مرگ« مرجان» و امداد رسانی مزوّرانه  وزارت اطلاعات خامنه ای به رجوی

سیامک نادری

روند منافع و اتحاد عمل مشترک خامنه ای و رجوی

هم عرض و بموازات سیاه نمایی کردن داعشی گونه رژیم و وزارت اطلاعات از مجاهدین خلق، ما با تبلیغ و برجسته کردن آنها بعنوان حضور همه جانبه آنها در داخل کشور، جهت توجیه سرکوب اعتراضات و قتل عام قیام مردم هستیم.

در چند ماه اخیر این نمونه از امداد رسانی های متقابل( رجوی و  وزارت اطلاعات) از انتشار فایل صوتی شنود محمد مقیسه ای ( ناصریان ) و رازینی، در باره دستگیری و محاکمه حمید عباسی در سوئد توسط مجاهدین خلق شروع شد، تا انتشار مقاله ای از «دکتر ح – تابش» با هویت نامعلوم، در سایت راه یافتگان متعلق به رژیم جمهوری اسلامی  تحت عنوان« دین مبین اسلام و کاریزمای شوم التقاط  »  مبنی بر بخدمت گرفتن  آقای اسماعیل وفا یغمایی و ایرج مصداقی توسط وزارت اطلات رژیم جمهوری اسلام است، و رجوی با امداد رسانی وزارت اطلاعات همین جعلیات را منشاء تبلیغات تهمت پراکنی برعلیه منتقدین مجاهدین خلق قرار داده است.

آخرین نمونه از این دست خبر جعلی منتشر شده در «سایت الف» متعلق به احمد توکلی بود، و در حالیکه در ساعت ۱۸ و … مشغول بررسی جعلی بودن این خبر بودم در چند دقیقه بعد، سایت الف‌ خبر درج شده توسط خود تحت عنوان ( توهّم جدید خواهر مریم!) از روی سایت الف حذف کرد. زیرا سایت الف متوجّه جعل مفتضحانه خبر  توسط وزارت اطلاعات و  تبعات سوء بعدی آن گشت و بدلیل اینکه با منافع او هم خوانی نداشت ناگزیر به حذف آن شد، اما برغم این من توانسته بودم از این خبر و سند و ارائه آن عکس بگیرم.

سایت رجا نیوز نیز، همین خبر را با تیتر دیگری تحت عنوان «وقتی سلبریتی‌ها تحسین منافقین را نصیب خود می‌کنند »انتشار داد و  دم خروس خبر جعلی از نوشته های که به نشریه مجاهد منتسب کرده اند رانشان داد. از آنجا که بمدت ۳۶سال در تشکیلات مجاهدین حضور داشتم، بسهولت می توانم درنگاه اول جعلی بودن خبر و  ب اثر انگشت وزارت اطلاعات را تشخیص بدهم.

شرح جعلیات خبر مرگ خانم مرجان توسط وزرات اطلاعات بسود رجوی

عکسها و توضیحات گویا هستند:

در آرم نشریه مجاهد سال ۴۶ و شماره نشریه۹۹۲ جعلی و اشتباه است

غیر از نوشتن سال ۴۶ که در هیچیک از نشریات مجاهد وجود ندارد شماره نشریه مجاهد مجاهد در مهر ماه ۱۳۹۳ شماره ۱۰۷۸ بود، چطور ممکن است پس از ۵سال شماره روند معکوس داشته باشد.؟

 

نمونه نشریه مجاهد انتشار یافته برای سنجش جعل خبر :

تفاوت آرم نشریه مجاهد در قسمت پایین که تاریخ نوشت می شود، با جعل آرم و تاریخ و سال … مشخص است.

تاریخ انتشار نشریه مجاهد با شبرنگ قرمز مشخص شده که متعلق به مهرماه ۱۳۹۴ است و شماره  ۱۰۷۸

 

سند حذف خبر جعلی از سایت الف:

به همین دلیل سایت الف ساعت۵۰ :۱۸ امروز خبر را حذف کرد . حتی سایت های عناصر رژیم جمهوری اسلام که احمد توکلی که در سال ۶۰ وزیر کار و امور اجتماعی و سخنگوی دولت رجایی بود، و اکنون نیز عضو مجلس شورای و مجمع تشخیص مصحلت است، مصلحت دید که تا این حد مفتضح نشود.

