تن براثر کرونا درگذشتند.

گزارش از سیامک نادری

رئیس جمهور بدون ماسک و اعضای بلااختیار

درحالیکه تمام سران کشورها و پارلمانها و… ضوابط بهداشتی و ایمنی جمعی ازماسک استفاده می کنند

مریم رجوی در هیچیک از مراسم یکساله اخیر و از جمله ۲۰ آبان ۹۹، و حتی درمراسم تبلیغاتی درگذشت حمید اسدیان و … برغم حضور اعضا و اطرافیان و فیلمبردارن صحنه و…، خود و  اعضا( بنا به اجبار و دستور تشکیلاتی) از ماسک استفاده نمی کنند، تا برنامه نمایشی و تبلیغاتی برای ارائه یک تصویر باشکوه و در شأن و مرتبت رئیس جمهور برگزیده ( و بزبان درونی تشکیلات مجاهدین« خواهر مریم» ) برگزار شود.

این نقض آگاهانه ضوابط بهداشتی و ایمنی در جلوگیری از سرایت بیماری کرونا و  جلوگیری از مرگ اعضا، نمونه ای آشکاری است که در رسانه های مجاهدین تا همین امروز ادامه داشته است.

سایت مجاهدین خلق: آمار جانگذار قربانیان کرونا به بیش از۱۸۹۳۰۰ نفر در ۴۷۰ شهر رسید

مریم رجوی مرگ و میر براثر کرونا در رژیم حاکم برایران را یک فاجعه میداند، اما آمار فوق یک گوشه از فاجعه ای است که شخص مریم رجوی مسئول بوجود آمدن آن است. در طی این یکسال اخیر و بطور خاص در دو ماه بحران شیوع کرونا، اعضای مجاهدین در هیچیک از مراسم و برنامه های تبلیغاتی مریم رجوی برای نمایش تلویزیونی و گردهمایی های جهانی از ماسک استفاده نکرده اند. حجم عظیم کار  پشت صحنه و آماده سازی دکورهای صحنه ، لباس ها و ساختن پلاکارد، فرش کردن اتوبان از «گل ها قرمز» دست ساز و ساعت ها و روز ها تمرین بازدید چندین باره برای ضبط برنامه و … در کنار برقراری مستمر  نشست های تشکیلاتی- ایدئولوژیک چندین ساعته و… یکی از اصلی ترین دلایل شیوع بیماری کرونا در میان اعضا در بازه زمانی یکماهه اخیر است. تاجایی که در عرض یکماه بیش از دو  برابر آمار یکساله رژیم باعث مرگ و میر اعضا شدند.

گلهای دست ساز اعضا و ساعت ها ایستادن اعضا در خیابان برای نمایش تبلیغاتی مریم رجوی در ۲۰ آبان۹۹

 

این در حالی است که ۶ روز پیش از برنامه نمایش تبلیغاتی مریم رجوی در ۲۰ آبان ۹۹ در آلبانی و اشرف ۳ ،  وزارت بهداشت آلبانی از شهروندان خواستار رعایت فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک صورت و…شده بود؟
سایت سازمان مجاهدین خلق:
1399/08/15

جلال پراش منزه

جلال پراش منزه از اعضای مجاهدین و شورای ملی مقاومت درگذشت، تعداد کسانی که براثر بیماری کرونا در آلبانی درگذشتند بیش از این است. مریم رجوی تلاش دارد بدلیل بی مبالاتی ها و نشست های مستمر تشکیلاتی- ایدئولوژیک صورت گرفته، از انتشار اخبار مرگ میر اعضا بر اثر کرونا در اشرف ۳ در آلبانی جلوگیری نماید. درمیان این افراد تنها درگذشت حمید اسدیان را علنی کرده و با انتشار ویدئو و مقالات و پیامهای تسلیت در باره او، می خواهد توجهات را بسوی حمید اسدیان معطوف کرده و درگذشت سایر اعضا را لاپوشانی کند. از طرفی حمید اسدیان نوک پیکان تهاجمات قلمی رجوی بسوی منتقدان و جداشدگان از مجاهدین خلق وشورای ملی مقاومت بود. هدف از برجسته کردن حمید اسدیان الگو و نمونه قرار دادن او در بکارگیری « جنگ سیاسی با اضداد» است تا بدین شکل به طیف وابستگان رجوی، درهمان سبک و سیاق نوشته ها و ادبیات فحاشانه، تهمت پراکنی و جعل و افترا حمید اسدیان از رهبری عقیدتی دفاع نمایند، و از سوی دیگر،‌ ادامه تبلیغات بر روی حمید اسدیان، پنهان کردن مرگ و میر سایراعضایی است که براثر کرونا در گذشته اند.

 

قصور و بی مبالاتی مریم رجوی در نقض قوانین بیماری کرونا

 

اخبار سیمای آزادی تلویزیون مجاهدین در ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۰  گفت:

« در آلباني استفاده از ماسک صورت در اماکن سرپوشیده عمومی در آلبانی اجباری شد و نقض کنندگان این قانون تا ۲۰ هزار لک جريمه ميشوند. در شرايطي كه درمان ديگري براي كرونا پيدا نشده ، ادی راما نخست وزیر آلبانی با انتشار فراخوانی از مردم خواست تا برای مقابله با پاندمی کرونا در اماکن سرپوشيده عمومی از ماسک صورت استفاده کنند. وزیر بهداشت آلبانی اعلام کرد وضعیت پاندمی کرونا در آلبانی نیازمند هوشیاری و قبول مسئولیت بیشتر از جانب همه خصوصا جوانان است.

