سازمان مجاهدین خلق پنجاه و هشت هزار دلار برای سفر نمایندگان مجلس کانادا به فرانسه پرداخت کرده است

جودی اسگرو (Judy Sgro) درکنار مریم رجوی

جودی اسگرو (Judy Sgro)

 

گزارش های منتشر شده از هزینه های پرداخت شده توسط سازمان مجاهدین تنها شامل نمایندگان فعلی مجلس میشود و هزینه های مربوط به شرکت و سخنرانی افرادی مانند نخست وزیر سابق کانادا هارپر یا وزیر امور خارجه سابق کانادا جان برد به صورت عمومی گزارش نمیشود.

از نمایندگان فعلی مجلس کانادا نماینده لیبرال جودی اسگرو (Judy Sgro) بیش از سایر نمایندگان در کنفرانس مجاهدین در پاریس شرکت کرده و در برنامه های گروه های نزدیک به مجاهدین در کانادا نیز بطور مداوم شرکت میکند.

نمایندگان مجلس کانادا طبق قانون باید تمامی سفرهایی که از طریق سازمان های مختلف دعوت میشوند و هزینه ای که برای این سفرها این سازمان ها پرداخت میکنند را به دفتر بازرس ویژه مجلس گزارش کنند. یکی از نکاتی که در بررسی اسناد مربوطه سوال برانگیز است حضور خانم جودی اسگرو در کنفرانس سال ۲۰۱۶ مجاهدین در پاریس است. با وجود اینکه ایشان سال ۲۰۱۶ در کنفرانس شرکت داشته هیچ گزارش هزینه ای از این سفر ثبت نشده است. با دفتر خانم جودی اسگرو تماس گرفتیم که نظر ایشان درباره سازمان مجاهدین، دلیل حمایت ایشان از این گروه و جزئیات حضور ایشان در سال ۲۰۱۶ را جویا شویم که متاسفانه ایشان حاضر به پاسخ گویی به سوالات ما نشدند.

بر روی لینک کلیک کنید:

 

https://www.icjournal.ca/news/mek-mujahedin-spent-58-thousand-dollars-for-canadian-mps-travels-to-paris-farsi?fbclid=IwAR1nRx-JwiWKdQT6zD3TmB3dCByvZX7qyyii0v6Cf8_9OUXKfCzeYBh-b1o

هزینه های سرسام آور جلسات مریم رجوی وحاتم بخشی های او ازکجا آمده وبه چه منظوری استفاده میشود؟
پاسخ را از رجوی ( رهبری عقیدتی) بشنوید:
«صنفی( پول) میدهیم، سیاسی( حمایت سیاسی- تبلیغاتی) می گیریم.»

آيا اسلام دمکراتیک وبردبار که مریم رجوی مدعی آن است
البته پرداخت هزینه به سخنرانان، عملی مرسوم وشناخته شده است، اما واقعا اسلام دمکراتیک وبردبار که مریم رجوی مدعی آن است، تا بدین حد بخشنده ومهربان است که به یک حزب دستی راستی اسپانیا یک میلیون یورو پرداخت شود؟،
آیا هیچ گربه ایی فی سبیل الله موش میگیرد؟. چرا اعضای مجاهدین ( وبقول مریم رجوی که مزورانه دراشرف می گفت جگرگوشه هایم؟) ماهانه فقط ۶یورو پول پرداخت میکند؟. چرا مجید رجبی عضو جدا شده مجاهدین برای هزینه زندگی ناگزیر شد دست به دست به اعتصاب غذای ۵۰ روزه بزند؟، و زخمی بر دیگر زخمهایش بیفزاید، درحالیکه مریم رجوی متعهد شده بود هزینه جدا شدگان را بپردازد، اما پرداخت این هزینه را مشروط به سکوت جداشدگان، همکاری باسازمان و حتی دخالت درزندگی شخصی آنها … ودادن اطلاعات و گزارش ازسایر جدا شدگان و….درآلبانی قرار دهد…حقایق بسیاری وجود دارد که رجوی( رهبری عقیدتی) ازآشکارکردن خود گریزان است…، متأسفانه کمک یک میلیون یورویی به حزب دست راستی اسپانیا، تنها یکی ازاین دست روابط مافیایی است که درمجلس اسپانیا علنی شد…، وبسیاری دیگر ازاین موارد هنوز درپس پرده قرار دارد…، بازهم می گویم:« هیچ کس نمی تواند درمقابل حقیقت بأیستد.» ما عاشق ترین نسل به مبارزه سرنگونی این رژیم پلید جمهوری اسلامی بودیم، اما ایمانمان براثرهمین خیانت وفساد و تبهکاریا درهم شکست…، دیر و دورنیست که همه حقایق آشکارشود.

۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

حقیقت مانا