 

انتشار همین خبر جعلی در سایت « رجانیوز»

سایت رجا نیوز نیز، همین خبر را با تیتر دیگری تحت عنوان «وقتی سلبریتی‌ها تحسین منافقین را نصیب خود می‌کنند » بیش از پیش دست به جعل خبر می زند و حتی فراتر از سایت الف متنی را بچاپ میرساند که حاوی دروغ و تناقض در سخنان سلبریتی ها و متن خبر است.

اما از همه مهم تر، تهدید و ارعاب سلبریتی های است که در داخل ایران حضور دارند و بکارگیری تصاویر و تسلیت آنها در نشریه مجاهد،‌بمناسبت درگذشت خانم مرجان، بدین شکل آنها را متهم به همسویی با مجاهدین خلق و رجوی می کند و به این شکل از آنها بهانه و گزک می گیرد تا در آینده همین متن و سند انتشار یافته، منشاء سرکوب و اذیت و آزار  همین هنرمندان و باجگیری از آنها باشد .

اهمیت جعل خبر برای سرکوب

جعل این خبر سوختبار آتش سرکوب بعدی مردم و تظاهرات را مهیا می سازد. از آنجا که  مجاهدین خلق فاقد پایگاه مردمی است و در میان مردم ایران چهره ای ایزوله، دافعه برانگیز و منفور دارند، منافع خامنه ای و  وزارت اطلاعات در این است که آنها برجسته ساخته  و اعتراضات مردم را به مجاهدین خلق منتسب کرده و در آینده نیز توجیه لازمه  جهت سرکوب و قتل عام را داشته باشند :

 

یک جعل و سه دروغ و تناقض

۱) متن کینه توزانه وزارت اطلاعات و نسبت دادن آن به نشریه مجاهد:

در شبرنگ قرمز بالا و سمت راست جعل خبر مشخص است. زیرا نشریه مجاهد هرگز به شکل توهین آمیزی عطف به خانم مرجان نمی نویسید که « آرزویی که بگور رفت» ؟

۲) سایت رجانیوز در متنی مزوّرانه بمنظور تهدید و ارعاب، سلبریتی های داخل ایران را به حمایت از مجاهدین خلق متهم ساخته است:

« گروه سیاسی-رجانیوز: نشریه «مجاهد» وابسته به گروهک تروریستی منافقین(سازمان مجاهدین خلق) که دستش به خون هزاران شهروند ایرانی آلوده است، از پیام‌های تسلیت سلبریتی‌ها برای درگذشت «مرجان»، خواننده زمان طاغوت و عضو سازمان مجاهدین خلق، به وجد آمده و از این اقدام جوگیرانه برخی از سلبریتی‌ها تشکر کرده است.»

۳) سایت رجا نیوز باز هم اثر انگشت وزارت اطلاعات و نمایش توأمان دروغ و تناقض در متن نوشتاری خود را به نمایش گذاشته است. زیرا بازجویان و شکنجه گران وزارت اطلاعات هیچ ابایی از دروغ و تناقض در نوشته های خود نداشته و ندارند. و به همین جهت یک پارگراف پایین تر به شکل مضحکی می نویسد:

« به گزارش رجانیوز، تهمینه میلانی، پرستو صالحی، اشکان خطیبی، هانیه توسلی و ارژنگ امیرفضلی از جمله سلبریتی‌ هایی هستند که فوت عضو سازمان منافقین را تبریک گفتند

سند متن انتشار یافته در پاراگراف اول و دوم با شبرنگ قرمز مشخص شده است.