وزیر بهداشت آلبانی از مردم خواست تا از تجمعات دوری کنند و مقید به حفظ فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک و رعایت بهداشت فردی و جمعی باشند»

 

سوال های پیش روی مریم رجوی:

۱- درحالیکه در سراسر جهان بویژه در دوماه اخیر استفاده از ماسک ضروری است و نقض آن جریمه مالی دارد، چرا مریم رجوی همچنان نسبت به جان اعضا و استفاده از ماسک بی توجهی نشان میدهد؟

۲- در حالیکه تمام سران دولت ها و سیاسمتدران و در پارلمان ها و…از ماسک استفاده می کنند، آیا می بایست برای نمایش تلویزیونی مریم رجوی اعضا را بدون ماسک برای ساعت ها بصورت ایستاده و بصورت نظامی و خبردار نگاه داشت تا مراسم باشکوهی… ارائه شود؟

 

۳- درحالیکه اکثر اعضا در سن بالای۶۰ سال قرار دارند و بنا به اطلاعیه پزشکان مجاهدین در سال ۹۶، تعداد ۸۰۰ تن از آنان دچار بیماری حاد و نیازمند جراحی هستند آیا می توان این گونه انسانها را برای ساعات مدید در حالت ایستاده و خبردار نگاه داشت؟

۴- در حالیکه در سیمای آزادی( تلویزیون مجاهدین) در چند روز اخیر خبر درگذشت یک پزشک آلبانیایی اعلام میشود، آیا مردم و خانواده های اعضا و افکار عمومی حق دارند پاسخ بخواهند که چرا درگذشت اعضا پنهانکاری، لاپوشانی میشود؟

 

۵- درحالیکه در سیمای آزادی و سایت مجاهدین درگذشت پزشک آلبانیایی « آریان پوشی» توسط سازمان مجاهدین خلق تسلیت گفته میشود، چرا از درگذشت اعضا براثر کرونا هیچگونه خبر، عکس و زندگینامه اعضای مجاهدین و پیام تسلیت مریم رجوی و انتشار ویدئو زندگینامه آنها تاکنون ممانعت بعمل آمده است؟

 

۶- در حالیکه آمار مرگ و میر فوق، و آنچه ما بیرون از تشکیلات محصور شده مجاهدین شاهد چنین وخامت و عدم شفافیتی هستیم، به طبع در پشت صحنه و «درون تشکیلات» این عدم شفافیت و پاسخگو نبودن به اعضای مجاهدین که در زیر سلطهٔ فرامین تشکیلات هستند ضریب می خورد. تجارب سی و شش ساله تشکیلاتی من از دروغگویی ها آشکار مسئولین مجاهدین، هیچ تصویر مثبتی از شرایط حاکم بر اعضا مجاهدین بدست نمی دهد. آیا این نوع عدم شفافیت و پنهکاری قابل کتمان است؟

مریم رجوی در مراسم سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین در شهریور  ۱۳۹۹و ساعت ها حضور فشرده اعضای در کنار هم

۷- در حالیکه « خامنه ای این رهبر قاتل»، مرتجع و عقب مانده و حتی «جنتی» سفیه و دبیر اعظم نگبهان جهل وعقب افتادگی، می فهمند که در برابر کرونا باید از ماسک استفاده کند، اما مریم رجوی نمی فهمد؟. طی یکسال اخیر در هیچیک از مراسم های گوناگون مریم رجوی و با حضور اعضا، مطلقاً حتی یک نمونه عکس و ویدئو حضور با ماسک و رعایت امنیّت جانی اعضا وجود ندارد؟

جنتی، خامنه ای و روحانی و بکار گیری ماسک

حسن روحانی نحوه استفاده از این ماسک را نیز نمی دانست و بر غم همه عقب ماندگی اما به عقلش می رسید که باید از ماسک استفاده کرد

۸- در حالیکه حتی پیش از بیماری کرونا اعضا اجازه خروج آزادانه از اشرف ۳ را نداشتند، علت شیوع کرونا در یک تشکیلات بسته چیست؟ جز اینکه انواع نشست های مستمر و طولانی تشکیلاتی و ایدئولوژیک برای اثبات انقلاب ایدئولوژیک( مریم و مسعود رجوی) و حجم کار  پشت صحنه برای نمایش تبلیغاتی و ارائه هرچه با شکوه تر مریم رجوی چیز دیگری است؟

 

پیش از این طی دو گزارش اخبار درگذشت اعضا تشکیلات مجاهدین در آلبانی را ارائه دادم. هدف از این گزارش ها و روشنگری جلب توجه افکارعمومی به عدم شفافیت رهبران مجاهدین و نشان دادن وضعیت اسفناک اعضا در حصار تشکیلات آلبانی و ناگزیز های اعضا برای اطاعت مطلق فرامین مسئولین و در رأس آنها مسعود و مریم رجوی است.

 

دو گزارش پیشین ضمیمه است:

 

۱) مرگ و میر مجاهدین خلق در اشرف ۳ براثر کرونا و پنهانکاری مریم رجوی

دسامبر 15, 2020

https://haghighatemana.com/%d9%85%d8%b1%da%af-%d9%88%d9%85%db%8c%d8%b1-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d9%87%d8%af%db%8c%d9%86-%d8%ae%d9%84%d9%82-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b4%d8%b1%d9%81-%db%b3-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d8%ab%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d9%88/?fbclid=IwAR0M_Te_HzDHJkA2Bj0AGlKG9bmFs41sheqoHmGXKunApF2yERWdU-95WUc

 

۲) مرگ و میر اعضای بر اثر کرونا در آلبانی و لاپوشانی مریم رجوی

دسامبر 15, 2020

https://haghighatemana.com/6624-2/?fbclid=IwAR0AtIR0gnWpEhNGQpXCyoPyHE08-E8RaCMtJAbRnYcvyok0kQAAnUxH8yo

حقیقت مانا