 

سخن پایانی

در پایان نوشته ای از کتاب حقیقت مانا را ارائه میدهم، زیرا این دو نیرو ( ولایت فقیه و رهبری عقیدتی) که اولی نیازمند حفظ قدرت و دومی نیازمند کسب قدرت است، در این مسیر هر دو نیرو پای به پای همدیگر نیازمند جعل و تحریف، دروغ و تهمت پراکنی هستند:

از کتاب:«‌حقیقت مانا»:

  سرانجام دوسوی یک همسویی ها

رژیم و مجاهدین در سال ۵۸ دراوج خود بودند. و اینک هر دو در شرایط ضعف و نزول و شکست قرار دارند. این نتیجه اتو دینامیک دو نیرویی است که شانه به شانه هم رفتند. اگرغیر از این می بود. باید سازمانی با آن درخشش و مقبولیت بی نظیر در فاز سیاسی سالهای ۵۸ تا۶۰، اینک باید بعنوان اپوزیسیون در اوج قدرت و مقبولیّت اجتماعی و سیاسی و بین المللی باشد. درحالیکه چنین نبوده و نیست. و پس از این، سازمان هم مانند رژیم دوران اضمحلال خودرا طی می کند. اگر اصالتی درکار بود، نباید چنین فرجامی مشترک  در پی داشت.

تفاوت خمینی با رجوی دراین است که خمینی بطور تاریخی یک مرتجع و انگل بود. و رجوی بطور ابن الوقت تبدیل شد به یک زالویی در ارتزاق خون جانباختگان برای منافع و منوّیات شخصی. به عبارتی در عملکردها و پراتیک مشخص، هر دو نیروی در ماهیّت یکسان، و درنمود ها اگر چه در سالیان پیش بظاهر متفاوت می نمودند.  اشتباه آنجا بود که بدلیل رو در رویی و منازعه مطلق بین این دو نیروی، ماهیّت رجوی، در پس جنایت و ارتجاع خمینی، بسادگی قابل شناخت نبود.

رجوی می خواست ولایت فقیه را با یک بسته بندی نو ارائه دهد، به عبارتی با پس زمینهٔ خمینی، عملا همان فلسفه و همان روش خمینی بعد از سرنگونی شاه را بکارمی بندد، که هیچ حد وسطی بین حق و باطل وجود ندارد، یا خمینی یا رجوی!. چنانکه خمینی در انتخابات فروردین سال ۵۸ یک گزینه داشت: جمهوری اسلامی:آری یا خیر؟.

این همسویی ها، و در واقع آنسوی و این سوی هم قرینی رهبری عقیدتی و ولایت فقیه، و دو خط موازی، همانا چیزی نبود و نیست، جز دعوا برسر خلیفه اسلامی بین خمینی و  روجوی و اینک بین خامنه ای و رجوی.

 

رجوی ما را ازداوری الهی می ترساند؟. من می گویم یک داوری حی و حاضر، بسی سخت تر است از آنچه ما را می ترسانی!. بفرمائید اینترنت و داوری مردم و افکارعمومی!. جانت درخطر است؟. باید مخفی باشی؟. بله می پذیریم!. بفرمایید یک پرسش و پاسخ اینترنتی بگذارید!. مگر نمی گویید مجاهد خلق هستید؟ چرا وعده آینده و چادر زدن در خاوران می دهید؟. مردم نامحرم نیستند. باید امین مردم باشید، نه امین نئوکانها،‌ امریکایی ها و ترامپ.

آقای رجوی!، آیا شما به «امام زمان» اعتقاد داری؟، یا به امام حاضر زمان و جهان« آقای ترامپ.؟

 

راستی چه نیازمبرمی بود تا ما همشأن و همردیف و همتای ولایت فقیه شویم؟. چه نیازی داشتیم به الگوی ولایت فقاهتی، آنهم دریک سازمان و یک تشکیلات و مدعی مبازه علمی، و یک سازمان فراگیر با جبهه وسیع مردمی؟. از شورا تا جبهه همبستگی پیشنهادی شما، که زیر چتر رهبری و ولایت عقیدتی شکل بگیرد، چیزی نیست جز دُم و دنبالچهٔ بارکش غول بیابانی چونین. »

 

ضمیمه:

بیانیه: آزادی بیان منتقدین و مخالفین، ضرورت یک مبارزه دمکراتیک است

http://www.hanifhidarnejad.com/Hidarnejad/index.php?option=com_content&task=view&id=11936&Itemid=1

 

سایت حقیقت مانا